Wyniki wyszukiwania
będzie energia słoneczna. Na dachu umieszczane są panele fotowoltaiczne o powierzchni 12 tys. metrów kwadratowych – to powierzchnia bliska dwóm boiskom do piłki nożnej. Energia z paneli fotowoltaicznych zapewni
PRZECZYTAJkolejowego oraz drogowego. Konstrukcja wiaduktu przy ulicy Kolumba została wzmocniona. Stalowe powierzchnie zostały wyczyszczone. Obiekt został zabezpieczony przed korozją oraz pomalowany. Zamontowano nowe
PRZECZYTAJprace związane z wykonaniem nawierzchni bezpodsypkowej w obrębie placu wystawowego. Uzyskana powierzchnia wystawowa zajmuje około 6 tys. m. kw. Wymienione zostały tory na stacji Gdańsk Wiślany oraz na
PRZECZYTAJPrace wykonano na torach oraz kilkanaście metrów nad i pod peronami. Zadaszenie stacji osiągnie powierzchnię 35 000 m2, - 200 m długości i 150 m szerokości (pięć boisk piłki nożnej). Obiekt rozpostarty 11
PRZECZYTAJtorów i urządzeń sterowania. Wykonawca przywozi i stawia kolejne konstrukcje zadaszenia stacji o powierzchni 35 000 m2 (3,5 ha). Dach o długości 200 metrów i szerokości 150 metrów będzie mocowany na 60 słupach
PRZECZYTAJPracę TBM zapewnia elastyczne połączenie głowicy z segmentami maszyny pozostającymi jeszcze na powierzchni. Wężami i kablami dostarczane jest na dół powietrze oraz niezbędne do drążenia i budowy materiały
PRZECZYTAJbędzie położony na 60 słupach w kształcie litery V lub X. Przykrycie hali peronowej będzie miało powierzchnię 35 000 m2, czyli 3,5 hektara. Budowane są trzy nowe perony od ul. Tunelowej. Powstaje równocześnie
PRZECZYTAJPLK podpisały umowę z krakowskim Zarządem Zieleni Miejskiej na dzierżawę pierwszego terenu pod estakadą wzdłuż ul. Blich. Będą tam trasy dla pieszych i rowerzystów, zieleń i strefy do wypoczynku, zaba
PRZECZYTAJKolejowe S.A. uwzględniają ochronę środowiska naturalnego. Będą nasadzenia drzew i krzewów na powierzchni ponad 7 ha na terenie Nadleśnictwa Świerklaniec i Siewierz. Przewidziano posadzenie m.in. śliwy
PRZECZYTAJsą kolejne trzy tory. Dla zmniejszenia oddziaływania ruchu kolejowego na otoczenie na betonowej powierzchni zastosowano maty ograniczające drgania i hałas. Pracownicy przygotowują na nich warstwę tłucznia
PRZECZYTAJ