• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rosnie-tempo-prac-na-linii-warszawa-tluszcz-2663

Rośnie tempo prac na linii Warszawa – Tłuszcz

06.11.2014

Dzięki 156 km nowych torów, 183 km nowej sieci trakcyjnej, 140 ogrzewanym rozjazdom i 8 skrzyżowaniom bezkolizyjnym, pociągi pasażerskie na trasie będą mogły jechać z prędkością do 160 km/h, a towarowe [...] towarowe do 120 km/h. Zastosowanie ekranów akustycznych, mat antywibracyjnych, czy wyszlifowanie szyn, pozwoli na znaczące ograniczenie hałasu i drgań. Z kolei przejścia dla zwierząt skutecznie ochronią przyrodę [...] Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Koszt całkowity projektu to 2 004 147 478,25 zł, zaś wysokość dofinansowania: 1 447 038 804,60 zł. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-opola-do-kedzierzyna-kozla-kolej-zwieksza-mozliwosci-4621

Z Opola do Kędzierzyna Koźla kolej zwiększa możliwości

09.04.2020

odcinku Kędzierzyn - Koźle – Opole Zachodnie” w zakresie linii nr 136 od km -0,206 do km 37,511 oraz linii nr 132 od km 94,281 do km 101,100 wynosi 835,5 mln zł. Dofinansowanie ze środków unijnych CEF (Connecting [...] Górażdżach. W Kędzierzynie-Koźlu przebudowany został peron nr 3 i prowadzone są prace przy peronach nr 1 i 2. Perony są dostosowywane do potrzeb podróżnych o ograniczonych możliwościach poruszania się. Na stacjach [...] h, podróżni zyskują większą dostępność i komfort. Po nowych torach i mostach Pociągi kursują po 53 km nowych torów na odcinkach Raszowa – Zdzieszowice – Gogolin (po dwóch torach) oraz Górażdże – Przywory

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/calodobowe-prace-na-moscie-srednicowym-2318

Całodobowe prace na moście średnicowym

21.03.2014

Pociągi pojadą szybciej, prędkość na moście wzrośnie z 40 km/h do 60 km/h i umożliwi utrzymanie częstotliwości kursowania pociągów. Prace na torze nr 2 czyli prowadzącym ze stacji Warszawa Wschodnia do Warszawy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-tory-i-lepszy-dostep-do-pociagow-na-linii-poznan-szczecin-7142

Nowy tory i lepszy dostęp do pociągów na linii Poznań - Szczecin

21.06.2022

się. Po uzyskaniu niezbędnych pozwoleń, najszybsze pociągi pokonają trasę z prędkością 160 km/h, w czasie poniżej 2 godzin. Zwiększy się przepustowość linii - możliwy będzie przejazd większej liczby pociągów [...] Szczecinie Zdunowie. Modernizacja zwiększy komfort podróży na ponad 30 stacjach i przystankach. Na 190 km trasie Poznań – Szczecin, rozkładowe przejazdy pociągów i roboty zapewnia odpowiednia organizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-z-lublina-do-deblina-i-warszawy-4953

Krótsza podróż z Lublina do Dęblina i Warszawy

27.08.2020

krawędzi peronu nr 2. Budowana jest druga krawędź peronu nr 2 oraz nowy wyższy peron nr 1. Postępuje przebudowa ostatniego odcinka przejścia podziemnego między peronem nr 2 a dworcem. Gotowe są 2 szyby windowe [...] przebudowane wiadukty, mosty i przejazdy Na dwutorowym odcinku Lublin – Dęblin ułożono łącznie 141 km torów i zamontowano 161 rozjazdów. Przygotowana jest nowa sieć trakcyjna. Pociągi pojada przez zmo [...] windowe na peronach nr 2 i 3. Po zakończeniu prac stacja Lublin Główny będzie w pełni dostępna dla osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Na czas budowy nowych peronów, ze względów bezpieczeństwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetargi-plk-za-prawie-6-mld-zl-inwestycje-w-rozwoj-kolei-6578

Przetargi PLK za prawie 6 mld zł – inwestycje w rozwój kolei

13.01.2022

Planowana jest kompleksowa modernizacja łącznie ponad 70 km m.in. torów i sieci trakcyjnej. Umożliwi to przejazdy pociągów pasażerskich z prędkością 100-120 km/h. Dogodniejszy dostęp do kolei w obrębie aglomeracji [...] wanie inwestycji planowane jest w z instrumentu finansowego Unii Europejskiej „Łącząc Europę” (CEF 2) na lata 2021-2027. Efektem inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. będą szybsze i wygodniejsze [...] podróżnym zostaną przystosowane do potrzeb osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Na około 4 km odcinku między stacją Sosnowcem Głównym a stacją Będzin Miasto zbudowany zostanie nowy przystanek Sosnowiec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miedzy-poznaniem-a-wroclawiem-pojedziemy-szybciej-5442

Między Poznaniem a Wrocławiem pojedziemy szybciej

03.03.2021

stolicy Wielkopolski, zapewnią prace specjalnych maszyn. Od Rawicza w stronę Czempinia regulację 70 km torów prowadzi tzw. podbijarka. Następnie do szlifowania szyn wykorzystywany jest pociąg Speno. To [...] przekazywane na bieżąco dla każdej miejscowości. Prace na skrzyżowaniach zajmują od kilku godzin do 2 dni i są uzgadniane z zarządcami dróg. Zakończenie robót przewidziane jest w kwietniu. Krótsze podróże [...] odcinku trasy Wrocław – Poznań oraz między Poznaniem a Czempiniem pociągi już jeżdżą z prędkością do 160 km/h. Podróżni mają zapewniony komfortowy dostępu do pociągów. Istotnym efektem inwestycji na „środkowym”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jeszcze-bezpieczniej-na-kolejowej-trasie-z-krakowa-do-katowic-5312

Jeszcze bezpieczniej na kolejowej trasie z Krakowa do Katowic

15.01.2021

Pociągi pasażerskie po przebudowanych torach od grudnia kursują z prędkością 120 km/h, a docelowo zostanie ona podniesiona do 160 km/h. Inwestycja poprawiła warunki transportu ludzi i towarów. W ramach prac wykonawcy [...] i lub wykonali od podstaw w sumie 53 obiekty inżynierskie, w tym 20 mostów. Projekt warty przeszło 2 mld zł współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Projekt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zmienia-trzebinie-wygodniej-dla-podroznych-bezpieczniej-dla-kierowcow-5228

Kolej zmienia Trzebinię - wygodniej dla podróżnych, bezpieczniej dla kierowców

15.12.2020

pociągiem z prędkością do 120 km/h zabiera mniej niż 60 minut. Czas przejazdu z Trzebini do Krakowa to nawet poniżej 30 min. W 2021 roku, po zwiększeniu prędkość pociągów do 160 km/h, ten czas jeszcze się skróci [...] lub wykonali od podstaw w sumie 53 obiekty inżynierskie, w tym 20 mostów. Inwestycja warta przeszło 2 mld zł współfinansowana jest przez Unię Europejską w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Projekt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-radomia-wygodniej-i-bezpieczniej-pociagiem-do-tomaszowa-mazowieckiego-i-lodzi-9575

Z Radomia wygodniej i bezpieczniej pociągiem do Tomaszowa Mazowieckiego i Łodzi

10.04.2024

nawierzchnia kolejowa w torze nr 2. Będą nowe podkłady, szyny, oczyszczona i uzupełniona podsypka tłuczniowa. Efektem robót będzie możliwość jazdy z prędkością 120 km/h na odcinku objętym inwestycją. Przed [...] Przed pracami pociągi jeździły z ograniczeniem prędkości od 100 do 40 km/h. Podróże po nowym torze będą cichsze i bardziej komfortowe. Zakończenie prac planuje się w IV kwartale 2025 r. - Wychodzimy naprzeciw

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...60616263646566676869...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 641 do 650 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook