• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 26,3. Rezultatów: 200, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/olsztyn-glowny-obok-przejezdzajacych-pociagow-powstaje-nowa-stacja-fotogaleria-7469

Olsztyn Główny – obok przejeżdżających pociągów powstaje nowa stacja FOTOGALERIA

09.09.2022

Wykorzystano ok 800 wagonów do przywozu 35 tys. ton tłucznia. Ułożono już ok. 6 km torów i zamontowano 26 rozjazdów, które zapewnią sprawny przejazd pociągów. Na budowie pracują dziesiątki maszyn – koparki [...] peron nr 4. Wykonawca kończy demontaż ostatnich zabytkowych elementów wiaty i balustrad z peronu nr 3. Historyczne obiekty są zabezpieczane na zapleczu budowy. Będą oczyszczone, odrestaurowane i – po u

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tarcza-tbm-faustyna-zakonczyla-swoja-misje-ostatni-tunel-jednotorowy-wydrazony-10243

Tarcza TBM Faustyna zakończyła swoją misję – ostatni tunel jednotorowy wydrążony

29.11.2024

długości 692 metrów w niecałe 100 dni, czyli po ok. 3 miesiącach od rozpoczęcia prac. TBM Faustyna wyruszyła z przystanku Koziny w kierunku Łodzi Kaliskiej 26 sierpnia br. Harmonogram zakładał, że dotrze do [...] przez Faustynę. Przedostatni tunel również został wybudowany przed czasem. Maszyna drążyła średnio 8,3 metrów dziennie i montowała jednocześnie obudowę. W tym celu wykorzystano 457 ringów tj. pierścieni [...] Łodzi Fabrycznej. Inwestycja jest kontynuowana Duża tarcza TBM Katarzyna wydrążyła ok. 1,34 km z 2,3 km dwutorowego tunelu. Katarzyna ma obecnie przerwę pod kamienicą na ul. 1 Maja 21. Do zatrzymania TBM

PRZECZYTAJ
/informacje/dworce/dworzec-lodz-fabryczna/faq

FAQ

wzdłuż dworca kolejowego, na poziomie -1 i można się na nie dostać ruchomymi schodami oraz windami. 3. W jakich godzinach czynne są poczekalnie? ROZWIŃ ZWIŃ Poczekalnie są czynne całodobowo. 4. Gdzie koło [...] dworcu są 2 punkty gastronomiczne oferujące kanapki, sałatki, wypieki cukiernicze, kawę i gorące napoje. 26. Gdzie w okolicy dworca znajduje się biuro turystyczne? ROZWIŃ ZWIŃ Najbliższe biuro turystyczne znajduje

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-wrocila-na-mazury-z-elku-do-gizycka-po-nowym-torze-10812

Kolej wróciła na Mazury – z Ełku do Giżycka po nowym torze

18.06.2025

komunikacja autobusowa dla 5 par pociągów. Z myślą o komforcie podróżnych przebudowaliśmy perony na 3 stacjach (Giżycko, Wydminy i Stare Juchy) oraz 2 przystankach (Woszczele, Siedliska – w tych lokalizacjach [...] sterowania ruchem kolejowym. Bezpieczniej jest również na skrzyżowaniach dróg i torów dzięki modernizacji 26 przejazdów kolejowo-drogowych (i przejść dla osób pieszych) oraz budowie dwóch skrzyżowań bezkolizyjnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dwie-maszyny-tbm-w-lodzi-kolejny-etap-prac-by-kolej-zapewniala-lepsze-podroze-4774

Dwie maszyny TBM w Łodzi, kolejny etap prac, by kolej zapewniała lepsze podróże

24.06.2020

dużej maszyny ok.1560-tonowej o ponad 13 średnicy i 110 m długości. Tunel, który wykona będzie miał ok. 3 km długość i średnicę 12,7 m. Wykonawca przygotowuje komory startowe do drążenia tuneli , w których [...] tzw. łącznika między szybem zachodnim a wschodnim. Docelowo komora dla dużej maszyny TBM będzie miała 26,5 m głębokości oraz do 30 m szerokości. Przy komorze startowej dla mniejszego TBM w rejonie ul. Długosza [...] projektu: www.tunel-laczypolske.pl Tunel w Łodzi w liczbach: 7,5 km – łączna długość tunelu średnicowego 3 km – długość odcinka dwutorowego 4,5 km – łączna długość czterech odcinków jednotorowych 13,04 m i 8

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowe-podroze-w-tubingach-ruszyla-produkcja-elementow-tuneli-w-lodzi-5024

Kolejowe podróże w tubingach – ruszyła produkcja elementów tuneli w Łodzi

29.09.2020

i Odolanowskiej wykonane zostały ściany komory dla dużej maszyny TBM. Docelowo komora będzie miała 26,5 m głębokości oraz do 30 m szerokości. W obu lokalizacjach pracuje specjalistyczny sprzęt. Po prz [...] będą ściany z tubingów Podziemna trasa, to odchodzący od Łodzi Fabrycznej dwutorowy tunel o długości 3 km oraz 4 tunele jednotorowe o łącznej długości ok. 4,5 km - w stronę Łodzi Kaliskiej i Łodzi Żabieniec [...] TBM polega na jednoczesnym drążeniu tunelu oraz jego budowie. Tarcza „mechanicznego kreta” obraca się 3 razy na minutę i rozdrabnia grunt, który jest na bieżąco wydobywany na powierzchnię. Wraz z przesuwaniem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-szykuja-miejsce-startu-tarczy-tbm-w-grudniu-beda-w-lodzi-pierwsze-elementy-maszyny-4473

PLK szykują miejsce startu tarczy TBM, w grudniu będą w Łodzi pierwsze elementy maszyny

18.12.2019

osuwaniem się ziemi. Docelowo komora dla maszyny drążącej podziemny tunel w Łodzi będzie miała maksymalnie 26,5 m głębokości oraz 30 m szerokości. Realizacja prac Wykonawca planuje zabudowę tarczy do marca, a [...] Stolarską, przez podziemne przystanki Łódź Polesie i Łódź Śródmieście, do stacji Łódź Fabryczna (ok. 3 km), będzie wykonywany tarczą o średnicy 13,04 m. To największa maszyna jaka pracowała w Polsce. Taką

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/instrukcje-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa/elektroenergetyka-kolejowa

Elektroenergetyka kolejowa

do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 3 MB Instrukcja eksploatacji i utrzymania urządzeń elektrycznego ogrzewania rozjazdów Iet-1 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 3 MB Iet-2 Instrukcja utrzymania sieci trakcyjnej [...] 2023 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 1 MB Iet-3 - wersja z możliwością podglądu Instrukcja eksploatacji urządzeń oświetlenia zewnętrznego terenów kolejowych Iet-3 - - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ [...] go terenów kolejowych Iet-3 - obowiązuje od 01.10.2015 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 791 KB Instrukcja eksplantacji urządzeń oświetlenia zewnętrznego terenów kolejowych Iet-3 POBIERZ PDF rozmiar pliku:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawne-przeprawy-nie-waskie-gardla-efekt-modernizacji-mostow-2974

Sprawne przeprawy nie „wąskie gardła” – efekt modernizacji mostów

02.01.2016

jesienią 2014 r. starej przeprawy. Nowoczesny 74 m obiekt zbudowano z ponad 600 ton stali i 1500 m3 betonu. Od grudnia po nowej stalowej konstrukcji jeżdżą pociągi Warszawa – Białystok, które po 10 miesiącach [...] przeprawy mostowej: 74 m Termin oddania do użytku: w listopadzie tego roku Koszt inwestycji: ok. 6,2 mln zł 3. Unikatowy most na rzece Regalica Jedyny w Polsce kolejowy most zwodzony na rzece Regalica w Szczecinie [...] zapewni dwa razy szybszy przejazd większej liczbie pociągów i możliwość transportu cięższych ładunków. 3 lipca 2015 r. w fundamenty wmurowano akt erekcyjny – tym samym rozpoczęła się budowa nowej przeprawy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-z-lublina-do-deblina-i-warszawy-4953

Krótsza podróż z Lublina do Dęblina i Warszawy

27.08.2020

Lublin inwestycja PLK zwiększy komfort obsługi podróżnych. Pasażerowie korzystają już z nowego peronu nr 3 i jednej krawędzi peronu nr 2. Budowana jest druga krawędź peronu nr 2 oraz nowy wyższy peron nr 1. [...] odcinka przejścia podziemnego między peronem nr 2 a dworcem. Gotowe są 2 szyby windowe na peronach nr 2 i 3. Po zakończeniu prac stacja Lublin Główny będzie w pełni dostępna dla osób o ograniczonych możliwościach [...] sierpnia pociągi pojadą po pierwszym z dwóch nowych torów. Podróżni wygodniej wsiądą do pociągów na 3 stacjach - Otwock, Celestynów i Pilawa oraz 7 przystankach: Śródborów, Pogorzel Warszawska, Stara Wieś

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona12345678910...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 51 do 60 z 200.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook