• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2382, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/towary-jeszcze-sprawniej-przejada-przez-bydgoszcz-do-gdyni-4175

Towary jeszcze sprawniej przejadą przez Bydgoszcz do Gdyni

06.04.2019

linii kolejowej nr 201 na odcinku Nowa Wieś Wielka – Maksymilianowo – etap III”. Wartość umowy to 14,2 mln zł netto. Realizacja zaplanowana jest do końca 2020 r. Lepsze warunki do przewozu towarów Zadanie obejmuje [...] Maksymilianowa. W ramach dwóch wcześniejszych etapów prac, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. za ponad 115 mln zł ze środków budżetowych wymieniły ok. 60 km torów i ok. 25 km sieci trakcyjnej. Dało to możliwość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-w-kostrzynie-zastapi-przejazdy-kolejowo-drogowe-4108

Nowy wiadukt w Kostrzynie zastąpi przejazdy kolejowo-drogowe

20.02.2019

około 24 mln zł netto obejmuje budowę wiaduktu kolejowego na wysokości ul. Nowy Świat oraz przyległego układu drogowego. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. dofinansują budowę obiektu kwotą 11,6 mln zł netto

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krocej-pociagiem-z-kielc-do-warszawy-swietokrzyska-lacznica-w-budowie-3812

Krócej pociągiem z Kielc do Warszawy – świętokrzyska łącznica w budowie

02.07.2018

Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego. Wartość projektu to ok. 42,8 mln zł, w tym dofinansowanie UE wynosi ponad 36 mln zł. Wykonawcą prac jest ZUE S.A. Świętokrzyskie zmienia się po kolei Inwestycje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-krotsza-podroz-z-lowicza-do-skierniewic-3787

Będzie krótsza podróż z Łowicza do Skierniewic

19.06.2018

projektu i robót budowlanych wynosi ok. 35 mln zł. W latach 2020-2021 PLK przeprowadzą kolejne roboty między Łowiczem a Skierniewicami o wartości ok. 40 mln zł. Dzięki temu od 2022 r. czas podróży na trasie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-nadodrzanka-z-wroclawia-do-glogowa-3328

Szybciej Nadodrzanką z Wrocławia do Głogowa

21.03.2017

planują podpisać umowę w połowie roku. Zakończenie prac przewidziano w czwartym kwartale 2018 r. 100 mln zł w 2016 r. Nadodrzanka zyskuje na sprawności W zeszłym roku PLK zapewniły pasażerom wygodniejszą [...] numer 2 odcinka Rudna Gwizdanów – Głogów. Łączny koszt prac na Nadodrzance w 2016 roku to prawie 100 mln zł. Do końca czerwca potrwają prace na torze numer 1 na odcinku Rudna Gwizdanów – Grębocice. Tory zostaną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawniejsza-podroz-przez-podkarpacie-3290

Sprawniejsza podróż przez Podkarpacie

08.02.2017

r. Szacowany koszt prac to ok. 18 mln zł. Dobra podróż przez Podkarpacie W tym roku wszystkie zadania realizowane na trasie z Rzeszowa do Przemyśla są warte ok. 33 mln zł. PLK modernizują stacje Przeworsk

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-po-nowych-torach-miedzy-kluczborkiem-a-ostrzeszowem-2533

Szybciej po nowych torach między Kluczborkiem a Ostrzeszowem

17.07.2014

możliwa jest dzięki wsparciu Unii Europejskiej. Wartość inwestycji to ponad 278 mln złotych, z czego aż ponad 200 mln złotych pochodzi z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/160-km-nowych-torow-z-koluszek-do-czestochowy-2035

160 km nowych torów z Koluszek do Częstochowy

03.10.2013

stanu technicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki – Częstochowa” to 534,6 mln złotych netto, z czego 378,4 mln złotych netto pochodzić będzie z dofinansowania Unii Europejskiej. Projekt współf

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-do-zielonej-gory-szybko-jak-nigdy-dotad-1-1953

Koleją do Zielonej Góry szybko jak nigdy dotąd

05.06.2013

wynosi ponad 70 mln zł. Dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 wyniosło 35,7 mln zł. Informacje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-tory-do-opola-2294

Nowe tory do Opola

12.03.2014

linii kolejowej nr 132 na odcinku Błotnica Strzelecka – Opole Groszowice" to ponad 251,8 mln zł brutto, z tego 204,4 mln zł zostanie dofinansowane z Unii Europejskiej w ramach programu POIiŚ. Kontakt dla mediów:

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...62636465666768697071...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 661 do 670 z 2382.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook