Wyniki wyszukiwania
za blisko mln zł był finansowany ze środków PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Roboty wykonywał Zakład Robót Komunikacyjnych DOM z Poznania. Szybciej i wygodniej także do portów Ponad 600 mln zł planują
PRZECZYTAJnr 96 na odcinku Tarnów – Muszyna” i finansowane ze środków budżetowych. Ich łączna wartość to 62 mln zł netto. Zasadniczym celem prac jest zwiększenie kolejowej dostępności regionów atrakcyjnych turystycznie
PRZECZYTAJKraków Mydlniki – Kraków Główny Towarowy rozpoczęła się pod koniec 2016 roku. Inwestycja warta 250 mln zł netto współfinansowana jest w ramach unijnego instrumentu „Łącząc Europę” (CEF). Odcinek linii kolejowej
PRZECZYTAJetap koncentruje się na budowie nowych skrzyżowań bezkolizyjnych. Łącznie na projekt przewidziano 400 mln zł. Jest współfinansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. PKP Polskie Linie Kolejowe
PRZECZYTAJKolej lepiej dostępna na Podkarpaciu
24.04.2018
Stalowa Wola – Tarnobrzeg/Sandomierz – Ocice/Padew. Wartość umowy to ok. 12 mln zł, a całą inwestycję oszacowano na ponad 330 mln zł. Lepiej dostępna kolej Mieszkańcy miejscowości Sobów, Kępie Zaleszańskie [...] spółka Voessing Polska Sp. z o.o. Wartość umowy to 11,8 mln zł netto. Wartość całego projektu w Krajowym Programie Kolejowym szacowana jest na ponad 330 mln zł. Finansowanie projektu zaplanowano w ramach Programu
PRZECZYTAJmodernizowanym odcinkiem zapewni Lokalne Centrum Sterowania (LCS) w Poznaniu. Inwestycja warta ok. 500 mln zł netto jest współfinansowana przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
PRZECZYTAJTydzień kluczowych prac na stacji Lubin
01.05.2018
projektu POIiŚ 5.2-7 „Prace na linii kolejowej nr 289 na odcinku Legnica – Rudna Gwizdanów” to 196 mln zł (netto). Dofinansowanie unijne: 130 574 734 zł (netto). Umowa podpisana w lipcu 2017 r. Czas realizacji
PRZECZYTAJDofinansowanie dla tego projektu z budżetu środków europejskich wynosi 85%. Wartość inwestycji to 175 mln zł. Prace zakończą się do końca 2019 roku. Kontakt dla mediów: Martyn Janduła Zespół prasowy PKP Polskie
PRZECZYTAJlata 2014-20120. wartość to 42 361 250.00 PLN (netto). Efektem dotychczasowych prac PLK za ponad 220 mln zł na trasie Rzeszów – Jasło (były dwa projekty RPO na rewitalizację w latach 2010 – 2013) jest skrócenie
PRZECZYTAJModernizacja estakady kolejowej w Gorzowie Wielkopolskim”. Wartość projektu wynosi 90,5 mln netto zł, z czego ok. 77 mln zł , tj. 85% stanowi dofinansowanie z Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego
PRZECZYTAJ