Wyniki wyszukiwania
pozwalają eliminować zagrożenia wynikające z niewłaściwego zachowania kierowców lub zdarzeń losowych – powiedział Marek Olkiewicz, wiceprezes PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Żółtą naklejkę, umieszczoną na
PRZECZYTAJbezpieczna, komfortowa i punktualna. Dzisiejsze wydarzenie przybliża nas do tego ambitnego celu – powiedział minister infrastruktury Andrzej Adamczyk. – Polska kolej, aby być konkurencyjna i bardziej bezpieczna
PRZECZYTAJTunel średnicowy, o którym mowa w pierwszym odcinku, to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi
PRZECZYTAJz Warszawy do Olsztyna. Powróciły pociągi m.in. z Dębicy do Mielca i przez Zagłębie Miedziowe – powiedział Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Zmodernizowano i odbudowano
PRZECZYTAJbudowie obiektu, który stanie się również pierwszym elementem kolei dużych prędkości w Polsce.” – powiedział Zbigniew Szafrański prezes zarządu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. „Ta inwestycja ma znaczenie
PRZECZYTAJWarmińsko-mazurskie plany kolejowe
06.05.2011
Główną osią komunikacyjna województwa jest linia Korsze – Olsztyn – Ostrołęka – Iława z prędkością 100 km/h. Tylko 2 % linii w regionie ma prędkość poniżej 40 km/h. W zachodniej części przebiega moder
PRZECZYTAJPolskie Koleje Państwowe S.A. wraz z platformą Rail Forum Europe (RFE) zorganizowały debatę pn. „Finansowanie infrastruktury i taboru kolejowego w UE”. Spotkanie odbyło się wczoraj (11 września 2012r.
PRZECZYTAJPasażerowie w Niemojkach na linii z Siedlec do Hajnówki, łączącej województwa mazowieckie i podlaskie, zyskają kolejne udogodnienie w codziennych podróżach. Przy stacji kolejowej wybudowany zostanie p
PRZECZYTAJDojazdy do stacji samochodem i dalsze podróże pociągiem do szkoły lub pracy będą wygodniejsze dla mieszkańców powiatu łosickiego. Stacja Niemojki na linii kolejowej z Siedlec do Hajnówki zapewni lepsz
PRZECZYTAJDobra współpraca PLK z przewoźnikami
01.12.2017
- W zakresie inwestycji kolejowych nie zwalniamy tempa. Przekroczyliśmy już barierę, która w ubiegłym roku wydawała się nie do przekroczenia – ponad 21 mld zł zakontraktowanych inwestycji według koszt
PRZECZYTAJ