• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 15 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wracaja-bezposrednie-pociagi-z-lublina-przez-deblin-do-warszawy-4463

Wracają bezpośrednie pociągi z Lublina przez Dęblin do Warszawy

11.12.2019

Lublin – Warszawa będzie obsługiwało 7 par pociągów dalekobieżnych PKP Intercity - najszybszy pojedzie w 2 godz. 16 minut. Na trasę Lublin – Dęblin wyjedzie 5 par pociągów Przewozów Regionalnych – najszybszy [...] Po 15 grudnia wykonawcy będą kontynuować roboty na drugim torze. Drugą nitkę widać już na blisko 36 km linii Dęblin – Lublin. Postępuje budowa sieci trakcyjnej. W ramach inwestycji przebudowywane są obiekty [...] stolicami Mazowsza i Lubelszczyzny skróci się do około 1h 30 min. Pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Powstanie 77 nowych peronów i 11 nowych podziemnych przejść dla pieszych, które poprawią komfort

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-w-gdansku-dla-bezpiecznego-i-sprawnego-ruchu-pociagow-oraz-samochodow-5131

Nowy wiadukt w Gdańsku dla bezpiecznego i sprawnego ruchu pociągów oraz samochodów

04.11.2020

100-metrowy wiadukt z jezdnią o szerokości 8 metrów, z dwoma pasami ruchu oraz chodnikiem o szerokości 2 metrów, zastąpi przejazd kolejowo-drogowy. Średnio, w ciągu doby, przez przejazd przejeżdża 25 pociągów [...] samochodów do gdańskiego portu. W ramach prac wyremontowanych lub zbudowanych zostanie także ponad 1,3 km dróg dojazdowych. Zakończenie budowy wiaduktu planowane jest do końca 2021 r. Pociągi z towarami jadą [...] Port Północny pociągi z ładunkami jeżdżą już po nowym nasypie z sześcioma torami (to w sumie blisko 7 km nowych torów) oraz 20 rozjazdami, które zapewniają składom sprawną zmianę torów. Modernizowane są kolejne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-pabianicach-nowym-przejsciem-podziemnym-bezpiecznie-na-peron-i-przez-miasto-4934

W Pabianicach nowym przejściem podziemnym bezpiecznie na peron i przez miasto

20.08.2020

Pabianice i Zduńska Wola – Dobroń zmodernizowane są już oba tory i sieć trakcyjna. Ułożono łącznie ok. 58 km nowych torów i sieci trakcyjnej. Wyremontowano 20 obiektów inżynieryjnych, w tym 8 mostów i 3 wiadukty [...] kolejnym etapie roboty przeniosą się na drugi tor. Na stacji w Łodzi Lublinku budowany jest peron nr 2. Ustawiono ścianki peronowe, układana jest nawierzchnia peronowa. Nowy, wyższy peron zostanie udostępniony [...] drugiej połowie września. Następnie prace obejmą peron nr 1. Po modernizacji stacja Łódź Lublinek zyska 2 nowe komfortowe perony. Lepszy dostęp do kolei zapewnią komfortowe przystanki Chechło i Dobroń. Zmo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybsze-i-bezpieczniejsze-podroze-w-krakowie-zapewnia-nowe-centrum-sterowania-4918

Szybsze i bezpieczniejsze podróże w Krakowie zapewnia nowe centrum sterowania

13.08.2020

do 160 km/h. Najszybsze składy pokonają trasę z Krakowa do Katowic poniżej godziny. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E-30, na odcinku Zabrze-Katowice-Kraków, etap IIb” o wartości prawie 2 mld zł jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/tysiace-kilometrow-bezpiecznych-podrozy-pociagiem-kolej-z-lacznoscia-gsm-r-6038

Tysiące kilometrów bezpiecznych podróży pociągiem. Kolej z łącznością GSM-R

Zarządzania Ruchem Kolejowym (ERTMS) składającego się z dwóch podsystemów: GSM-R i ETCS poziom 2. System ETCS poziomu 2 za pośrednictwem GSM- R nadzoruje w sposób ciągły pracę maszynisty, reaguje w przypadku [...] nowoczesnego systemu sterowania ruchem kolejowym ERTMS/ETCS poziomu 2 pozwoliło w grudniu ub.r., na podniesienie prędkości pociągów do 200 km/h. Efektem było skrócenie czasu podróży na trasie z Warszawy do [...] W 2025 roku, dzięki realizacji na prawie 14 tys. km linii kolejowych projektu pn. „Budowa infrastruktury systemu ERTMS/GSM-R na liniach kolejowych PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach NPW ERTMS”, głównym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-inwestuje-miliardy-z-kpo-w-nowoczesna-i-bezpieczna-infrastrukture-10794

PLK SA inwestuje miliardy z KPO w nowoczesną i bezpieczną infrastrukturę

13.06.2025

zawarliśmy 24 umowy na prace na ponad 546 km linii kolejowych o wartości przewyższającej 6,5 mld zł, w tym 9 umów na rewitalizację 222 km torów i 15 umów na modernizację 323 km. Wśród przykładowych inwestycji warto [...] wartości ponad 320 mln zł. Obejmowały one modernizację 184 km linii kolejowych, poprawę bezpieczeństwa na 152 przejazdach kolejowo-drogowych, likwidację 2 wąskich gardeł, instalację urządzeń zdalnego sterowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-zdunskiej-woli-nowym-przejsciem-bezpiecznie-na-perony-i-przez-miasto-4381

W Zduńskiej Woli nowym przejściem bezpiecznie na perony i przez miasto

01.10.2019

poruszania się, podróżnym z ciężkim bagażem oraz opiekunom z dziećmi. Od czerwca podróżni korzystają już z 2 nowych peronów wyposażonych ławki. W najbliższych tygodniach wykonawca zamontuje również wiaty. Poza [...] Zmodernizowany układ torowy zapewni sprawny ruch pociągów pasażerskich i towarowych. Prawie na całej 8 km trasie z Pabianic do Lublinka przygotowano jeden tor. W październiku rozpocznie się montaż sieci trakcyjnej [...] go odcinka linii Zduńska Wola – Łódź Kaliska (nr 14) prędkość składów pasażerskich wzrośnie do 120 km/h. Pozwoli to na skrócenie czasu podróży między Łodzią Kaliską a Zduńską Wolą i Sieradzem o ok. 15

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-jaworznie-bezpieczna-jazde-pociagow-nadzoruja-nowoczesne-systemy-sterowania-4288

W Jaworznie bezpieczną jazdę pociągów nadzorują nowoczesne systemy sterowania

06.07.2019

Jaworzno Ciężkowice oraz Balin (przy torze nr 2). Perony przy torze nr 1 będą gotowe jesienią. Na stacji Jaworzno Szczakowa wymieniono już 7 km toru, 7 km sieci trakcyjnej, 33 rozjazdy oraz urządzenia [...] sterowania ruchem kolejowym. Na odcinku Jaworzno Szczakowa – Trzebinia wymieniono 11 km toru, 11 km sieci trakcyjnej oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Prace swoim zakresem objęły także obiekty [...] systemy przekaźnikowe i zapewniają jeszcze bezpieczniejsze sterowanie ruchem kolejowym na około 20 km odcinku Sosnowiec Jęzor - Długoszyn - Jaworzno Szczakowa - Pieczyska - Trzebinia – podkreśla Ireneusz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczna-droga-nad-torami-na-odcinku-jaworzno-szczakowa-trzebinia-3977

Bezpieczna droga nad torami na odcinku Jaworzno Szczakowa – Trzebinia

29.10.2018

towarów w regionie. Prace na odcinku Jaworzno Szczakowa – Trzebinia obejmują 15 km linii kolejowej, 33 obiekty inżynieryjne, a także 2 przejazdy kolejowo – drogowe. Zakończenie prac planowane jest w III kwartale [...] Jaworzno Szczakowa Na stacji podróżni już korzystają z nowego peronu nr 3. Przebudowywany jest peronu nr 2, który również będzie podwyższony, co znacznie ułatwi wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Nowa 200 m [...] harmonogramem. Dzięki modernizacji zwiększy się przepustowość linii, a dostosowanie jej do prędkości 160 km/h znacznie skróci czas przejazdu m.in. na trasie Katowice – Kraków. Przebudowa stacji i przystanków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-mosinie-pociagi-bezpiecznie-przejada-nad-samochodami-3524

W Mosinie pociągi bezpiecznie przejadą nad samochodami

30.10.2017

sterowania ruchem pociągów. Po zakończeniu wszystkich prac pociągi osobowe będą mogły rozpędzać się do 160 km/h, co skróci czas przejazdu z Poznania do Czempinia do 35 minut. Finał prac zaplanowano na koniec listopada [...] na odcinku Wrocław – Poznań, Etap III, odcinek Czempiń – Poznań” (Faza II). Jej koszt to około 428,2 mln zł, z czego ok. 320,8 mln zł stanowią fundusze unijne. Koszt całej modernizacji odcinka Poznań-Czempiń

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...70717273747576777879...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 741 do 750 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook