Wyniki wyszukiwania
zapewni lepsze warunki podróży w gminie Kleszczele, w powiecie hajnowskim. To kolejne przedsięwzięcie PLK zachęcające do podróży koleją na trasie z Białegostoku do Czeremchy. – Konsekwentnie poprawiamy dostęp
PRZECZYTAJrozwojowi kolei w regionie na tory wróciły pociągi na linii Lubartów-Parczew. Dzięki nowej inwestycji PLK – kładce nad linią kolejową w Lubartowie, będzie bezpiecznej nad torami – powiedział Robert Gmitruczuk
PRZECZYTAJzajmie ok. 15 miesięcy. Wiadukt nad ul. Grzegórzecką to jeden z wielu obiektów modernizowanych przez PLK w ostatnich latach w Krakowie. Mieszkańcy korzystają już z efektów prac przy wiaduktach nad ul. Łokietka
PRZECZYTAJPolskie Linie Kolejowe S.A. w Krakowie. Kolej zmienia się dla podróżnych w Małopolsce Dzięki inwestycjom PLK, realizowanym w województwie, m.in. przy wsparciu środków unijnych kolej staje się bardziej dostępna
PRZECZYTAJmożliwością poruszania się oraz wyposażone w tablice informacyjne i system oznakowania dotykowego. PLK wybudują blisko 5 km połączenie Rzeszowa z nową stacją Port Lotniczy Rzeszów. Na trasie będzie nowy
PRZECZYTAJprowadzony był sporadycznie. Dla zwrócenia uwagi na zachowanie bezpieczeństwa na skrzyżowaniu toru i drogi PLK planują akcje informacyjne. W ramach kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd – Szlaban na ryzyko!”
PRZECZYTAJKorekta rozkładu jazdy będzie obowiązywała od 9 marca do 14 czerwca br. PLK SA wraz z przewoźnikami opracowały połączenia w taki sposób, aby najlepiej wykorzystać możliwości linii kolejowych, a wykonawcom
PRZECZYTAJGłubczyce wrócą na kolejową mapę Polski!
16.05.2025
państwa, a ok. 2 mld zł dokładają samorządy. Więcej o programie Kolej Plus na stronie https://www.plk-sa.pl/program-kolej-plus .
PRZECZYTAJ(Chabówka – Nowy Sącz) jest częścią trasy o umownej nazwie: „Podłęże-Piekiełko”, największej inwestycji PLK SA na południu kraju. Obecnie prace budowlane toczą się na czterech fragmentach tego projektu (stacja
PRZECZYTAJpn. „Likwidacja wąskich gardeł i zwiększenie przepustowości linii kolejowych – etap II”. W 2021 r. PLK S.A. za 23 mln zł netto wymieniły szyny i podkłady (12 km toru) oraz zabudowały blokadę liniową na
PRZECZYTAJ