• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 16 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-z-lublina-do-deblina-i-warszawy-4953

Krótsza podróż z Lublina do Dęblina i Warszawy

27.08.2020

krawędzi peronu nr 2. Budowana jest druga krawędź peronu nr 2 oraz nowy wyższy peron nr 1. Postępuje przebudowa ostatniego odcinka przejścia podziemnego między peronem nr 2 a dworcem. Gotowe są 2 szyby windowe [...] przebudowane wiadukty, mosty i przejazdy Na dwutorowym odcinku Lublin – Dęblin ułożono łącznie 141 km torów i zamontowano 161 rozjazdów. Przygotowana jest nowa sieć trakcyjna. Pociągi pojada przez zmo [...] windowe na peronach nr 2 i 3. Po zakończeniu prac stacja Lublin Główny będzie w pełni dostępna dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Na czas budowy nowych peronów, ze względów bezpieczeństwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znow-pociagiem-z-garwolina-do-deblina-4206

Znów pociągiem z Garwolina do Dęblina

02.05.2019

podziemnych w Garwolinie i Sobolewie. W Dęblinie od marca zapewnione jest dojście tunelem do peronu nr 2. Kontynuowane będą prace w drugim torze na odcinku Garwolin – Dęblin oraz przy peronach i w przejściach [...] bezpieczne dojścia do peronów w poziomie szyn. Na dwutorowym odcinku Garwolin – Dęblin ułożono już 52 km jednego nowego toru. Na wznowienie ruchu pozwala również zamontowanie 109 rozjazdów. Rozwieszona jest [...] wykonane zostały prace przygotowawcze). Obejmą one 7 stacji i przystanków. Wymienione będzie około 30 km istniejącego toru i dobudowany zostanie drugi. Efektami będą likwidacja „wąskiego gardła“ na linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsze-podroze-z-konina-i-kola-efekty-prac-plk-na-odcinku-trasy-poznan-warszawa-4935

Lepsze podróże z Konina i Koła. Efekty prac PLK na odcinku trasy Poznań – Warszawa

21.08.2020

mogło wyjechać więcej pociągów. Najszybsze pociągi pojadą z Poznania do Warszawy z prędkością 160 km/h w ok. 2:20 h. Zapewnione będą lepsze warunki przewozu towarów. Projekt „Prace na linii kolejowej E20 na [...] miasto Konin. Pociągi sprawnie i bezpiecznie przejeżdżają nowymi torami z siecią trakcyjną na ok. 130 km odcinku Swarzędz – Barłogi. W ruchu kolejowym wykorzystywane są nowoczesne urządzenia sterowania, m [...] na odcinku Warszawa – Poznań pozostałe roboty, odcinek Sochaczew – Swarzędz” o wartości ok. 2 mld zł jest współfinansowany z instrumentu Unii Europejskiej „Łącząc Europę” (CEF). Zasadnicze prace na trasie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-trasie-zdunska-wola-lask-w-grudniu-pierwsze-efekty-inwestycji-4031

Na trasie Zduńska Wola – Łask – w grudniu pierwsze efekty inwestycji

11.12.2018

stron stacji zapewni nowe przejście podziemne. Gotowa jest konstrukcja tunelu między peronami nr 1 i 2 oraz wejście do tunelu od strony dworca. Widać już jeden z trzech szybów wind. Na stacji wykonawca kończy [...] Na stacji Łask podróżni również w grudniu będą mogli korzystać z nowej części (krawędzi) peronu nr 2. Obiekt będzie gotowy w kwietniu, wraz z zakończeniem prac na przyległym torze. W Łasku przebudowywane [...] skończony będzie także drugi tor. W maju pociągi będą kursowały dwoma torami dostosowanymi do prędkości 120 km/h. W kolejnym etapie prace obejmą odcinki: Lublinek - Pabianice oraz Dobroń - Łask. W ostatniej fazie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawne-przeprawy-nie-waskie-gardla-efekt-modernizacji-mostow-2974

Sprawne przeprawy nie „wąskie gardła” – efekt modernizacji mostów

02.01.2016

antykorozyjne. Koszt prac to niemal 2 mln zł. Kolejne etapy remontu będą prowadzone do 2016 roku. Po wykonaniu robót pociągi towarowe jadące przez most przyspieszą z 30 km/h do 60 km/h. Jest to jedna z najważniejszych [...] roku, kolejny w 2016 r. Koszt inwestycji: 17 mln zł (I etap) 2. Most na rzece Liwiec – Rail Baltica Jeden z 9 modernizowanych mostów na 66 km projektu Rail Baltica powstał po rozebraniu jesienią 2014 r [...] przeprawy. Obiekt zapewni przejazd pociągów po dwóch torach, ponad dwukrotnie szybciej - nie 50 km/h, lecz 120 km/h. Inwestor zwiększy również nośność obiektu, czyli składy będą mogły wozić cięższe ładunki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-efekty-remontu-na-moscie-srednicowym-2343

Pierwsze efekty remontu na moście średnicowym

04.04.2014

pojadą szybciej, prędkość na moście wzrośnie z 40 km/h do 60 km/h i umożliwi utrzymanie wysokiej częstotliwości kursowania pociągów. Prace na torze nr 2 czyli prowadzącym ze stacji Warszawa Wschodnia do

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sa-efekty-inwestycji-plk-2707

Są efekty inwestycji PLK

21.01.2015

wykorzystała ponad 7 mld zł na inwestycje oraz 2 mld zł na utrzymanie i remonty sieci kolejowej. Tylko w grudniu nakłady na modernizację infrastruktury przekroczyły 1,2 mld zł. Polska kolej to gigantyczny plan [...] zadecydowały protesty mieszkańców, co nie pozwalało na uzyskanie decyzji środowiskowej oraz blisko 2,5 roczne opóźnienie konsorcjum wykonującego prace projektowe i pozyskującego niezbędne decyzje. PLK [...] roku Polskie Linie Kolejowe zaplanowały podpisanie umowy na modernizację kolejnego odcinka trasy 25 km z Warszawy Okęcia do Czachówka. Kolej w ostatnich latach integruje i uzgadnia inwestycje, by modernizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wzrosla-efektywnosc-utrzymania-sieci-kolejowej-plk-sa-10503

Wzrosła efektywność utrzymania sieci kolejowej PLK SA!

19.02.2025

mld zł. Wymieniliśmy nawierzchnię kolejową na długości ponad 160 km, szyny na kolejnych 320 km torów oraz podkłady na długości ponad 450 km. Roboty te były finansowane głównie ze środków PLK SA. Ogólna liczba [...] Gdańsk Południowy – Gdańsk Olszynka (poziom 1) oraz Warszawa Włochy – Koluszki – Łódź Widzew (poziom 2). Dodatkowo utworzono nową grupę roboczą pomiędzy PLK SA a PKP Intercity S.A., która analizuje stwierdzone

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przekazanie-do-eksploatacji-zmodernizowanej-stacji-zgorzelec-582

Przekazanie do eksploatacji zmodernizowanej stacji Zgorzelec

26.06.2009

Stacja Zgorzelec radykalnie zmieniła wizerunek. Niewygodne, niskie miejsca do wsiadania zastąpiły 2 nowe funkcjonalne perony. Do dyspozycji podróżnych są przeszklone estetyczne wiaty i siedzenia. Dojście [...] kładka dla pieszych zapewnia wygodne dojście na perony przystanku Zgorzelec Miasto. Dzięki przebudowie 2 przejazdów i montażu nowoczesnych urządzeń automatyki poprawiło się bezpieczeństwo i standard obsługi [...] obsługi pojazdów w ruchu kolejowym i drogowym. W ramach prac znalazły się także demontaż i montaż 4 km toru oraz 10 rozjazdów. Wykonano odwodnienie stacji i roboty ziemne (20 517,22m 3 ) m.in. profilowanie

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/instrukcje-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa/elektroenergetyka-kolejowa

Elektroenergetyka kolejowa

trakcyjnej typu 2C120-2C-3 - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 306 KB DTR sieci trakcyjnej typu 2C120-2C-3 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 628 KB DTR sieci trakcyjnej typu YC150-2CS-150 - [...] typu YwsC120-2C-M - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 305 KB DTR sieci trakcyjnej typu YwsC120-2C-M POBIERZ PDF rozmiar pliku: 611 KB DTR sieci trakcyjnej typu 2C120-2C-1 - wersja [...] trakcyjnej typu 2C120-2C-1 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 623 KB DTR sieci trakcyjnej typu C120-2C - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 309 KB DTR sieci trakcyjnej typu C120-2C POBIERZ PDF

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...67686970717273747576...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 711 do 720 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook