• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy poprzedni. Rezultatów: 166, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawne-przeprawy-nie-waskie-gardla-efekt-modernizacji-mostow-2974

Sprawne przeprawy nie „wąskie gardła” – efekt modernizacji mostów

02.01.2016

kolejowej nad Nysą Łużycką. Długość mostu wyniesie blisko 160 metrów - o 23 metry więcej, niż poprzedniej przeprawy. Obiekt zapewni przejazd pociągów po dwóch torach, ponad dwukrotnie szybciej - nie 50

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/latwiejszy-i-sprawniejszy-transport-towarow-koleja-do-portu-gdanskiego-2992

Łatwiejszy i sprawniejszy transport towarów koleją do Portu Gdańskiego

21.01.2016

100 km/h - po starym moście mogły one jeździć 20 km/h. Konstrukcja została osadzona wyżej od poprzedniej oraz bez filarów. To usprawnia żeglugę w tej części Martwej Wisły. Pod mostem mogą przepływać większe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczne-podroze-koleja-na-ferie-zimowe-3001

Bezpieczne podróże koleją na ferie zimowe

03.02.2016

Od pierwszych dni ferii SOK rozpoczęło akcję skierowaną na zapewnienie bezpiecznych przejazdów koleją grup dzieci i młodzieży. Bezpieczeństwa podróżnych pilnować będzie ponad 14 000 patroli SOK wspier

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-modernizuje-perony-w-poznaniu-3004

PLK modernizuje perony w Poznaniu

09.02.2016

dodatkowo jedną krawędź peronową, która przed remontem była nieczynna. Odnowione perony będą wyższe od poprzednich, co ułatwi wsiadanie do pociągów. PLK zadbały o to, aby zabytkowe wiaty w odrestaurowanej formie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/specustawa-niezbedna-dla-kolejowych-inwestycji-3030

Specustawa niezbędna dla kolejowych inwestycji

18.03.2016

torowiska nie były remontowane nawet od 40 lat. Największy problem to brak gotowych projektów – poprzednie kierownictwo PKP PLK nie zadbało o ich przygotowanie. Tymczasem opracowanie projektu, wydanie decyzji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/370-mln-zl-na-szybszy-transport-towarow-do-portu-w-gdansku-3042

370 mln zł na szybszy transport towarów do portu w Gdańsku

04.04.2016

Znacznie zwiększy się też przepustowość, poprzednią przeprawą mogło przejechać 30 pociągów dziennie, po modernizacji 180. Konstrukcja została osadzona wyżej od poprzedniej oraz bez filarów w nurcie rzeki. W

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-80-mln-zlotych-na-lepsze-podroze-z-kielc-do-radomia-3070

Ponad 80 mln złotych na lepsze podróże z Kielc do Radomia

16.05.2016

Poprzednie prace pozwoliły skrócić czas przejazdu z Radomia do Skarżyska Kamiennej o około 20 minut. W latach 2014 – 15 PLK wydała na to ponad 60 mln zł. W maju rusza remont na 7 kilometrowym odcinku ze [...] ze Skarżyska do Suchedniowa. To kolejny etap zmian na linii nr 8. W poprzednich latach PLK prowadziły głównie rewitalizację torów, w tym roku prace obejmą przede wszystkim obiekty inżynieryjne – mosty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dyzurni-ruchu-lepiej-przygotowani-do-pracy-3087

Dyżurni ruchu lepiej przygotowani do pracy

06.06.2016

W ostatnich latach widoczny jest spadek liczby wypadków na kolei. W 2015 r. - w porównaniu do poprzedniego, o 12 procent spadła liczba kolizji i wykolejeń oraz o 12 procent mniej było wypadków na przejazdach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blisko-1400-nowych-stojakow-rowerowych-na-stacjach-i-przystankach-3113

Blisko 1400 nowych stojaków rowerowych na stacjach i przystankach

08.07.2016

kujawsko – pomorskim w kilku miejscowościach 28 nowych urządzeń uzupełni potrzeby rowerzystów. W poprzednich latach PLK postawiły już w tym regionie blisko 140 stojaków rowerowych. W województwie śląskim

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-wraca-na-warmie-i-mazury-konsultacje-krajowego-programu-kolejowego-3136

Kolej wraca na Warmię i Mazury - konsultacje Krajowego Programu Kolejowego

26.07.2016

Działdowo – Olsztyn (ok. 16 min) i tym samym o kwadrans skróci się dojazd z Olsztyna do Warszawy. - W poprzedniej perspektywie modernizacja kolei objęła linię na obrzeżach województwa. Obecna perspektywa i KPK

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 51 do 60 z 166.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook