• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-lepszy-standard-podrozowania-kolejowym-szlakiem-z-tarnowa-do-muszyny-i-krynicy-10521

Coraz lepszy standard podróżowania kolejowym szlakiem z Tarnowa do Muszyny i Krynicy

27.02.2025

między Starym Sączem a Piwniczną. Dzięki pracom wyeliminujemy ograniczenia w ruchu i podniesiemy prędkość nawet do 120 km/h na szlaku Stary Sącz – Rytro. Zwiększymy jednocześnie poziom bezpieczeństwa. Ponadto

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-limanowej-rzadzic-bedzie-kolej-10497

W Limanowej rządzić będzie kolej!

17.02.2025

długości przeszło 2 km i średniej wysokości 9 m zaprojektowano tak, by sprawnie i z odpowiednią prędkością przekroczyć dolinę potoku Sowlinka. Natomiast pomiędzy Tymbarkiem a Koszarami zaplanowano tunel

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-perspektywy-dla-trasy-kolejowej-ostroleka-szczytno-10518

Nowe perspektywy dla trasy kolejowej Ostrołęka – Szczytno

26.02.2025

towarowych, dostosowanie infrastruktury kolejowej do rzeczywistych potrzeb przewoźników, podwyższenie prędkości oraz stworzenie warunków sprawniejszego przewozu towarów między północnym Mazowszem a Warmią i Mazurami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wzrosla-efektywnosc-utrzymania-sieci-kolejowej-plk-sa-10503

Wzrosła efektywność utrzymania sieci kolejowej PLK SA!

19.02.2025

ograniczeń prędkości, poprawy parametrów i skracania czasów przejazdów. Systematyczna diagnostyka, monitoring sieci i obiektów umożliwiają skuteczną identyfikację miejsc, które mogą mieć wpływ na prędkość pociągów [...] robotami. Stawiamy na optymalne rozwiązania, które przynoszą efekt w postaci likwidacji ograniczeń prędkości oraz poprawy parametrów eksploatacyjnych – powiedział Krzysztof Waszkiewicz, członek Zarządu – dyrektor [...] , co jest czasochłonne, stanowi duży koszt dla zarządcy infrastruktury, a na liniach o dużych prędkościach – jest zwyczajnie niebezpieczne. PLK SA planują automatyzację tego procesu, co poprawi dokładność

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/4-lata-w-jeden-rok-wiecej-prac-utrzymaniowych-i-rewitalizacyjnych-na-polskiej-sieci-kolejowej-w-2025-roku-10509

4 lata w jeden rok? Więcej prac utrzymaniowych i rewitalizacyjnych na polskiej sieci kolejowej w 2025 roku!

24.02.2025

Zastosowanie maszyny PUN umożliwia potokową wymianę podkładów (w razie potrzeby również szyn) z prędkością dochodzącą nawet do 1 km toru w ciągu ośmiogodzinnej zmiany roboczej. Będziemy informować o realizacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-przyspieszy-na-nadodrzance-10500

Kolej przyspieszy na „Nadodrzance”

19.02.2025

zakończeniu prac znikną ograniczenia prędkości, obowiązujące teraz ze względu na stan techniczny torów. Inwestycja umożliwi przejazd pociągów pasażerskich z prędkością do 140 km/h. To nawet dwukrotnie szybciej [...] Pociągi zwiększą prędkość na lubuskim i zachodniopomorskim odcinku „Nadodrzanki” , ważnej linii kolejowej, która prowadzi z Dolnego Śląska, przez województwo lubuskie, na Pomorze Zachodnie. Po zakończeniu [...] szybciej niż obecnie (w zależności od odcinka, prędkość na linii wynosi od 60 do 120 km/h). Poprawa parametrów wpłynie korzystnie nie tylko na sprawniejsze przejazdy, ale zwiększy też przepustowość trasy, którą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nie-lam-serca-zlam-rogatke-10488

Nie łam serca, złam rogatkę

14.02.2025

szybkiej reakcji, wstrzymano ruch pociągów i wezwano pomoc, a w ponad 3 tys. sytuacjach ograniczono prędkość jazdy pociągów, co zapewniło bezpieczeństwo pasażerom i osobom na przejeździe. Na terenie województwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-krakowie-testujemy-nawierzchnie-kolejowa-przeznaczona-do-zadan-specjalnych-10485

W Krakowie testujemy nawierzchnię kolejową przeznaczoną do zadań „specjalnych”

11.02.2025

również może stanowić alternatywę dla klasycznej konstrukcji nawierzchni w przypadku Kolei Dużych Prędkości.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jutro-pociagi-wroca-na-trase-do-kudowy-zdroju-10467

Jutro pociągi wrócą na trasę do Kudowy-Zdroju

30.01.2025

km torów między Kłodzkiem Nowym a Dusznikami-Zdrojem. Efektem prac jest możliwość podniesienia prędkości z 60–80 km/h do 120 km/h na wybranych odcinkach oraz bezpieczniejsze przejazdy pociągów na górskiej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-do-elektrowni-jadrowej-wazny-krok-ku-strategicznej-inwestycji-10464

Koleją do elektrowni jądrowej – ważny krok ku strategicznej inwestycji

29.01.2025

h poruszania się. Powstaną również nowe przystanki. Pociągi na 60-kilometrowej trasie pojadą z prędkością do 120 km/h. Pełen zakres prac poznamy po przygotowaniu dokumentacji projektowej. Modernizacja [...] stacje i przystanki, budując także nowe miejsca zatrzymań pociągów. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h (na trasie Lębork – Łeba do 120 km/h), a towarowe do 120 km/h. Aktualnie przygotowujemy

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona234567891011...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 61 do 70 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook