• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2353, czas wyszukiwania 14 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/widac-pierwsze-perony-i-nowe-tory-na-linii-szczytno-elk-4010

Widać pierwsze perony i nowe tory na linii Szczytno – Ełk

29.11.2018

torów pozwoli na bezpieczne prowadzenie pociągów i skrócenie czasu podróży. Wartość prac to ok. 290 mln zł. „Prace na linii kolejowej nr 219 Szczytno – Ełk” realizowane są w ramach Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-tarnowa-w-beskidy-przez-nowy-wiadukt-i-wyremontowany-most-3706

Z Tarnowa w Beskidy przez nowy wiadukt i wyremontowany most

20.04.2018

nr 96 na odcinku Tarnów – Muszyna” i finansowane ze środków budżetowych. Ich łączna wartość to 62 mln zł netto. Zasadniczym celem prac jest zwiększenie kolejowej dostępności regionów atrakcyjnych turystycznie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-w-beskidy-najwygodniej-3276

Pociągiem w Beskidy najwygodniej

18.01.2017

Muszyna” szacowany na ponad 55 mln zł, który obejmuje działania PLK na odcinku Grybów – Kamionka Wielka. Dodatkowo w I kwartale ogłoszony będzie też przetarg za ponad 4 mln zł na zaprojektowanie i wykonanie [...] uzupełnią już wykonane projekty na linii Tarnów – Leluchów za ponad 100 mln zł. To min. prace na odcinku Tarnów – Stróże za ponad 64 mln zł w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-uczestnikiem-europejskiego-kongresu-gospodarczego-3744

PLK uczestnikiem Europejskiego Kongresu Gospodarczego

15.05.2018

morskich jak i warunki do przewozu towarów na Górnym Śląsku. Inny ważny projekt towarowy, za blisko 250 mln zł, obejmuje prace w rejonach ośmiu przejść granicznych. Inwestycje zapewnią płynny ruch pociągów i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/korytarze-solidarnosciowe-miedzy-unia-europejska-a-ukraina-powstanie-studium-wykonalnosci-10712

Korytarze Solidarnościowe między Unią Europejską a Ukrainą – powstanie studium wykonalności

09.05.2025

Korytarze Solidarnościowe EU-UA to projekt, w którym rolę koordynatora pełni Centrum Unijnych Projektów Transportowych. Projekt ma trzy główne cele, z których pierwszym jest ulepszenie i modernizacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podleze-piekielko-nowe-mozliwosci-kolei-w-malopolsce-polsce-i-europie-4063

„Podłęże – Piekiełko” nowe możliwości kolei w Małopolsce, Polsce i Europie

07.01.2019

i punktualna polska kolej – powiedział Andrzej Adamczyk, minister infrastruktury. Kontrakt za 180 mln zł netto na zlecenie PLK, zrealizuje konsorcjum francusko-polskie w składzie trzech firm, na czele

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-w-parlamencie-europejskim-o-znaczeniu-polskiej-kolei-w-europie-8361

PLK SA w Parlamencie Europejskim o znaczeniu polskiej kolei w Europie

24.05.2023

ostatnich latach były wyłączone z eksploatacji. Koszty tych doraźnych działań w 2022 r. sięgnęły 37 mln euro – dodał Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Głos zabrali również

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-ze-stacji-mielec-kolejny-etap-prac-5360

Pociągiem ze stacji Mielec – kolejny etap prac

05.02.2021

dalekobieżnych, m.in. na Lubelszczyznę. Prace na odcinku Mielec – Dębica, są częścią umowy PLK za 188 mln zł netto, podpisanej w październiku 2018 r. Wykonawca ma jednocześnie zaprojektować inwestycje na trasie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/etapy-przebudowy-mostu-nad-kanalem-kedzierzynskim-4556

Etapy przebudowy mostu nad Kanałem Kędzierzyńskim

199, 681, 682 oraz 872 na odcinku Toszek Północ-Rudziniec Gliwicki-Stare Koźle" o wartości ponad 190 mln zł, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-pila-zakonczony-pierwszy-etap-prac-3581

Poznań – Piła – zakończony pierwszy etap prac

02.01.2018

Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego. Wartość projektu to około 500 mln zł netto. Wysokość dofinansowania z Unii Europejskiej to około 425 mln zł netto, tj. 85% wartości zadania. Kontakt dla mediów: Zbigniew

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...56575859606162636465...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 601 do 610 z 2353.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook