Wyniki wyszukiwania
– Skandawa, nr 353). W długim na ok. 296 m tunelu drogowym są dwa pasy ruchu, po jednym w każdym kierunku. Dla pieszych i rowerzystów, obok jezdni, przygotowano chodnik oraz ścieżkę rowerową. PKP Polskie
PRZECZYTAJPolskich Linii Kolejowych S.A. mieszkańcy Radomia zyskają sprawniejsze i bezpieczniejsze podróże w kierunku Tomaszowa Mazowieckiego i Łodzi. Prace na odcinku między Radzicami a Wolanowem zaplanowano od II
PRZECZYTAJdwóch poczekalni otwartych z ławkami dla pasażerów. Peron przy budynku dworca zostanie wydłużony w kierunku przejścia podziemnego i skrócony od strony nastawni (zachowana zostanie jego długość 400 m). Wykonany
PRZECZYTAJdrogi oraz ciągu dla pieszych i rowerzystów. Trasa będzie prowadzić z miejscowości Kruszewiec w kierunku wiaduktu drogowego w miejscowości Stara Wieś. Kierowcy zyskają bezpieczny dojazd do domów i pracy
PRZECZYTAJjednotorowej linii kolejowej Pszczyna – Żory i dalej w stronę Rybnika i granicy z Czechami oraz w kierunku Czechowic-Dziedzic, Bielska-Białej i w Beskidy. Nowe, wyższe perony ułatwią wsiadanie i wysiadanie
PRZECZYTAJPolska kolej coraz bezpieczniejsza
06.06.2013
ktycznych Akademii Obrony Narodowej. Nowo powstały Instytut Inżynierii Bezpieczeństwa oraz nowy kierunek studiów będą odpowiedzią na wyzwania związane z tym specyficznym bezpieczeństwem. Cieszę się na
PRZECZYTAJwe Wrześni. Pociągi pojadą wiaduktami, dla kierowców będą drogi z osobnym pasem ruchu w każdym kierunku. Piesi i rowerzyści zyskają bezpieczne ścieżki. Nowe obiekty podniosą poziom bezpieczeństwa w ruchu
PRZECZYTAJZawiercie zaplanowano wymianę płyt na peronach. Dodatkowo peron przy budynku dworca zostanie wydłużony w kierunku przejścia podziemnego i skrócony od strony nastawni (zachowana zostanie jego długość 400 m). Wykonany
PRZECZYTAJ– Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom lokalnych społeczności. Inwestujemy w drogi lokalne i nowoczesną kolej. Zmieniamy wschodnią Polskę, by mogła lepiej się rozwijać. Budowa niezbędnej infrastruktury,
PRZECZYTAJ- Dzięki takim inwestycjom nadrabiamy kilkudziesięcioletnie zaległości tworzenia nowoczesnej infrastruktury lokalnej. Pod tym względem Lubelszczyzna jest regionem naszej szczególnej uwagi. Lepsze drog
PRZECZYTAJ