• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-w-dabrowie-chelminskiej-czeka-na-pierwszych-podroznych-10774

Nowy przystanek w Dąbrowie Chełmińskiej czeka na pierwszych podróżnych

10.06.2025

na nim wiaty, gabloty informacyjne, ławki, oznakowanie oraz energooszczędne oświetlenie LED. Dla podróżnych dojeżdżających jednośladami zamontowaliśmy stojaki rowerowe. – Poprawiamy dostęp do kolei w regionie [...] jest dobrym przykładem dostosowania lokalizacji infrastruktury kolejowej, przeznaczonej do obsługi podróżnych, w odniesieniu do potrzeb rozbudowującej się miejscowości tam, gdzie transport publiczny ma istotne [...] na lata 2021-2025”. Jego wartość wynosi ponad 1 mld zł, a efektem realizacji jest lepszy dostęp podróżnych do kolejowej komunikacji wojewódzkiej i międzywojewódzkiej. Dzięki programowi, w woj. kujawsko

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsza-informacja-dla-podroznych-na-olsztynskich-peronach-10733

Lepsza informacja dla podróżnych na olsztyńskich peronach

19.05.2025

Jezioro Ukiel, Dajtki i Śródmieście, zrealizowaliśmy następne zadanie, podnoszące poziom obsługi podróżnych i zachęcające do korzystania z kolei – mówi Marcin Kurowski, dyrektor Regionu Północnego Centrum [...] a na przystanku Olsztyn Zachodni dodatkowo kamery monitoringu, które zwiększają bezpieczeństwo podróżnych. Z kolei na przystanku Olsztyn Dajtki i stacji Naterki (linia kolejowa nr 353 Poznań Główny – Skandawa)

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przystanek-warszawa-ursus-polnocny-zapewni-podroznym-lepsze-warunki-10715

Przystanek Warszawa Ursus Północny zapewni podróżnym lepsze warunki

13.05.2025

dla mieszkańców tej części stolicy. To kolejny krok w stronę poprawy komfortu i bezpieczeństwa podróżnych korzystających z połączeń na WWK. Dzięki tej inwestycji, która ubiega się o dofinansowanie z Krajowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-informacji-dla-podroznych-na-linii-zory-rybnik-nedza-9203

Więcej informacji dla podróżnych na linii Żory – Rybnik – Nędza

04.01.2024

zwiększy bezpieczeństwo podróżnych. Dzięki przeprowadzonym pracom, system obsługi pasażerskiej zostanie ujednolicony na całej linii. Nowe rozwiązania podnoszą poziom obsługi podróżnych i zachęcają do korzystania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kielce-glowne-z-nowymi-mozliwosciami-obslugi-podroznych-9161

Kielce Główne z nowymi możliwościami obsługi podróżnych

22.12.2023

powiązany z odnowionym budynkiem dworca. Dzięki inwestycji PLK SA zwiększył się dostęp do kolei dla podróżnych w Kielcach. Peron jest wyższy, co ułatwia wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Nawierzchnia o zr

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dodatkowe-urzadzenia-na-trasie-mielec-debica-zwieksza-komfort-obslugi-podroznych-9227

Dodatkowe urządzenia na trasie Mielec - Dębica zwiększą komfort obsługi podróżnych

05.01.2024

pasażerskiej podniesie standard podróżowania pociągiem. Nowe rozwiązania, podnoszące poziom obsługi podróżnych, stanowią także zachętę do korzystania z ekologicznego środka transportu, jakim jest kolej. Dzięki [...] Dębicy, Ropczycach, w Sędziszowie Małopolskim. Uruchomienie dynamicznego systemu informacji dla podróżnych zaplanowano niebawem także na zmodernizowanej stacji Rzeszów Główny i na nowym przystanku Rzeszów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-stacji-olkusz-zwiekszy-sie-standard-obslugi-podroznych-8647

Na stacji Olkusz zwiększy się standard obsługi podróżnych

29.08.2023

minister infrastruktury. – Na stacji Olkusz, będą oczekiwane warunki dostępu do kolei i obsługi podróżnych, zwłaszcza dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Ogłoszenie przetargu, to ważny [...] dla osób niedowidzących i słabo widzących. Prace zapewnią lepszą dostępność i komfort wszystkim podróżnym. Dotychczasowa kładka dla pieszych, stanowiąca dojście do peronów, zostanie zastąpiona przejściem [...] realizowanej w ramach Rządowego Programu Przystankowego, w 2022 r. roku wybudowano i udostępniono podróżnym dodatkowy przystanek Wolbrom Zachodni , który zwiększył dostęp mieszkańców do kolei.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-lepsza-informacja-dla-podroznych-na-liniach-kolejowych-do-wisly-i-cieszyna-8641

Będzie lepsza informacja dla podróżnych na liniach kolejowych do Wisły i Cieszyna

22.08.2023

h pociągach. Montaż monitoringu w Cieszynie zwiększy bezpieczeństwo podróżnych. Nowe rozwiązania podnoszą poziom obsługi podróżnych i zachęcają do korzystania z kolei. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-ostroda-zmieni-sie-dla-podroznych-8619

Stacja Ostróda zmieni się dla podróżnych

04.08.2023

Adamczyk, minister infrastruktury. - PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. konsekwentnie poprawiają obsługę podróżnych na stacjach i przystankach w województwie warmińsko-mazurskim. Do przebudowywanych stacji w Ełku [...] latach na linii pomiędzy Olsztynem a Iławą. Nowa infrastruktura zapewni komfort i obsługę wszystkim podróżnym na wysokim poziomie – mówi Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Osoby [...] wartości 9,1 mln zł na zarządzanie i nadzór nad realizacją inwestycji. Coraz więcej efektów dla podróżnych na linii Iława – Olsztyn Przebudowa stacji w Ostródzie i przeniesienie sterowania czterema stacjami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dodatkowy-peron-usprawni-obsluge-podroznych-na-warszawie-gdanskiej-8613

Dodatkowy peron usprawni obsługę podróżnych na Warszawie Gdańskiej

04.08.2023

na czas dużych inwestycji dojechać sprawnie pociągiem do stolicy. Wychodząc naprzeciw potrzebom podróżnych, dodatkowo poprawiamy funkcjonalność stacji, tak bardzo potrzebnej w czasie przebudowy linii ś [...] analizują obecną sytuację na stacji Warszawa Gdańska. Dodatkowy peron pozwoli na rozłożenie potoków podróżnych, a tym samym uprawnieni obsługę pasażerów oraz zwiększy przepustowość ruchu pociągów. Analizowane [...] Kolejowym, również w kontekście planowanej modernizacji linii średnicowej. Dodatkowy peron zapewni podróżnym lepsze warunki obsługi na stacji i zwiększy komfort oczekiwania pasażerów na pociągi. Umowę na

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona234567891011...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 61 do 70 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook