Wyniki wyszukiwania
Wieliszewem. Nowy obiekt (M01) to konstrukcja kratownicowa o długości 120 metrów, wysokości 16 metrów i wadze 1700 ton. Na wiadukcie są dwa tory i sieć trakcyjna. Zamontowany został dodatkowy rozjazd, który zwiększa
PRZECZYTAJprzeprawy specjalistyczny dźwig ustawił trzy nowe przęsła stalowe – każde o długości około 55 metrów i wadze 170 ton. Obecnie układany jest nowy tor i wywieszana sieć trakcyjna. Wszystkie prace zakończą się
PRZECZYTAJLokomotywa o wadze ponad 116 ton sprawdziła nowo wybudowane wiadukty kolejowe nad drogami wojewódzkimi nr 224 i 211 w Kartuzach, na trasie nowego odcinka linii kolejowej nr 214 Somonino – Kartuzy. Na obiektach
PRZECZYTAJDo tego celu, wykorzystano m.in. skład połączonych ze sobą trzech lokomotyw spalinowych, o łącznej wadze 360 ton. Dla zbadania efektów dynamicznych pracy ustroju nośnego mostu, wystarczyła jedna lokomotywa
PRZECZYTAJŻabieniec), po czym zatrzymała się w komorze technologicznej na ul. Skarpowej. Wydobycie z komory TBM o wadze 650 ton wymaga podzielenia go na 11 elementów, które następnie będą pojedynczo umieszczane na wcześniej [...] żurawie o udźwigu 650 ton i 550 ton. W pierwszej kolejności przeniesiony zostanie tzw. płaszcz tarczy o wadze 55 ton. W kolejnych etapach transportowane będą pozostałe części TBM. Po przerzuceniu na drugą stronę
PRZECZYTAJzostanie przeniesiona z poziomu -3 przystanku Koziny na poziom -2. Operacja umieszczenia maszyny o wadze 650 ton wymaga podzielenia na mniejsze elementy, które następnie zostaną wyniesione na powierzchnię
PRZECZYTAJpoprawy jakości polsko-ukraińskich kolejowych przejść granicznych dała wymierne korzyści i podkreśliła wagę solidarnej postawy wobec zagrożeń wynikających z sytuacji geopolitycznej. Przed nami kontynuacja działań
PRZECZYTAJChangsha. Następnie została rozebrana i przygotowana do transportu. Ładunek składa się z 36 części o wadze ok. 600 ton. Największa z nich waży 87 ton, a tzw. głowica tnąca ma 4,8 metra średnicy i waży 41 ton
PRZECZYTAJ