Wyniki wyszukiwania
oraz istotnie poprawi obsługę podróżnych. Przygotowywane jest rozwiązanie, które pozwoli dobrze przygotować i planowo realizować projekt. Oprogramowanie, które będzie sterować urządzeniami, powstaje w PLK
PRZECZYTAJtakże są nieprawdziwe. Autor przytacza je, mimo otrzymanych przed publikacją wyjaśnień. Zgodnie z przygotowanymi analizami i obliczeniami, pojazd spełnia wszelkie wymogi dotyczące skrajni kolejowych i może
PRZECZYTAJsiniaka. Zwierzęta żyjące na ziemi bezpiecznie przejdą pod linią kolejową, gdyż będą odpowiednio przygotowane i dodatkowe przepusty dla zwierząt. Dla płazów przewidziano wodny zbiornik, który zapewni im
PRZECZYTAJi niedowidzących. Zamontowane są słupy oświetleniowe. Perony będą wyposażone w wiaty i ławki. Przygotowane będzie czytelne oznakowanie. Przewidziano także stojaki rowerowe. Dzięki inwestycji PLK mieszkańcy
PRZECZYTAJGdańsk Zaspa Towarowa – Gdańsk Wiślany, w miejscu 30 km starych torów oraz 76 starych rozjazdów przygotowano teren pod nowy układ torowy. Do wzmocnienia gruntu wykorzystano ponad 6,5 tys. żelbetowych pali
PRZECZYTAJlinii Kraków Główny – Medyka. Konstrukcję oparto na nowych przyczółkach i filarach. Na moście przygotowano strefy do obsługi technicznej. Nowe mosty – sprawniejsza kolej na granicy Polski z Ukrainą PLK
PRZECZYTAJwybudowały mijankę w Majdanie Królewskim. Takie rozwiązanie zwiększyło przepustowość. Na przystanku przygotowano też nowy peron. W 2016 r. wybudowano nowy przystanek w Chmielowie i wydłużono peron w Głogowie
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. planują realizację siedmiu istotnych inwestycji, dzięki uwolnionym środkom finansowym z KPO. Jest to efekt odejścia od realizacji dwunastu przeskalowanych i nieekonomic
PRZECZYTAJczemu w połączeniach przewoźnicy mogą wykorzystywać nowoczesne, ekologiczne pojazdy i tym samym przygotować lepszej ofertę dla podróżnych. – Stworzenie dogodnego połączenia kolejowego nie tylko pozytywnie
PRZECZYTAJmożliwe było zwiększenie ilości pasów drogowych pod obiektem. Z myślą o pieszych i rowerzystach przygotowano ciągi pieszo-rowerowe po obu stronach. Trwają także ostatnie roboty pod wiaduktami przy ul. K
PRZECZYTAJ