Wyniki wyszukiwania
nowych peronów. Już zbudowane są korpusy trzech peronów od ul. Tunelowej nr 6, 7 i 8. Wykonawca montuje nawierzchnię i wiaty sektorowe stanowiące przedłużenie zadaszenia hali peronowej. Budowane są nowe
PRZECZYTAJNowy standard kolei na Podkarpaciu
19.12.2024
za ponad 200 mln zł. W tym roku dodatkowo za ponad 8 mln zł stacja zyskała nowoczesne urządzenia. Montując system dynamicznej informacji pasażerskiej, podnieśliśmy jeszcze bardziej poziom obsługi podróżnych
PRZECZYTAJOlsztynek – Działdowo. Specjalna maszyna PUN, która zabiera stare odcinki toru i na ich miejsce montuje nowe, pracowała na trasie Nidzica – Działdowo. Sprawnie przygotowano już ok. 20 km podstawowego zakresu
PRZECZYTAJCMK – półmetek intensywnych prac
26.07.2017
przejazdu pociągów z prędkością nawet do 230 km/h – podobnie jak na stacji Olszamowice. Rozjazdy są montowane w 3 blokach i transportowane na specjalnych platformach z wychylnym pudłem. To skraca czas montażu
PRZECZYTAJbeton, który podczas budowy niższego poziomu stacji zostanie usunięty. Na tak przygotowanym podłożu montowane jest zbrojenie konstrukcyjne, następnie jest przygotowywane deskowanie do formowania pionowych elementy
PRZECZYTAJrozpoczną się prace i budowa kładki. Przygotowane zostaną betonowe fundamenty i rozpocznie się montowanie filarów. Kładka dla pieszych połączy dwie dzielnice Warszawy – Ochotę i Wolę – oraz zapewni szybki
PRZECZYTAJporuszać się z prędkością około 10-15 metrów dziennie. Maszyna, drążąc tunel, będzie usuwała ziemię i montowała żelbetowe elementy konstrukcji-obudowy. Między ulicami Stolarską i Odolanowską jest miejsce na komorę
PRZECZYTAJposzczególne wagony. Ułatwi to podróżnym korzystanie z pociągów. Od końca czerwca na stacji sukcesywnie montowane są nowe oznaczenia z docelową numeracją. Ustawionych zostanie ponad 300 tablic m.in. z numerami
PRZECZYTAJpasażerskich i towarowych zapewni Lokalne Centrum Sterowania w Zduńskiej Woli Karsznicach. Wewnątrz montowany jest nowoczesny sprzęt komputerowy. Na terenie Zduńskiej Woli już w ubiegłym roku zakończyła się
PRZECZYTAJZabudowujemy nowe rozjazdy, które umożliwiają zmianę toru, w Koziegłowach i na Piątkowie. Sukcesywnie montujemy urządzenia sterowania ruchem. Do prac wykorzystujemy specjalistyczny sprzęt, m.in. podbijarki i
PRZECZYTAJ