• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-juz-piata-umowe-w-ramach-modernizacji-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-a-rzeszowem-1087

Podpisano już piątą umowę w ramach modernizacji linii kolejowej między Krakowem, a Rzeszowem

17.12.2010

Krakowem i Rzeszowem wynosi ponad 2,7 mld zł. Zakres robót budowlanych na odcinku Dębica – Sędziszów Małopolski obejmie między innymi: modernizację układu torowego na długości 22,1 km, przebudowę układów torowych [...] Małopolski, całkowitą wymianę istniejącej sieci trakcyjnej w torach stacyjnych i szlakowych, budowę 4,3 km ekranów akustycznych. Wartość umowy wynosi 499 186 668,00 PLN brutto , a wykonawcą prac będzie konsorcjum

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rawicz-podroze-z-nowych-peronow-w-strone-wroclawia-i-poznania-5145

Rawicz – podróże z nowych peronów w stronę Wrocławia i Poznania

10.11.2020

możliwościach poruszania się są zamontowane dwie windy. Komfort zapewnia m.in. długa wiata na peronie nr 2, ławki, jasne oświetlenie. Będą wiaty na peronie pierwszym. Dla osób niewidzących i niedowidzących [...] Inwestycja między Czempiniem a Dolnym Śląskiem umożliwi zwiększenie prędkości składów pasażerskich do 160 km/h na całej trasie między Poznaniem a Wrocławiem. Po uzyskaniu wymaganych pozwoleń najszybsze pociągi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwieramy-przejscie-dla-pieszych-na-wileniaku-10473

Otwieramy przejście dla pieszych na „Wileniaku”

31.01.2025

pieszych, będą nadawać sygnał „baczność” (trąbić) oraz zwalniać przy przejściu i peronach do prędkości 20 km/h. Inwestycje w bezpieczeństwo na linii wołomińskiej Budowa przejścia przy „Wileniaku” to niejedyna [...] Wileńska Marki, Warszawa Wileńska”, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy, za kwotę ponad 2 milionów zł netto. W ramach tych działań wymieniane są także stare urządzenia sterowania ruchem kolejowym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepszy-dostep-do-kolei-na-trasie-z-chojnic-do-koscierzyny-8917

Lepszy dostęp do kolei na trasie z Chojnic do Kościerzyny

17.10.2023

przy budowie nowego przystanku Otomino (linia nr 229, tzw. „bajpas kartuski”). Koszt robót wyniósł 1,2 mln zł netto. Przystanek zostanie udostępniony podróżnym pod koniec 2023 r., po zakończeniu budowy „bajpasu [...] bezpieczeństwa na styku dróg z torami. Pociągi pasażerskie mogą jeździć z maksymalną prędkością do 120 km/h, co pozwoliło skrócić czas podróży koleją z Chojnic do Kościerzyny o około 20 minut.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesna-kolej-w-elku-dzieki-rail-baltica-10188

Nowoczesna kolej w Ełku dzięki Rail Baltica

29.10.2024

wsiada się z nich do pociągów, a obszerne wiaty chronią przed opadami i słońcem. Przy peronach nr 1 i 2 pierwsze pociągi zatrzymają się 15 grudnia br., wraz z wejściem w życie nowego rocznego rozkładu jazdy [...] wyposażone w zaawansowane urządzenia komputerowe. Dzięki temu dyżurni ruchu kontrolują jazdy pociągów na 40 km torów i 118 rozjazdach, z których obecnie składa się stacja w Ełku. Po przebudowie układu torowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-koleja-z-olkusza-do-krakowa-dzieki-nowej-lacznicy-4385

Szybciej koleją z Olkusza do Krakowa dzięki nowej łącznicy

03.10.2019

infrastruktury. Obecne możliwości podróży koleją z Olkusza do stolicy Małopolski są przez Tunel w czasie 2 h 30 minut, z przesiadką w Tunelu. Istnieje także druga możliwość, przez Katowice Szopienice w czasie [...] Katowice – Kraków m.in. między Jaworznem Szczakową a Krakowem. Pociągi będą mogły osiągać prędkość 160 km/h. Nie tylko skróci się czas przejazdu, ale podróżni zyskają komfortową obsługę na stacjach i przystankach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-ostatni-etap-modernizacji-trzech-wiaduktow-na-polnocy-krakowa-3742

Rusza ostatni etap modernizacji trzech wiaduktów na północy Krakowa

14.05.2018

e prędkości pociągów do 160 km/h i skrócenie czasu podróży z Krakowa do Katowic do ok. 1 h. Inwestycja zakończy się w 2020 roku. Szacowana wartość projektu opiewa na ok. 2 mld zł. Kontakt dla mediów: Piotr

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-wygra-z-samochodem-na-trasie-wroclaw-wojnow-centrum-miasta-3338

Kolej wygra z samochodem na trasie Wrocław Wojnów – centrum miasta

31.03.2017

a pociągów pasażerskich. Linia będzie przystosowana do jazdy pociągów osobowych z prędkością do 60 km/h. Ogólny koszt robót wynosi 1,1 mln zł. Będzie szybciej i wygodniej do Jelcza Miłoszyc Dzięki środkom [...] Brochów. Szacunkowy koszt prac 55 mln zł. Będą kolejne przystanki z RPO Do roku 2020 zostaną wybudowane 2 nowe przystanki. Mokronos Górny będzie między stacją Wrocław Zachodni a przystankiem Smolec na trasie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-i-bezpieczniej-dzieki-wymianie-245-rozjazdow-3654

Szybciej i bezpieczniej dzięki wymianie 245 rozjazdów

05.03.2018

składów towarowych, które pojadą bardziej ekonomicznie bez konieczności zmiany prędkości – nawet 120 km/h. Dla zapewnienia sprawnego przejazdu pociągów zimą, rozjazdy zostaną wyposażone w elektryczne ogrzewanie [...] Krajowego Programu Kolejowego. Tylko w 2017 roku w ramach inwestycji zabudowano ich prawie 600. POIiŚ 5.2-20 pn.:"Poprawa bezpieczeństwa poprzez zabudowę nowych rozjazdów kolejowych o podwyższonym standardzie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/beda-krotsze-i-wygodniejsze-podroze-z-gdyni-do-slupska-3597

Będą krótsze i wygodniejsze podróże z Gdyni do Słupska

19.01.2018

Polskich Linii Kolejowych S.A. Szybciej i sprawniej dzięki dobudowie torów Modernizacja obejmie ponad 100 km linii między Gdynią Chylonią a Słupskiem. Lepsze możliwości podróży i przewozu towarów zapewni dobudowa [...] umów na projektowanie to 29,9 mln zł netto. Projekt w Krajowym Programie Kolejowym oszacowany jest na 2 mld zł. Współfinansowanie przewidziano z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Kontakt

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...3456789101112...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 71 do 80 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook