Wyniki wyszukiwania
tradycji w różnych rejonach Polski. Niewykorzystywane elementy infrastruktury kolejowej i nieużywany tabor trafiają do jednostek kulturalnych, oświatowych i ośrodków. W zeszłym roku szyny otrzymało Towarzystwo
PRZECZYTAJ– Rzeszów, po wyposażeniu w sieć trakcyjną, umożliwi kursowanie elektrycznych składów. Nowoczesny tabor zapewni cichsze przejazdy oraz ograniczy emisję spalin. Już trwa przygotowanie do inwestycji - przebudowa
PRZECZYTAJpociągów. To zwiększa poziom bezpieczeństwa pasażerów i przewozu ładunków oraz eliminuje uszkodzony tabor. Ograniczane są możliwości niszczenia toru przez uszkodzone koła wagonów lub lokomotyw oraz źle załadowane
PRZECZYTAJSprawniejsze ratownictwo techniczne PLK
16.02.2017
przy torowisku. Zimą, po podłączeniu frezowej odśnieżarki, można usuwać śnieg. Pojazd może holować tabor o ciężarze 50 ton z prędkością do 60 km/h. Posiada pomieszczenie socjalne oraz magazynowo- warsztatowe
PRZECZYTAJWagony i lokomotywy pod stałą kontrolą
17.03.2017
badające stan przejeżdżających wagonów i lokomotyw. W ten sposób w dzień i w nocy dodatkowo kontrolujemy tabor i możemy ograniczać utrudnienia w kursowaniu pociągów – mówi Marek Olkiewicz, wiceprezes PKP Polskich
PRZECZYTAJEBI, nie tylko modernizowana jest infrastruktura kolejowa, ale także konsekwentnie odnawiany jest tabor. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zespół prasowy rzecznik@plk-sa
PRZECZYTAJ2003 r. o transporcie kolejowym ; oświadczenie , że do realizacji przejazdów będzie wykorzystywał tabor spełniający warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 października 2005
PRZECZYTAJHałas pod kontrolą PLK SA
11.03.2025
dwóch latach Laboratorium Akustyczne opracowało biblioteki danych wejściowych charakteryzujących tabor kolejowy eksploatowany na sieci linii kolejowych w Polsce i przekazało je do zastosowań profesjonalnych
PRZECZYTAJlecia. Tworzymy zupełnie nową jakość – na niespotykaną dotąd skalę modernizujemy linie kolejowe, tabor i dworce. Skalę inwestycji wyraźnie widać jeśli spojrzymy na lata poprzednie. Od 2001 do 2011 roku [...] - PKP CARGO przeprowadza ofensywę inwestycyjną. Korzystamy że środków unijnych, rozbudowując nasz tabor do przewozów intermodalnych, najbardziej perspektywicznego segmentu rynku. Pozyskaliśmy dofinansowanie
PRZECZYTAJKolejowe S.A. 66 razy przekazały niewykorzystywane już elementy infrastruktury kolejowej i nieużywany tabor do jednostek kulturalnych, oświatowych i ośrodków promujących kolejowe tradycje w różnych rejonach
PRZECZYTAJ