Wyniki wyszukiwania
na odcinku między Korytowem a Zawierciem. Po wykonaniu wszystkich prac, uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R, systemu ERTMS/ETCS poziom 2, oraz przeprowadzeniu procesu certyfikacji i uzyskaniu zezwolenia na
PRZECZYTAJprzebudowywane mosty. Na koniec 2023 r., po wykonaniu niezbędnych prac oraz uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R oraz systemu ETCS poziom 2, na linii CMK planowany jest przejazd z prędkością do 250 km/h. PKP Polskie
PRZECZYTAJstacja w Idzikowicach. Na koniec 2023 r., po wykonaniu wszystkich prac oraz uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R oraz systemu ETCS poziom 2, na linii CMK planowany jest przejazd z prędkością do 250 km/h. CMK zapewnia
PRZECZYTAJdzieci i młodzieży. Wydarzenie realizowane w ramach projektów: „Budowa infrastruktury systemu ERTMS/GSM-R na liniach kolejowych PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach NPW ERTMS”, „Poprawa bezpieczeństwa
PRZECZYTAJsystemu ERTMS/ETCS poziomu 1 wg rozwiązań przyjętych na całej sieci PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz GSM-R w zakresie łączności głosowej. Celem minimalizacji oddziaływania ruchu kolejowego w zakresie hałasu
PRZECZYTAJlepszej obsługi podróżnych. Na koniec 2023 r., po wykonaniu wszystkich prac oraz uruchomieniu systemu GSM-R oraz systemu ETCS poziom 2, na linii CMK planowane jest podniesienie prędkości pociągów. CMK zapewnia
PRZECZYTAJ2023 r., po wykonaniu wszystkich prac torowych na linii oraz zabudowie i uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R oraz systemu ETCS poziom 2 oraz, na linii CMK planowany jest przejazd z prędkością do 250 km/h.
PRZECZYTAJkoniec 2023 r., po wykonaniu wszystkich prac torowych oraz zabudowie i uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R, na linii CMK planowany jest przejazd z prędkością do 250 km/h. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec
PRZECZYTAJKomputery na stacji Leszno
29.03.2018
umożliwi dobrą współpracę urządzeń z Europejskim Systemem Zarzadzania Ruchem Kolejowym ERTMS/ETCS/GSM-R na całym odcinku od Wrocławia do Poznania. (Umowa „Zabudowa systemu ERTMS/ETCS poziom 2 na linii
PRZECZYTAJJeszcze szybciej z Warszawy do Gdańska
09.01.2015
Linii kolejowej E65/C-E 65 na odcinku Warszawa - Gdynia w zakresie warstwy nadrzędnej LCS, ERTMS/ETCS/GSM-R,DSAT oraz zasilania układu trakcyjnego" POIiŚ 7.1 - 1.4 współfinansowana przez Unię Europejską ze
PRZECZYTAJ