Wyniki wyszukiwania
Nowy obiekt mierzy niemal 55 metrów długości i waży 192 tony. Przeprowadzenie operacji wymiany starej konstrukcji na nową wymagało zastosowania ciężkiego sprzętu. Konieczne było sprowadzenie specjalne
PRZECZYTAJPostępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Obecnie zakończono proces kwalifikacji wykonawców, będący efektem przeprowadzonego badania i oceny wniosków o dopus
PRZECZYTAJoraz zamontowane nowe urządzenia zabezpieczenia ruchu kolejowego umożliwią prowadzenie pociągów z prędkością do 160 km/godz. We wrześniu przebudowa obejmie kolejne tory na odcinkach: Gogolin - Górażdże oraz
PRZECZYTAJŻabieniec). Nowe przystanki ułatwią komunikację W tunelu pociągi będą mogły poruszać się z maksymalną prędkością do 100 km/h. W ramach projektu powstaną też dwa przystanki – Łódź Polesie i Łódź Śródmieście, które
PRZECZYTAJwszystkich prac i uzyskaniu niezbędnych pozwoleń najszybsze pociągi pojadą z Poznania do Szczecina z prędkością do 160 km/h. Skróci to czas przejazdu między Wielkopolską a Pomorzem Zachodnim. Nowoczesny system
PRZECZYTAJpunktem wydarzenia była symulacja zderzenia lokomotywy z osobowym vanem. Choć ta poruszała się z prędkością o wiele mniejszą niż zazwyczaj i nie miała doczepionych wagonów, to samochód znajdujący się na
PRZECZYTAJSobótkę Zachodnią do Świdnicy liczy ok. 60 km. Zapewni przejazd pociągów pasażerskich z maksymalną prędkością nawet do 120 km/godz. Inwestycja o wartości blisko 217 mln zł, „Rewitalizacja linii kolejowej nr
PRZECZYTAJnawierzchnia i urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Możliwe będą przejazdy pociągów spalinowych z prędkością od 60 do 120 km/h (w zależności od odcinka). Dojazd pociągiem z Bogatyni do Zgorzelca szacowany
PRZECZYTAJ