Wyniki wyszukiwania
kolizji na przejazdach kolejowo-drogowych. To o 29 mniej niż w okresie dziesięciu miesięcy w roku poprzednim. W okresie Wszystkich Świętych ponad 3 000 funkcjonariuszy Straży Ochrony Kolei czuwać będzie nad
PRZECZYTAJSOK – bezpiecznie na modernizowanych liniach
14.09.2017
liczbę kradzieży i dewastacji infrastruktury kolejowej za osiem miesięcy 2017 r. w porównaniu do poprzedniego roku – powiedział Paweł Boczek, zastępca Komendanta Straży Ochrony Kolei. Funkcjonariusze monitorują
PRZECZYTAJOd pierwszych dni ferii SOK rozpoczęło akcję skierowaną na zapewnienie bezpiecznych przejazdów koleją grup dzieci i młodzieży. Bezpieczeństwa podróżnych pilnować będzie ponad 14 000 patroli SOK wspier
PRZECZYTAJLiczba wypadków i kolizji na przejazdach kolejowo - drogowych maleje. W lipcu tego roku doszło do 13 zdarzeń, w których 5 osób zostało rannych a 2 zginęły. W tym samym miesiącu zeszłego roku zdarzeń b
PRZECZYTAJkolejowych i zaangażowaniem PKP PLK S.A. w realizacje BiT City Bydgoskiej konferencji, tak jak poprzednim, towarzyszyła konferencja prasowa. Dotychczas podobne spotkania odbyły się w Katowicach, Opolu
PRZECZYTAJdanych za pierwsze miesiące 2025 roku wynika, że pociągi towarowe poruszają się szybciej niż w roku poprzednim. Dla wielu relacji – zarówno masowych (np. węgiel, kruszywa, rudy), jak i intermodalnych – odnotowano
PRZECZYTAJdla pasażerów. Nowa przeprawa nad Nysą Łużycką ma blisko 160 metrów, tj. o 23 metry więcej, niż poprzednia. Zapewni przejazd pociągów po dwóch torach, ponad dwukrotnie szybciej - nie 50 km/h lecz 120 km/h
PRZECZYTAJlist intencyjny, następnie aneksowany, z terminem realizacji transakcji do końca lipca 2025 r. Poprzedni wygasł w grudniu 2023 r. Na przełomie 2024 i 2025 roku, obie Spółki zaktualizowały badania due diligence
PRZECZYTAJzostać zainicjowana już dawno temu. Niestety, mimo licznych obietnic składanych przez polityków poprzedniego obozu rządzącego, nie zostały do tej pory podjęte żadne działania, które mogłyby wpłynąć na czas
PRZECZYTAJjej realizacji. Kwestie, które powinny być adresowane w poprzednich latach planowania inwestycji, a które nie zostały dopilnowane przez poprzednie władze PLK SA. Tym większy wysiłek wkładamy od daty podpisania
PRZECZYTAJ