Wyniki wyszukiwania
Obecnie dojście do peronu zapewnia tymczasowe przejście w poziomie szyn. W Pabianicach wykonawca przygotował już nowe tory i sieć trakcyjną oraz 10 rozjazdów. Utrzymany jest ruch pociągów, a sprawne przejazdy
PRZECZYTAJsieciowych PKP Energetyka pozostaje w gotowości na wypadek usterek sieci trakcyjnej. Do wsparcia przygotowano również lokomotywy osłonowe, które zostaną wykorzystane, jeśli będzie awaria składów lub brak
PRZECZYTAJzwiększają wiaty, ławki i antypoślizgowa nawierzchnia. Dla osób o ograniczonych możliwościach przygotowano pochylnie, a na stacjach powstają przejścia podziemne z windami. Podobny standard zapewniony będzie
PRZECZYTAJInwestycje PLK na Mazowszu
06.05.2020
się prace przygotowawcze. Stary tor zdemontowano już na odcinku prawie 40 kilometrów. Wykonawca przygotował materiał, w tym podkłady, szyny oraz tłuczeń do kolejnych prac i zakupił 70 % materiałów, co gwarantuje
PRZECZYTAJGórnicza Wschodnia. Wcześniej dodatkowe, oznakowanie dotykowe dla osób niewidomych i niedowidzących przygotowane zostało na ponad 250 stacjach i przystankach. Zaplanowano wyposażenie w informacje w alfabecie
PRZECZYTAJumożliwią sprawny przejazd składów z toru na tor. Do pierwszego etapu budowy nowego układu torowego przygotowano ponad 150 tys. podkładów oraz ponad 10 km szyn. Projekt pn. „Poprawa dostępu kolejowego do portu
PRZECZYTAJna użytkowanie, otwarte będzie przejście dla podróżnych. W ramach inwestycji, przebudowane i przygotowane do oczekiwań podróżnych zostały także przystanki Zaręby Kościelne, Kietlanka i Szulborze Wielkie
PRZECZYTAJstacjach i przystankach perony po przebudowie będą wyższe, co znacznie ułatwi korzystanie z pociągów. Przygotowane zostaną gabloty z informacją o rozkładzie jazdy oraz czytelne oznakowanie. Dla podróżnych doj
PRZECZYTAJlinii Kraków Główny – Medyka. Konstrukcję oparto na nowych przyczółkach i filarach. Na moście przygotowano strefy do obsługi technicznej. Nowe mosty – sprawniejsza kolej na granicy Polski z Ukrainą PLK
PRZECZYTAJWarszawa Antoninów – Warszawa Gocławek (nr 506) dedykowane w przyszłości dla ruchu dalekobieżnego. Przygotowane zostanie „wyjście” nowego układu torów od stacji Wawer do Otwocka, które będzie realizowane w
PRZECZYTAJ