• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1909, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-kaliska-w-sierpniu-podroze-z-nowych-peronow-5879

Łódź Kaliska - w sierpniu podróże z nowych peronów

07.07.2021

zostanie 15 km torów i 47 rozjazdów. Wymieniona zostanie sieć trakcyjna. Tory będą przygotowane do prędkości 100 km/h (obecnie 60 km/h). Do obsługi stacji będą wykorzystane nowe komputerowe urządzenia sterowania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-wroclawia-soltysowic-do-jelcza-laskowic-przygotowania-do-podrozy-koleja-5553

Z Wrocławia Sołtysowic do Jelcza Laskowic - przygotowania do podróży koleją

01.04.2021

Wymiana szyn obrabianych cieplnie na nowe, zwiększy bezpieczeństwo na trasie przygotowywanej do prędkości 100 km/h. Takie rozwiązanie wyeliminuje także ewentualne zamknięcia i przerwy na naprawy jednotorowej [...] wyposażony jest w nowoczesne komputerowe urządzenia sterowania. Podroż odnowioną linią będzie możliwa z prędkością do 100 km/godzinę. Dla podniesienia bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych są montowane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podrozujemy-po-nowych-mostach-z-opola-do-kedzierzyna-kozla-5305

Podróżujemy po nowych mostach z Opola do Kędzierzyna - Koźla

13.01.2021

ruchem, które zwiększyły pozom bezpieczeństwa ruchu kolejowego. Po zakończeniu prac pociągi pojada z prędkością do 160 km/godz. Czas przejazdu z Opola do Kędzierzyna skróci się z 50 do 25 minut. Między Opolem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/lodz-kaliska-zdunska-wola-efekty-modernizacji-linii-5277

Łódź Kaliska - Zduńska Wola: efekty modernizacji linii

W kolejnych miesiącach będą prowadzone prace wykończeniowe, które pozwolą podnieść prędkość pociągów pasażerskich do 120 km/h. Zdemontowane zostaną m. in. tymczasowe rozjazdy w Dobroniu, które wybudowano

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/poznan-szczecin-bedzie-kolejowy-bajpas-dla-sprawnych-podrozy-5237

Poznań – Szczecin - będzie kolejowy bajpas dla sprawnych podróży

17.12.2020

poniżej 2 godzin po zakończeniu modernizacji i uzyskaniu wymaganych pozwoleń - gdy pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Prace zwiększą przepustowość trasy, na którą będzie mogło wyjechać więcej składów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zmienia-trzebinie-wygodniej-dla-podroznych-bezpieczniej-dla-kierowcow-5228

Kolej zmienia Trzebinię - wygodniej dla podróżnych, bezpieczniej dla kierowców

15.12.2020

Małopolski. Podróż pociągiem z prędkością do 120 km/h zabiera mniej niż 60 minut. Czas przejazdu z Trzebini do Krakowa to nawet poniżej 30 min. W 2021 roku, po zwiększeniu prędkość pociągów do 160 km/h, ten

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-wiaduktu-kolo-inowroclawia-sprawniejszy-przejazd-pociagow-5162

Przebudowa wiaduktu koło Inowrocławia - sprawniejszy przejazd pociągów

17.11.2020

podnosi efektywność transportu towarów koleją. Z linii mogą również korzystać pociągi pasażerskie z prędkością 160 km/h (przed pracami 100 km/h). Wartość zadania to blisko 2,5 mln zł netto ze środków własnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blizej-lepszych-podrozy-koleja-z-kedzierzyna-kozla-do-opola-4960

Bliżej lepszych podróży koleją z Kędzierzyna - Koźla do Opola

28.08.2020

oraz zamontowane nowe urządzenia zabezpieczenia ruchu kolejowego umożliwią prowadzenie pociągów z prędkością do 160 km/godz. We wrześniu przebudowa obejmie kolejne tory na odcinkach: Gogolin - Górażdże oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/leszno-nowy-wiadukt-nad-linia-poznan-wroclaw-zwieksza-bezpieczenstwo-i-ulatwia-komunikacje-w-miescie-4822

Leszno - nowy wiadukt nad linią Poznań – Wrocław zwiększa bezpieczeństwo i ułatwia komunikację w mieście

09.07.2020

atrakcyjności i dostępności transportu kolejowego w UE. Efektem inwestycji będzie podniesienie prędkości pociągów i poprawa przepustowości linii oraz zwiększenie jakości usług kolejowych. Wsparcie UE na [...] zakończeniu prac i uzyskaniu wymaganych pozwoleń pociągi pojadą między Poznaniem a Wrocławiem z prędkością 160 km/h. Czas przejazdu najszybszych składów między stolicami Wielkopolski i Dolnego Śląska wyniesie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/dziennik-budowy-warszawa-okecie-radom-4824

Dziennik budowy: Warszawa Okęcie - Radom

Po zakończeniu inwestycji pociągi będą mogły jechać z prędkością do 160 km/h. Zwiększy się też przepustowość linii. Efektem będzie zwiększenie komfortu obsługi pasażerów, krótsze podróże oraz podniesienie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 51 do 60 z 1909.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook