Wyniki wyszukiwania
podzielona na trzy etapy. Pierwszy dotyczy opracowania projektu i wykupu niezbędnych gruntów pod nowe tory. Pozostałe dwa skupią się na modernizacji istniejącej linii kolejowej nr 104 pomiędzy Chabówką a Nowym
PRZECZYTAJsterowania ruchem kolejowym na trasie Olsztyn – Olsztynek. Zmodernizowane zostały perony i wymienione tory. Postęp prac pozwala na powrót pociągów i zakończenie zastępczej komunikacji autobusowej na pierwszym
PRZECZYTAJnowe oświetlenie i monitoring. Poza wymianą lub montażem nowych urządzeń, wymienione zostaną również tory i nawierzchnia drogowa. Dzięki temu dla kierowców pokonanie skrzyżowań drogi i torów będzie sprawniejsze
PRZECZYTAJkładki na peron. Windy zostaną uruchomione po zakończeniu modernizacji „starej” kładki. Zmodernizowano tory w obrębie peronu. Jeden z nich wydłużono, dzięki temu pociągi mogą jeździć w stronę Szczecińskiego
PRZECZYTAJ160 km/h. Dzięki nowym rozjazdom pociągi sprawnie zmieniają tor, np. przejeżdżają z toru głównego na tory boczne. Dla pasażerów to sprawniejsze, niekiedy szybsze podróże. Zwłaszcza ciężkie składy towarowe
PRZECZYTAJpołączenie centrum miasta z południowo-wschodnimi dzielnicami. Na stacji wymienione będą również tory i sieć trakcyjna. „Budowa zintegrowanego systemu komunikacyjnego wraz z tunelem pod torami w obrębie
PRZECZYTAJpodróżnym z cięższym bagażem, wózkami lub rowerami zapewnią windy. Na przystanku przebudowane będą tory, a nowy rozjazd pozwoli na sprawną obsługę większej liczby pociągów. Przebudowa przyległego przejazdu
PRZECZYTAJNowa estakada kolejowa w Krakowie
06.03.2019
ogranicza drgania i oddziaływanie przejeżdżających pociągów na otoczenie. Następnie montowane będą tory. Powstaje równocześnie nowa część XIX – wiecznego wiaduktu kolejowego. W najbliższych miesiącach zostanie
PRZECZYTAJprzęseł stalowej konstrukcji o długości ponad 508 m. Wzmocnione zostaną fundamenty podpór. Wymienione tory i sieć trakcyjna zapewnią sprawniejsze przejazdy pociągów po warszawskiej linii obwodowej. Po zakończeniu
PRZECZYTAJNowe mosty to ważny element modernizacji krakowskiej linii średnicowej. PLK budują dwa dodatkowe tory kolejowe, przeznaczone dla ruchu pociągów aglomeracyjnych, pomiędzy stacjami Kraków Płaszów i Kraków
PRZECZYTAJ