Wyniki wyszukiwania
zostanie 15 km torów i 47 rozjazdów. Wymieniona zostanie sieć trakcyjna. Tory będą przygotowane do prędkości 100 km/h (obecnie 60 km/h). Do obsługi stacji będą wykorzystane nowe komputerowe urządzenia sterowania
PRZECZYTAJWymiana szyn obrabianych cieplnie na nowe, zwiększy bezpieczeństwo na trasie przygotowywanej do prędkości 100 km/h. Takie rozwiązanie wyeliminuje także ewentualne zamknięcia i przerwy na naprawy jednotorowej [...] wyposażony jest w nowoczesne komputerowe urządzenia sterowania. Podroż odnowioną linią będzie możliwa z prędkością do 100 km/godzinę. Dla podniesienia bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych są montowane
PRZECZYTAJruchem, które zwiększyły pozom bezpieczeństwa ruchu kolejowego. Po zakończeniu prac pociągi pojada z prędkością do 160 km/godz. Czas przejazdu z Opola do Kędzierzyna skróci się z 50 do 25 minut. Między Opolem
PRZECZYTAJW kolejnych miesiącach będą prowadzone prace wykończeniowe, które pozwolą podnieść prędkość pociągów pasażerskich do 120 km/h. Zdemontowane zostaną m. in. tymczasowe rozjazdy w Dobroniu, które wybudowano
PRZECZYTAJponiżej 2 godzin po zakończeniu modernizacji i uzyskaniu wymaganych pozwoleń - gdy pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Prace zwiększą przepustowość trasy, na którą będzie mogło wyjechać więcej składów
PRZECZYTAJMałopolski. Podróż pociągiem z prędkością do 120 km/h zabiera mniej niż 60 minut. Czas przejazdu z Trzebini do Krakowa to nawet poniżej 30 min. W 2021 roku, po zwiększeniu prędkość pociągów do 160 km/h, ten
PRZECZYTAJpodnosi efektywność transportu towarów koleją. Z linii mogą również korzystać pociągi pasażerskie z prędkością 160 km/h (przed pracami 100 km/h). Wartość zadania to blisko 2,5 mln zł netto ze środków własnych
PRZECZYTAJoraz zamontowane nowe urządzenia zabezpieczenia ruchu kolejowego umożliwią prowadzenie pociągów z prędkością do 160 km/godz. We wrześniu przebudowa obejmie kolejne tory na odcinkach: Gogolin - Górażdże oraz
PRZECZYTAJatrakcyjności i dostępności transportu kolejowego w UE. Efektem inwestycji będzie podniesienie prędkości pociągów i poprawa przepustowości linii oraz zwiększenie jakości usług kolejowych. Wsparcie UE na [...] zakończeniu prac i uzyskaniu wymaganych pozwoleń pociągi pojadą między Poznaniem a Wrocławiem z prędkością 160 km/h. Czas przejazdu najszybszych składów między stolicami Wielkopolski i Dolnego Śląska wyniesie
PRZECZYTAJPo zakończeniu inwestycji pociągi będą mogły jechać z prędkością do 160 km/h. Zwiększy się też przepustowość linii. Efektem będzie zwiększenie komfortu obsługi pasażerów, krótsze podróże oraz podniesienie
PRZECZYTAJ