Wyniki wyszukiwania
korzystają już od grudnia 2019 roku. Peron wyposażony jest w ławki, oświetlenie i tablice informacyjne. Szeroka wiata już w części peronu zapewnia ochronę przed deszczem. Wykonawca w kilkanaście dni ma zakończyć
PRZECZYTAJWronkach. Nad Wartą gotowe są już nowe filary oraz stalowa część kolejowej przeprawy. Długi na 193 m i szeroki na ponad 12 m most powstaje etapami, a to umożliwia prowadzenie ruchu kolejowego. Zaawansowana t
PRZECZYTAJtylko Szczytno, ale też stacje i przystanki Marcinkowo, Pasym, Szymany, Spychowo, Pisz, Drygały czy Szeroki Bór. Dzięki nowoczesnej technice na kolei możliwy jest nadzór z jednego miejsca nad 170 kilometrami
PRZECZYTAJtory, sieć trakcyjną, urządzenia sterowania. Kaniów - zmiany w komunikacji drogowej Ze względu na szeroki zakres robót ruch samochodowy jest skierowany objazdem ulicami Czechowicką, Krzywolaków, Wincentego
PRZECZYTAJtrasie zostanie zwiększona do 120 km/h. Kontynuacja inwestycji ułatwi podróże na Lubelszczyźnie Szeroki zakres prac będzie wymagał wstrzymania ruchu pociągów na objętych robotami odcinkach linii. Dlatego
PRZECZYTAJbudowany jest nowy. Wykonawca szykuje teren pod tor i ustawia betonowe segmenty peronu. Stanie na nim szeroka stumetrowa wiata. Zamontowane zostaną ławki, tablice informacyjne i zegary. Czytelne oznakowanie
PRZECZYTAJkm linii. Prace objęły także perony w Parczewie i Radzyniu Podlaskim oraz obiekty inżynieryjne. Szeroki zakres prac na jednotorowej linii wymagał wprowadzenia zastępczej komunikacji autobusowej. Taka
PRZECZYTAJmożliwość sprawnych przeładunków towarów. W ramach inwestycji na stacji powstaje długi na 500 m i szeroki na ponad 13 m plac, który będzie mieć przeszło 6600 m2 – to niemal tyle, ile powierzchnia boiska
PRZECZYTAJrównież szerokotorowa linia kolejowa (nr 217), która łączy Polskę z Obwodem Kaliningradzkim. Obecnie szeroki tor (1520 mm) kończy się w miejscowości Wielkie Wierzno. W studium wykonalności wykonawca przeanalizuje
PRZECZYTAJe. Efektem prac będzie m. in. skrócenie czas przejazdu prawie o połowę do nieco ponad 40 minut. Szeroki zakres prac zapewni sprawniejsze i bezpieczniejsze przejazdy pociągów pasażerskich z prędkością 120
PRZECZYTAJ