• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1775, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-etap-konsultacji-dotyczacych-przebiegu-korytarzy-linii-duzych-predkosci-w-wojewodztwie-mazowieckim-1331

Kolejny etap konsultacji dotyczących przebiegu korytarzy linii dużych prędkości w województwie mazowieckim

14.06.2011

11.00 w Atrium Centrum w Warszawie, Aleja Jana Pawła II 27, piętro III, sala A odbędzie się drugi etap konsultacji dotyczących przebiegu korytarzy linii dużych prędkości przez województwo mazowieckie.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-umowe-dot-pomocy-technicznej-w-zakresie-przygotowania-i-wdrazania-projektow-kolejowych-wspolfinansowanych-z-funduszu-spojnosci-666

Podpisano umowę dot. Pomocy technicznej w zakresie przygotowania i wdrażania projektów kolejowych współfinansowanych z Funduszu Spójności

30.11.2009

kosztów inwestycyjnych w projekcie „Modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa – Gdynia, etap II” – nr FS 2005/PL/16/C/PT/001. Przedmiotowa umowa finasowana jest z Funduszu Spójności w ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rusza-nabor-do-projektu-dot-przebudowy-przejazdow-kolejowo-drogowych-na-skrzyzowania-wielopoziomowe-9976

Rusza nabór do projektu dot. przebudowy przejazdów kolejowo-drogowych na skrzyżowania wielopoziomowe

05.08.2024

zadań do pierwszego etapu projektu można składać do 5 lutego 2025 r. Po tym terminie nastąpi ocena, klasyfikacja i akceptacja listy rankingowej. Ogłoszenie wyników pierwszego etapu i zawieranie porozumień

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zakonczenie-pierwszej-tury-naboru-do-projektu-dot-przebudowy-przejazdow-kolejowo-drogowych-na-skrzyzowania-wielopoziomowe-10494

Zakończenie pierwszej tury naboru do projektu dot. przebudowy przejazdów kolejowo-drogowych na skrzyżowania wielopoziomowe

17.02.2025

Kwota przeznaczona na cały projekt to 861 mln zł. Zadanie zostało podzielone na dwa etapy. W ramach pierwszego etapu złożono ponad 50 wniosków, które zostaną poddane weryfikacji. Zadania do realizacji [...] a. Ogłoszenie wyników pierwszego etapu i zawieranie porozumień z zakwalifikowanymi wnioskodawcami planowane jest na koniec 2025 r. Jeszcze w tym roku ruszy drugi etap projektu. Start planowany jest na [...] 5 lutego 2025 r. zakończył się nabór wniosków do pierwszego etapu projektu, którego celem jest poprawa bezpieczeństwa poprzez likwidację przejazdów kolejowo-drogowych i zastąpienie ich skrzyżowaniami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rzeszow-glowny-dostepna-stacja-sprawny-przejazd-pod-torami-4337

Rzeszów Główny – dostępna stacja, sprawny przejazd pod torami

27.08.2019

„Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap III Rzeszów Główny” jest współfinansowany ze środków UE POIiŚ 2014-2020. Kontakt dla mediów: Dorota

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejny-dostepniejszy-peron-w-wielkopolsce-w-pierzchnie-6666

Kolejny dostępniejszy peron w Wielkopolsce w Pierzchnie

04.02.2022

„Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap IV – infrastruktura pasażerska na liniach rewitalizowanych w ramach POIiŚ 2007 – 2013”. Inwestycja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dostepniejszy-peron-w-solcu-wielkopolskim-latwiejsze-podroze-koleja-5888

Dostępniejszy peron w Solcu Wielkopolskim – łatwiejsze podróże koleją

08.07.2021

„Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap IV – infrastruktura pasażerska na liniach rewitalizowanych w ramach POIiŚ 2007 – 2013”. Już 8 z 22

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawniejsze-i-dostepniejsze-podroze-koleja-na-linii-otwockiej-5996

Sprawniejsze i dostępniejsze podróże koleją na linii otwockiej

11.08.2021

odcinka linii kolejowej nr 7 z Warszawy Wschodniej Osobowej do stacji Warszawa Wawer to pierwszy etap prac między Warszawą a Otwockiem. Będzie kompleksowa modernizacja dwóch torów oraz wybudowane dwa [...] zostanie „wyjście” nowego układu torów od stacji Wawer do Otwocka, które będzie realizowane w kolejnym etapie. Prace będą prowadzone z zachowaniem ruchu pociągów. Cztery tory między Warszawą Wschodnią a Otwockiem [...] kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap II” odcinek Warszawa Wschodnia Osobowa – Warszawa Wawer jest współfinansowana ze środków Programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/program-przystankowy-dostepniejsza-kolej-w-niemojkach-5739

Program przystankowy – dostępniejsza kolej w Niemojkach

25.05.2021

em. - Rządowy Program budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025 to kolejny etap likwidacji wykluczenia komunikacyjnego. Za 1 mld zł zbudujemy i odbudujemy przystanki kolejowe oraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zwardon-dla-podroznych-kolejna-dostepniejsza-stacja-w-woj-slaskim-7605

Zwardoń – dla podróżnych kolejna dostępniejsza stacja w woj. śląskim

18.10.2022

w październiku zadanie „Przebudowa infrastruktury obsługi podróżnych na stacjach i przystankach – etap II” jest realizowane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Wartość prac to ok. 7 mln zł ze środków

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...54555657585960616263...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 581 do 590 z 1775.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook