• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy - Budowa linii kolejowej Zegrze-Przasnysz. Rezultatów: 1606, czas wyszukiwania 16 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-wprowadza-nowoczesny-symulator-dla-dyzurnych-ruchu-2864

PLK wprowadza nowoczesny symulator dla dyżurnych ruchu

24.08.2015

Polskich LiniiKolejowych S.A. Symulator urządzeń sterowania ruchem kolejowym i łączności to pierwszy tego typu sprzęt w Polsce. Odwzorowuje istniejące lokalne centrum sterowania ruchem kolejowym z Mińska [...] planuje, że szkolenia przejdzie ponad 8600 osób. Umowę na budowę symulatora urządzeń sterowania ruchem kolejowym i łączności Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały 14 października 2014 r. Wykonawcą jest S [...] współpracy, tak jak w rzeczywistości. - Szkolenia na symulatorze pozwolą doskonalić kwalifikacje dyżurnych i pracowników odpowiedzialnych za bezpieczeństwo ruchu kolejowego. Umożliwią odegranie scenariuszy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/opoczno-poludnie-z-dwoma-peronami-i-sprawniejsza-obsluga-pociagow-3843

Opoczno Południe z dwoma peronami i sprawniejszą obsługą pociągów

25.07.2018

stacji Opoczno Płd.” realizowana jest w ramach projektu pn. „Modernizacja liniikolejowej nr 4 - Centralna Magistrala Kolejowa etap II” w formule „projektuj i buduj”. Prace budowlane zaplanowano na lata [...] Inwestycje na Centralnej Magistrali Kolejowej Przebudowa stacji Opoczno Południe to kolejna inwestycja PLK na Centralnej Magistrali Kolejowej. Prace poprawiają możliwości linii dla ruchu pasażerskiego – umożliwią [...] kierunku Warszawy i Krakowa. Stacja przyjazna podróżnym Inwestycja PLK o wartości 55 mln zł obejmuje budowę drugiego, 300 m peronu. Będzie wyposażony w wiaty i ławki oraz funkcjonalne oświetlenie. Poruszanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-dwoch-nowych-przystankow-jelenia-gora-zabobrze-i-jelenia-gora-przemyslowa-beda-korzystac-podrozni-od-polowy-grudnia-4447

Z dwóch nowych przystanków – Jelenia Góra Zabobrze i Jelenia Góra Przemysłowa będą korzystać podróżni od połowy grudnia

22.11.2019

ie ruchu drogowego, odciążenie zatłoczonych tras drogowych. Zadanie pn. „Budowa przystanków kolejowych w ciągu liniikolejowej Wrocław – Jelenia Góra nr 274 i 311 / Kolei Aglomeracyjnej” realizowane jest [...] Jelenia Góra Cieplice. Od 15 grudnia zostaną udostępnione dwa nowe przystanki: Jelenia Góra Zabobrze - położony w sąsiedztwie ulic Grunwaldzkiej i Paderewskiego oraz Jelenia Góra Przemysłowa, w rejonie ulic [...] ruchem dla zapewniania sprawnego i bezpiecznego przejazdu pociągów. Łatwiejszy dostęp do komunikacji kolejowej przyczyni się do większego wykorzystania tego środka transportu – bardziej przyjaznego dla środowiska

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trzy-perony-w-otwocku-i-dwutorowo-do-pilawy-4887

Trzy perony w Otwocku i dwutorowo do Pilawy

05.08.2020

przebudowa wiaduktów kolejowych przy ul. Orlej. Dwie nowe konstrukcje w miejscu kilkudziesięcioletnich zapewnią sprawny przejazd pociągów oraz zwiększą bezpieczeństwo ruchu kolejowego. Na wiaduktach położono [...] Żeromskiego. Bezkolizyjne skrzyżowanie zastąpi przejazd kolejowo-drogowy i zapewni lepszą komunikację. Obecnie roboty koncentrują się przy budowie ostatniego segmentu konstrukcji. Kierowcy nową trasą pojadą [...] na drogach i torach dzięki wiaduktom i przejściom podziemnym W ramach inwestycji PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. w Otwocku będą trzy bezkolizyjne skrzyżowania dróg i torów oraz dwa przejścia podziemne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-dworzec-zwiekszy-komfort-obslugi-podroznych-na-stacji-w-zdunskiej-woli-9029

Nowy dworzec zwiększy komfort obsługi podróżnych na stacji w Zduńskiej Woli

23.11.2023

trasie Łowicz – Zgierz Projekt budowy zintegrowanych węzłów multimodalnych wraz z budową i przebudową przystanków kolejowych na terenie województwa łódzkiego obejmuje również budowę nowych kładek w Głownie i [...] realizowana w ramach projektu o wartości ok. 50 mln zł pn. „Budowa zintegrowanych węzłów multimodalnych wraz z budową i przebudową przystanków kolejowych na terenie województwa łódzkiego”. Zadanie jest współ [...] odnowionego dworca do tunelu pod peronami – mówi Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. Obiekt zachowa zewnętrzny wygląd sprzed ponad 120 lat, jednocześnie spełniając potrzeby

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dworzec-lodz-fabryczna-nabiera-ostatecznych-ksztaltow-2727

Dworzec Łódź Fabryczna nabiera ostatecznych kształtów!

12.02.2015

złotych brutto. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. finalizują prace nad zapewnieniem dofinansowania inwestycji z środków UE. Budowa dworca Łódź Fabryczna w liczbach 750 tys. m3 - tyle betonu, które pomieściłoby [...] by ok. 100 tysięcy standardowych samochodów - betoniarek trzeba przeznaczyć na budowę dworca 500 ton – tyle stali potrzeba do budowy jednego z trzech świetlików na terenie nowego Dworca Łódź Fabryczna [...] prowadzona w ramach projektu „Modernizacja liniikolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B- odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej dworca Łódź Fabryczna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dworzec-lodz-fabryczna-przyszlosc-i-wyzwania-1679

Dworzec Łódź Fabryczna – przyszłość i wyzwania

21.06.2012

Miasta Łódź h.karolewska@uml.lodz.pl Zobacz prezentację "Modernizacja liniikolejowej Warszawa - Łódź, etap II, lot B1 Odcinek Łódź Widzew - Łódź Fabryczna wraz z trasą objazdową." Zobacz prezentację "Nowa [...] PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zaprezentowały ostateczne koncepcje dworca Łódź Fabryczna i modernizacji liniikolejowej na odcinku Łódź Widzew – Łódź Fabryczna. Nowy dworzec znajdzie się w sercu nowego [...] prowadzona w ramach projektu „Modernizacja liniikolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B – odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej dworca Łódź Fabryczna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-tory-na-nowym-dworcu-lodz-fabryczna-2748

Pierwsze tory na nowym dworcu Łódź Fabryczna

10.03.2015

złotych brutto. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły prace nad wnioskiem o dofinansowanie inwestycji z środków UE. Budowa dworca Łódź Fabryczna w liczbach 750 tys. m3 - tyle betonu, które pomieściłoby [...] by ok. 100 tysięcy standardowych samochodów - betoniarek trzeba przeznaczyć na budowę dworca 500 ton – tyle stali potrzeba do budowy jednego z trzech świetlików na terenie nowego Dworca Łódź Fabryczna [...] prowadzona w ramach projektu „Modernizacja liniikolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B- odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej dworca Łódź Fabryczna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-duzych-torow-na-male-oraz-do-muzeow-7337

Z „dużych” torów na „małe” oraz do muzeów

23.08.2022

przejazdy zabytkową wąskotorową koleją na trasach Rudy - Rybnik Stodoły - Rudy oraz Rudy - Stanica - Rudy. Pozyskane od Polskich LiniiKolejowych m. in. szyny, podkładki żebrowe, wkręty i łapki, o wartości [...] latach urządzenia sterowania ruchem kolejowym. PLK przekazały także Miastu Ostrołęka fragment mostu kolejowego z 1954 r. Konstrukcja pochodzi z linii nr 35 Ostrołęka - Szczytno. Obiekt zostanie odrestaurowany [...] przypomni odwiedzającym o historii kolei w regionie. – PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., jako zarządca narodowej sieci liniikolejowych, dbają nie tylko o utrzymanie obecnej infrastruktury, ale w swej działalności

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebieg-linii-kolei-duzych-predkosci-przez-teren-wojewodztwa-wielkopolskiego-konsultacje-1354

Przebieg linii kolei dużych prędkości przez teren województwa wielkopolskiego-konsultacje

30.06.2011

Województwa Wielkopolskiego, Ingenieria Idom Internacional S.A. - organizator spotkania - Wykonawca głównego zadania - „Studium Wykonalności dla budowy kolei dużych prędkości „Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław” [...] Jankowiak - Wicemarszałek województwa wielkopolskiego. Na spotkaniu, które poświęcone było m. in. przedstawieniu trasowania szczegółowego projektowanej linii Y oraz propozycjom wprowadzenia linii dużych prędkości [...] poznańskiego węzła kolejowego uwzględniając aspekty środowiskowe i przewidywane kolizje z istniejącą infrastrukturą, warianty przedstawili - Dyrektor Projektu Marcin Warda oraz Koordynator projektu - Enrique Rico

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...55565758596061626364...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 591 do 600 z 1606.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook