• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 4.2. Rezultatów: 958, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tarcza-tbm-faustyna-zakonczyla-swoja-misje-ostatni-tunel-jednotorowy-wydrazony-10243

Tarcza TBM Faustyna zakończyła swoją misję – ostatni tunel jednotorowy wydrążony

29.11.2024

ego dźwigu. Rozpoczęła się już budowa betonowego podłoża pod dźwig. TBM Faustyna wydrążyła łącznie 4 tunele: od komory przy ul. Długosza do komory przy ul. Odolanowskiej (940 metrów łącznie z odcinkiem [...] kierunku Łodzi Fabrycznej. Inwestycja jest kontynuowana Duża tarcza TBM Katarzyna wydrążyła ok. 1,34 km z 2,3 km dwutorowego tunelu. Katarzyna ma obecnie przerwę pod kamienicą na ul. 1 Maja 21. Do zatrzymania [...] miejską. Więcej informacji o projekcie https://tunel-laczypolske.pl. Inwestycja PLK SA o wartości ponad 2 mld zł ubiega się o dofinansowanie prac realizowanych po 2023 r. ze środków budżetu UE na lata 2021-2027

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szlaban-na-brawure-to-nie-przejazdy-sa-niebezpieczne-a-zachowania-kierowcow-10200

Szlaban na brawurę – to nie przejazdy są niebezpieczne a zachowania kierowców

08.11.2024

przejazdu, niezależnie od jego kategorii. – Monitoring PLK SA na przejeździe nr 1 na sieci, ujawnił w ciągu 4 godzin aż 60 przypadków łamania przepisów. Szczególnie nieodpowiedzialne zachowania kierowców ciężarówek [...] zasadzie fotoradaru, doszło do ponad 6 tysięcy przypadków niezatrzymania się na czerwonym świetle. Ponad 2 tysiące przejazdów wyposażonych jest w kamery. Tylko w tym roku (do końca III kwartału) kilkaset nagrań

PRZECZYTAJ
/o-spolce/o-pkp-polskich-liniach-kolejowych-sa/raport-roczny

Raport roczny

pliku: 3 MB Raport Roczny 2007 cz.2 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 3 MB Raport Roczny 2006 cz.1 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 3 MB Raport Roczny 2006 cz.2 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 4 MB Raport Roczny 2005 POBIERZ [...] (pl-en) cz.2 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 6 MB Raport Roczny 2009 (pl-en) POBIERZ PDF rozmiar pliku: 9 MB Raport Roczny 2008 (pl-en) cz.1 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 9 MB Raport Roczny 2008 (pl-en) cz.2 POBIERZ [...] Raport Roczny 2014 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 8 MB Raport Roczny 2014 (en) POBIERZ PDF rozmiar pliku: 4 MB Raport Roczny 2013 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 7 MB Raport Roczny 2013 (en) POBIERZ PDF rozmiar pliku:

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/instrukcje-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa/ochrona-srodowiska

Ochrona środowiska

Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( Dz.U. z 1994 nr 24 poz. 83 ). Is-2 Wytyczne obliczania ilości wód opadowych i roztopowych na obszarze kolejowym Is-2 - wersja dostosowana

PRZECZYTAJ
/informacje/rozwoj/zamierzenia-inwestycyjne

Zamierzenia inwestycyjne

WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 4 MB Uzasadnienie, o którym mowa w art. 42 pkt 2 ustawy ooś POBIERZ PDF rozmiar pliku: 128 KB Uzasadnienie, o którym mowa w art. 42 pkt 2 ustawy ooś – wersja dostosowana

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmiana-czasu-na-zimowy-a-kursowanie-pociagow-10176

Zmiana czasu na zimowy a kursowanie pociągów

25.10.2024

Postój obejmie 13 pociągów PKP Intercity, 2 RegioJet, 4 składy Kolei Mazowieckich, 1 Kolei Śląskich, 2 SKPL Cargo, 2 PKP Szybkiej Kolei Miejskiej w Trójmieście, 2 warszawskiej SKM oraz 1 POLREGIO. Szczegółowych [...] pl /. Zmiany czasu letniego i zimowego regulowane są rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 4 marca 2022 r. w sprawie wprowadzenia i odwołania czasu letniego środkowoeuropejskiego w latach 2022-2026

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/mazowsze-tunel-pod-torami-polaczyl-teresin-z-paprotnia-10169

Mazowsze: Tunel pod torami połączył Teresin z Paprotnią

23.10.2024

. Wykonawca w trakcie budowy zdemontował pojedynczo tory kolejowe (najpierw tor nr 1, potem tor nr 2), pod którymi wybudował płytę nośną tunelu drogowego, a następnie je odtworzył. Teraz wykonawca skupia [...] izolacja ścian, aby na końcu wybudować dwa pasy ruchu dla samochodów o szerokości 6 metrów, oraz ok. 4 metrową ścieżkę pieszo-rowerową. Budowa obiektu ma zakończyć się w 2025 r. Wartość przedsięwzięcia wynosi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsze-podroze-i-lepszy-dostep-do-pociagow-nowy-roczny-rozklad-jazdy-2024-2025-10133

Krótsze podróże i lepszy dostęp do pociągów - nowy roczny rozkład jazdy 2024/2025

16.10.2024

Zakopanego pojedziemy w nieco ponad 2 godziny. Z Zamościa do stolicy Małopolski dojedziemy w niecałe 4 godziny. Mieszkańcy Gdańska dotrą o ok. 20 minut szybciej do Wrocławia (w ok. 4 h 20 minut). Również z Gdyni [...] atrakcyjny czas przejazdu ze stolicy do Zielonej Góry (4 h 38 minut), jak również z Zielonej Góry do Szczecina - najszybsze połączenie wyniesie 2 h 11 minut. Na Dolnym Śląsku w grudniu najszybszy pociąg [...] co oznacza jeszcze szybsze podróże. Od 15 grudnia krócej pojedziemy z Warszawy do Szczecina (około 4 h 20 minut). Ze stolicy Pomorza Zachodniego dotrzemy szybciej nie tylko do Warszawy, ale także do stolicy

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/instrukcje-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa/logistyka

Logistyka

2023 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 2 MB Im-4 Instrukcja kwalifikowania materiałów pochodzących z działalności PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dla Wykonawców robót Im-4 - wersja dostosowana do zasad WCAG [...] dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 1 MB Im-2 Instrukcja o prowadzeniu gospodarki złomem stalowym i metali kolorowych Im-2 - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: [...] Instrukcji proszone są o kontakt z właściwym Zakładem Linii Kolejowych . Podstawa prawna: Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( Dz.U. z 1994 nr 24 poz. 83 ). Im-1 Instrukcja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cztery-perony-tunel-i-ruchome-schody-stacja-bialystok-w-nowej-odslonie-10110

Cztery perony, tunel i ruchome schody – stacja Białystok w nowej odsłonie

30.09.2024

– dłuższe platformy nr 1 i 2 powstały głównie do obsługi składów dalekobieżnych, z krótszych peronów 3 i 4 odjeżdżają przede wszystkim regionalne szynobusy. Nowy peron nr 4 zbudowaliśmy w bezpośrednim [...] y częściowo przeszkloną wiatę, która ochroni podróżnych przed opadami. Osobny dach zyskał peron nr 4. Zadaszenia projektowaliśmy zarówno z myślą o potrzebach podróżnych, jak i walorach estetycznych – swoją [...] jest w ramach projektu „Prace na linii E75 na odcinku Czyżew – Białystok”. Wartość prac to prawie 3,4 mld zł. Projekt współfinansowany ze środków instrumentu CEF „Łącząc Europę” – (Connecting Europe Facility

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...3456789101112...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 71 do 80 z 958.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook