Wyniki wyszukiwania
Na stacji w Kwidzynie budowane są perony. Na półmetku jest przebudowa przejścia podziemnego. Będzie to bezpieczne i wygodne połączenie dworca z peronami. Trwa także budowa schodów i szybu windowego. N
PRZECZYTAJna oś do 221 kN). Do 2018 r. zakończono przebudowę dwóch peronów i istniejącego przejścia. Ostatni etap inwestycji na stacji Jaworzyna Śląska, poza przedłużeniem przejścia na druga stronę stacji, objął
PRZECZYTAJTo jeden z efektów projektu „Modernizacja linii kolejowej E30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb”. Dzięki niemu zwiększy się poziom bezpieczeństwa na linii kolejowej. Usprawni się istotnie k [...] towarowe do 120 km/h. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb” jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Kontakt
PRZECZYTAJinwestycji to ok. 2 mld zł. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb” jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Kontakt
PRZECZYTAJpodbijarek, torowej – CSM i rozjazdowej UNIMAT o najnowocześniejszych parametrach pracy to kolejny etap największego programu inwestycyjnego spółki. Wysoka wydajność i jakość pracy zdecydowanie zwiększają
PRZECZYTAJpn. „Prace na liniach kolejowych nr 14, 811 na odcinku Łódź Kaliska – Zduńska Wola – Ostrów Wlkp., etap I: Łódź Kaliska – Zduńska Wola” jest współfinansowany z unijnego instrumentu „Łącząc Europę”. Zakończenie
PRZECZYTAJrealizowana w ramach większego projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II. Na Centralnej Magistrali Kolejowej PLK modernizują także stację techniczną w Idzikowicach oraz
PRZECZYTAJprojektu: „Modernizacja linii kolejowej nr 358 Zbąszynek – Gubin na odcinku Zbąszynek – Czerwieńsk – II etap”. Dziś podpisano umowę z wykonawcą, Przedsiębiorstwem Wielobranżowym Eco-Baza. Projekt jest wart ok
PRZECZYTAJkolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” wynosi ponad 3,5 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Prace
PRZECZYTAJ"Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap III - Rzeszów Główny" współfinansowanego przez Unię Europejską. Zakończenie inwestycji jest planowane
PRZECZYTAJ