Wyniki wyszukiwania
przystanki autobusów dalekobieżnych oraz parking mogący pomieścić blisko 1000 aut. Na wiosnę pierwsze tory W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2015 roku skończą się prace nad główną halą dworca gdzie będą
PRZECZYTAJnajwiększe to Warszawa Praga, Legionowo, Nowy Dwór Mazowiecki, Modlin i Nasielsk. Zbudowano od nowa tory, mosty i przepusty oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Łączny koszt robót zaplanowanych na
PRZECZYTAJdziałania na rzecz podnoszenia standardów obsługi. Pod koniec ubiegłego oraz na początku tego roku na tory wyjechały kolejne nowe składy PKP Intercity. Nowoczesne i komfortowe pociągi - FLIRT3 i PesaDART są
PRZECZYTAJopracowanie dokumentacji prac budowlanych. Na podstawie przygotowanego projektu zostaną przebudowane tory, perony, sieć trakcyjna i urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Na stacji Olkusz planowana jest
PRZECZYTAJPrace wykończeniowe W hali głównej 16 metrów pod ziemią wykonawca prowadzi prace związane z budową czterech peronów. Trzy z nich będą długie na 400 metrów, a jeden na 300 metrów. Wszystkie pozwolą na
PRZECZYTAJTo jeden z najtrudniejszych projektów realizowanych obecnie przez Polskie Linie Kolejowe. Budujemy tory w zupełnie nowym przebiegu, w bardzo wymagającym otoczeniu. Przygotowujemy się do realizacji kolejnych
PRZECZYTAJw ruchu kolejowym i drogowym. Między Drzeńskiem a Kostrzynem jest już m.in. 28 km nowego toru Nowe tory są na stacjach Kowalów, Laski Lubuskie i Ługi Górzyckie. Zamontowano 20 nowych rozjazdów – ważnych
PRZECZYTAJDrugi tor między Otwockiem a Pilawą
07.11.2019
dwa nowe tory. Blisko 10 km nowej trasy widać na odcinku od Otwocka do Pogorzeli Warszawskiej. Między Otwockiem a Pilawą będzie łącznie ponad 50 km nowych torów - to 2 tory podstawowe i tory do obsługi
PRZECZYTAJmiedzy peronami i dojście na parkingi zapewni przejście podziemne. W ramach inwestycji PLK wymienią tory oraz sieć trakcyjną. Nowa nastawnia i urządzenia sterowania ruchem kolejowym zapewnią sprawny przejazd
PRZECZYTAJWarszawy Wschodniej. Zakończenie prac zaplanowano 14 czerwca br. Most średnicowy ma 470 m. Prace obejmą tory o łącznej długości około 1150 m. Będą prowadzone obok przejeżdżających pociągów 16 m nad poziomem
PRZECZYTAJ