Wyniki wyszukiwania
przejazdy pociągów z prędkością 120 km/h m.in. pociągów w relacji Radom – Drzewica oraz Radom – Warszawa, podczas modernizacji linii przez Warkę. W latach 2017-2018 zmodernizowano ponad 50 km jednego toru
PRZECZYTAJ638) zostanie wybudowany tunel pod linią kolejową, który zwiększy bezpieczeństwo ruchu na linii Warszawa –Terespol oraz usprawni ruch drogowy w mieście. Obiekt zastąpi obecny przejazd, a kierowcy nie będą
PRZECZYTAJ2022 i zakończeniu budowy podstacji trakcyjnych przez PKP Energetykę. Od 29 sierpnia pociągi z Warszawy jadą po dwóch torach na całej trasie do Radomia. Zlikwidowane zostało „wąskie gardło”, czyli jeden
PRZECZYTAJZmiana czasu na kolei
26.10.2019
w dalszą trasę o 3:00 nowego czasu. Na postój zatrzyma się też m. in. pociąg TLK „Uznam” relacji Warszawa-Świnoujście (postój na stacji Poznań Główny) oraz pociąg IC „Karkonosze” relacji Białystok-Jelenia
PRZECZYTAJróżnicę odczują pasażerowie połączeń dalekobieżnych. Dla przykładu pociągi jadące z Rzeszowa do Warszawy, przez Sandomierz i Skarżysko-Kamienną, od marca będą pojawiać się na stacji końcowej 19 minut szybciej
PRZECZYTAJzarządcy infrastruktury kolejowej pasażerowie szybciej dojeżdżają na Podhale, m.in. z Trójmiasta, Warszawy i z Krakowa. Podróż najszybszym pociągiem ze stolicy Małopolski do Zakopanego zajmuje ok. 2 godzin
PRZECZYTAJpierwszego etapu prac i powrót pociągów na most planowane jest w grudniu br. Remont wykona firma Intop Warszawa Sp. z o.o. za kwotę 40,374 mln zł netto ze środków budżetowych PLK S.A. W 2024 r. planowane jest
PRZECZYTAJbezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych zwiększą się także w ramach modernizacji linii z Warszawy do Radomia i Lublina. To dziesiątki lokalizacji z nowoczesnym zabezpieczeniem. PLK zbudują również
PRZECZYTAJpojedziemy do Lubina, a także przez estakadę w Gorzowie Wielkopolskim. Pociągi wrócą na trasę Poznań - Warszawa przez Konin. Dziesiątki przystanków i stacji zyskuje oczekiwany przez pasażerów standard obsługi
PRZECZYTAJjest dobrym przykładem jak zmienia się kolej, świadczą o tym realizowane inwestycje np. na trasie z Warszawy do Białegostoku, Radomia czy Poznania – mówi Andrzej Bittel, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie
PRZECZYTAJ