Wyniki wyszukiwania
Gaj. Obecnie przygotowywany jest teren pod nowy tor. W sierpniu na wybudowanym nasypie będą układane tory. Zbrojone są pierwsze fundamenty wiaduktu. Równocześnie przygotowane są rozjazdy zapewniające połączenie
PRZECZYTAJusytuowanego między obecnym peronem nr 3 a budynkiem galerii handlowej. Obok będą dodatkowe, przebudowane tory oraz urządzenia sterowania. Nowe rozjazdy są już gotowe od strony Ronda Kaponiera. O potrzebie dobrej
PRZECZYTAJodcinku do Krakowa Płaszowa, a „w mieście” od Krakowa Płaszowa do Krakowa Głównego 100 km/h. Dodatkowe tory na odcinku od stacji Kraków Bieżanów do stacji Kraków Główny zapewnią szybszy przejazd przez miasto
PRZECZYTAJciężkiego sprzętu. Demontowane są dwa perony dalekobieżne. Wykonawca zdjął stare konstrukcje wiat oraz tory. Gotowe są filary nowego przejścia nad peronami. W kwietniu planowane jest nasuwanie na filary stalowych
PRZECZYTAJprzypadkach żółta naklejka ratowała życie. Jeśli na przejeździe zepsuje się samochód lub zablokujemy tory, informacje umieszczone na naklejce mogą zapobiec tragedii. Informacje w formie żółtych naklejek znajdują
PRZECZYTAJZ Krakowa do Skawiny najszybciej koleją
06.11.2020
Puszkarską z ul. Tischnera. Sprawną obsługę pociągów na stacji zapewnią nowe urządzenia sterowania i tory. Nad bezpieczeństwem pociągów czuwać będą kolejarze w nowej nastawni. - Inwestycje realizowane przez
PRZECZYTAJbezpieczeństwo na ponad 30 skrzyżowaniach drogi z torami. Kierowcy płynniej i bezpieczniej pokonują tory, m.in. w Mielcu, Rzochowie, Rzemieniu, Pustkowie i Tuszymie. Prace postępują, widać już nowe elementy
PRZECZYTAJbetonowe i ceglane podpory oraz wykonały zabezpieczenie antykorozyjne. Wymienione zostały również tory. Efektem robót jest podniesienie prędkości pociągów pasażerskich z 60 do 100 km/h. Z prac kolejarzy
PRZECZYTAJjest przejście podziemne i zostaną zamontowane windy. Maszyna, która szykuje dobre podróże Wymienia tory i podkłady, jest przy tym szybka i precyzyjna. Maszyna PUN (czyli pociąg do potokowej wymiany nawierzchni
PRZECZYTAJZamontowano pierwsze nowe rozjazdy i tory na odcinku pomiędzy Olsztynem Głównym i Olsztynem Zachodnim. Umożliwiło to powrót na początku lipca pociągów regionalnych na odcinek między Olsztynem Głównym a
PRZECZYTAJ