Wyniki wyszukiwania
Od 16 października intensywne prace trwają na odcinku z Olsztynka do Działdowa. Wykonawca wymienia tory oraz sieć trakcyjną. Na linii pracuje specjalna maszyna do jednoczesnej wymiany podkładów i szyn.
PRZECZYTAJbezpieczeństwo przejeżdżających pociągów. Sprawną i bezpieczną obsługę pociągów zapewnią też nowe tory. Jeszcze w tym roku zakończy się pierwszy etap modernizacji, czyli przebudowa dwóch torów przy peronie
PRZECZYTAJniedowidzącym. Kończy się pierwszy etap prac po zachodniej stronie stacji Dęblin. Efektem są nowe tory i sieć trakcyjna oraz 21 rozjazdów, zapewniających sprawną obsługę pociągów. W nowym roku prace obejmą
PRZECZYTAJ- Projekt realizowany przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ze środków budżetowych to lepsze połączenia w kraju oraz rozwój międzynarodowych przewozów pasażerskich i towarowych. Linia od Kędzierzyna K
PRZECZYTAJtakże 16 rozjazdów z elektrycznym ogrzewaniem, co zapobiega zalodzeniu urządzeń zimą. Remont objął tory, które łączą stację Gliwice Port z linią Gliwice – Kędzierzyn Koźle (linia 137). W ramach inwestycji
PRZECZYTAJw czerwcu 2019 r. Do tego czasu dostępne jest tymczasowe, zabezpieczone rogatkami, przejście przez tory. Przy stacji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wspólnie z miastem budują nowy wiadukt. Długi na 27 metrów
PRZECZYTAJPoznaniem a Wronkami. Zakończenie modernizacji zaplanowane jest pod koniec 2020 r. Będą wymieniane tory. Przebudowane 43 perony na 21 stacjach i przystankach. Pasażerowie zyskają nowoczesne perony wyposażone
PRZECZYTAJZwiększy się poziom bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych oraz przejściach dla pieszych przez tory dzięki wymienionej nawierzchni i nowemu oświetleniu. W ramach projektu zostaną wymienione prawie 52
PRZECZYTAJMiliony na lepsze podróże w lubuskim
20.12.2018
Funduszu Kolejowego i środków własnych PLK, przekracza 69 mln zł. W ramach zadania wyremontowane będą tory i obiekty na około 42 km trasy. Zamontowane zostaną nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym i
PRZECZYTAJ