Wyniki wyszukiwania
Dzięki 156 km nowych torów, 183 km nowej sieci trakcyjnej, 140 ogrzewanym rozjazdom i 8 skrzyżowaniom bezkolizyjnym, pociągi pasażerskie na trasie będą mogły jechać z prędkością do 160 km/h, a towarowe [...] towarowe do 120 km/h. Zastosowanie ekranów akustycznych, mat antywibracyjnych, czy wyszlifowanie szyn, pozwoli na znaczące ograniczenie hałasu i drgań. Z kolei przejścia dla zwierząt skutecznie ochronią przyrodę [...] Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Koszt całkowity projektu to 2 004 147 478,25 zł, zaś wysokość dofinansowania: 1 447 038 804,60 zł. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz
PRZECZYTAJodcinku Kędzierzyn - Koźle – Opole Zachodnie” w zakresie linii nr 136 od km -0,206 do km 37,511 oraz linii nr 132 od km 94,281 do km 101,100 wynosi 835,5 mln zł. Dofinansowanie ze środków unijnych CEF (Connecting [...] Górażdżach. W Kędzierzynie-Koźlu przebudowany został peron nr 3 i prowadzone są prace przy peronach nr 1 i 2. Perony są dostosowywane do potrzeb podróżnych o ograniczonych możliwościach poruszania się. Na stacjach [...] h, podróżni zyskują większą dostępność i komfort. Po nowych torach i mostach Pociągi kursują po 53 km nowych torów na odcinkach Raszowa – Zdzieszowice – Gogolin (po dwóch torach) oraz Górażdże – Przywory
PRZECZYTAJCałodobowe prace na moście średnicowym
21.03.2014
Pociągi pojadą szybciej, prędkość na moście wzrośnie z 40 km/h do 60 km/h i umożliwi utrzymanie częstotliwości kursowania pociągów. Prace na torze nr 2 czyli prowadzącym ze stacji Warszawa Wschodnia do Warszawy
PRZECZYTAJsię. Po uzyskaniu niezbędnych pozwoleń, najszybsze pociągi pokonają trasę z prędkością 160 km/h, w czasie poniżej 2 godzin. Zwiększy się przepustowość linii - możliwy będzie przejazd większej liczby pociągów [...] Szczecinie Zdunowie. Modernizacja zwiększy komfort podróży na ponad 30 stacjach i przystankach. Na 190 km trasie Poznań – Szczecin, rozkładowe przejazdy pociągów i roboty zapewnia odpowiednia organizacja
PRZECZYTAJkrawędzi peronu nr 2. Budowana jest druga krawędź peronu nr 2 oraz nowy wyższy peron nr 1. Postępuje przebudowa ostatniego odcinka przejścia podziemnego między peronem nr 2 a dworcem. Gotowe są 2 szyby windowe [...] przebudowane wiadukty, mosty i przejazdy Na dwutorowym odcinku Lublin – Dęblin ułożono łącznie 141 km torów i zamontowano 161 rozjazdów. Przygotowana jest nowa sieć trakcyjna. Pociągi pojada przez zmo [...] windowe na peronach nr 2 i 3. Po zakończeniu prac stacja Lublin Główny będzie w pełni dostępna dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Na czas budowy nowych peronów, ze względów bezpieczeństwa
PRZECZYTAJPlanowana jest kompleksowa modernizacja łącznie ponad 70 km m.in. torów i sieci trakcyjnej. Umożliwi to przejazdy pociągów pasażerskich z prędkością 100-120 km/h. Dogodniejszy dostęp do kolei w obrębie aglomeracji [...] wanie inwestycji planowane jest w z instrumentu finansowego Unii Europejskiej „Łącząc Europę” (CEF 2) na lata 2021-2027. Efektem inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. będą szybsze i wygodniejsze [...] podróżnym zostaną przystosowane do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Na około 4 km odcinku między stacją Sosnowcem Głównym a stacją Będzin Miasto zbudowany zostanie nowy przystanek Sosnowiec
PRZECZYTAJstolicy Wielkopolski, zapewnią prace specjalnych maszyn. Od Rawicza w stronę Czempinia regulację 70 km torów prowadzi tzw. podbijarka. Następnie do szlifowania szyn wykorzystywany jest pociąg Speno. To [...] przekazywane na bieżąco dla każdej miejscowości. Prace na skrzyżowaniach zajmują od kilku godzin do 2 dni i są uzgadniane z zarządcami dróg. Zakończenie robót przewidziane jest w kwietniu. Krótsze podróże [...] odcinku trasy Wrocław – Poznań oraz między Poznaniem a Czempiniem pociągi już jeżdżą z prędkością do 160 km/h. Podróżni mają zapewniony komfortowy dostępu do pociągów. Istotnym efektem inwestycji na „środkowym”
PRZECZYTAJPociągi pasażerskie po przebudowanych torach od grudnia kursują z prędkością 120 km/h, a docelowo zostanie ona podniesiona do 160 km/h. Inwestycja poprawiła warunki transportu ludzi i towarów. W ramach prac wykonawcy [...] i lub wykonali od podstaw w sumie 53 obiekty inżynierskie, w tym 20 mostów. Projekt warty przeszło 2 mld zł współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Projekt
PRZECZYTAJpociągiem z prędkością do 120 km/h zabiera mniej niż 60 minut. Czas przejazdu z Trzebini do Krakowa to nawet poniżej 30 min. W 2021 roku, po zwiększeniu prędkość pociągów do 160 km/h, ten czas jeszcze się skróci [...] lub wykonali od podstaw w sumie 53 obiekty inżynierskie, w tym 20 mostów. Inwestycja warta przeszło 2 mld zł współfinansowana jest przez Unię Europejską w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Projekt
PRZECZYTAJnawierzchnia kolejowa w torze nr 2. Będą nowe podkłady, szyny, oczyszczona i uzupełniona podsypka tłuczniowa. Efektem robót będzie możliwość jazdy z prędkością 120 km/h na odcinku objętym inwestycją. Przed [...] Przed pracami pociągi jeździły z ograniczeniem prędkości od 100 do 40 km/h. Podróże po nowym torze będą cichsze i bardziej komfortowe. Zakończenie prac planuje się w IV kwartale 2025 r. - Wychodzimy naprzeciw
PRZECZYTAJ