• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy nr5. Rezultatów: 918, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-trasie-zdunska-wola-lask-w-grudniu-pierwsze-efekty-inwestycji-4031

Na trasie Zduńska Wola – Łask – w grudniu pierwsze efekty inwestycji

11.12.2018

wyremontowanych zostanie 5 wiaduktów, 12 mostów kolejowych i 12 przepustów. Zachęcamy do obejrzenia filmu o zakresie i efektach inwestycji Projekt pn. „Prace na liniach kolejowych nr 14, 811 na odcinku Łódź [...] z obu stron stacji zapewni nowe przejście podziemne. Gotowa jest konstrukcja tunelu między peronami nr 1 i 2 oraz wejście do tunelu od strony dworca. Widać już jeden z trzech szybów wind. Na stacji wykonawca [...] toru. Na stacji Łask podróżni również w grudniu będą mogli korzystać z nowej części (krawędzi) peronu nr 2. Obiekt będzie gotowy w kwietniu, wraz z zakończeniem prac na przyległym torze. W Łasku przebudowywane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gdansk-sprawniejsza-kolej-do-portow-i-lepsza-ekspozycja-na-targach-trako-6149

Gdańsk. Sprawniejsza kolej do portów i lepsza ekspozycja na Targach TRAKO

22.09.2021

torach z nową siecią trakcyjną. Takie efekty są także na liniach Gdańsk Główny – Gdańsk Zaspa Towarowa (nr 227 i 249), na stacji Gdańsk Wiślany oraz na linii Gdańsk Zaspa Towarowa – Gdańsk Wiślany (lk 722) [...] większej ilości towarów. Do nabrzeży dojadą dłuższe, nawet 750-metrowe, i cięższe składy o nacisku 22,5 tony na oś. Dzięki nowym urządzeniom sterowania ruchem kolejowym towary dojadą szybciej i bezpieczniej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-wspiera-historyczne-ekspozycje-i-szkolenie-saperow-7700

PLK SA wspiera historyczne ekspozycje i szkolenie saperów

16.11.2022

historię kolei. Tylko w br. PLK SA przekazała m.in. do Powiatu Opolskiego w woj. lubelskim prawie 3,5 tysiąca podkładów oraz ponad 1800 m szyn. Materiał uzyskany podczas modernizacji linii koło Warszawy [...] jachtów na jeziorze Miedwie. PLK SA przekazała do Ostrołęki fragment mostu kolejowego z 1954 r. z linii nr 35 Ostrołęka - Szczytno. Obiekt po odrestaurowaniu będzie wyeksponowany w Ostrołęce.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-z-weglem-do-elektrocieplowni-wracaja-na-most-w-elblagu-8454

Pociągi z węglem do elektrociepłowni wracają na most w Elblągu

16.06.2023

etap prac na linii kolejowej nr 254 Tropy – Braniewo, na odcinku Tropy – Elbląg Zdrój, których celem była poprawa kolejowego dostępu do elektrociepłowni. W 2022 r. na 2,5-kilometrowym odcinku wymieniono [...] h na ul. Nizinnej oraz ul. Żuławskiej jest nowa nawierzchnia drogowa. Wartość tych prac wyniosła 3,5 mln zł, które pochodziły ze środków własnych PLK S.A.

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/instrukcje-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa/elektroenergetyka-kolejowa

Elektroenergetyka kolejowa

A. Iet-4 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 110 KB Iet-5 - wersja z możliwością podglądu Wytyczne projektowania urządzeń elektrycznego ogrzewania rozjazdów Iet-5 - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF [...] KB Iet-115 Dokument Normatywny 01-5/ET/2008 Oprawy oświetleniowe Iet-115 - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 676 KB Dokument Normatywny 01-5/ET/2008 Oprawy oświetleniowe Iet-115 [...] Dokument Normatywny nr 01-11/ET/2018 Oprawy oświetleniowe LED Iet-122 - wersja dostosowana do zasad WCAG - obowiązuje od 21.11.2024 r. POBIERZ PDF rozmiar pliku: 320 KB Dokument Normatywny nr 01-11/ET/2018 Oprawy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-do-elektrowni-jadrowej-wazny-krok-ku-strategicznej-inwestycji-10464

Koleją do elektrowni jądrowej – ważny krok ku strategicznej inwestycji

29.01.2025

i linii nr 202 na odcinku Gdynia Chylonia – Lębork. Dostęp do planowanej w gminie Choczewo elektrowni jądrowej zapewniony będzie w pierwszym etapie od strony Lęborka (prace na odcinku linii nr 229 Lębork [...] Łeba). Zmodernizujemy również linię nr 230 na odcinku Wejherowo – Choczewo oraz zbudujemy nowe odcinki linii z Choczewa, poprzez elektrownię jądrową, do połączenia z linią nr 229 w obszarze stacji Steknica [...] Po modernizacji odcinek linii nr 229 między Kartuzami a Lęborkiem będzie stanowił alternatywne połączenie kolejowe do planowanej elektrowni. O znaczeniu zadania świadczy fakt, iż decyzją Ministerstwa Przemysłu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-linii-kolejowej-do-elektrowni-jadrowej-zyskaja-mieszkancy-i-gospodarka-pomorza-10222

Na linii kolejowej do elektrowni jądrowej zyskają mieszkańcy i gospodarka Pomorza

19.11.2024

modernizację linii kolejowej nr 230 na odcinku Wejherowo – Choczewo wraz z budową nowych odcinków linii kolejowej nr 230 z Choczewa poprzez elektrownię jądrową do połączenia z linią nr 229 w obszarze stacji Steknica [...] zapewni to dostęp mieszkańców tej części Pomorza do kolei. Inwestycja zakłada również modernizację linii nr 229 na odcinku Lębork – Łeba, gdzie obecnie ruch pociągów pasażerskich odbywa się wyłącznie w okresie [...] przetargi na prace budowlane planujemy ogłosić jeszcze w 2025 r., zaczynając od modernizacji linii nr 229 na odcinku Lębork – Łeba. Zakończenie wszystkich prac projektowych wraz z pozyskaniem decyzji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-do-elektrowni-jadrowej-nowe-mozliwosci-podrozy-pociagiem-na-pomorzu-i-sprawny-przewoz-towarow-8066

Koleją do elektrowni jądrowej: nowe możliwości podróży pociągiem na Pomorzu i sprawny przewóz towarów

10.03.2023

jądrową do połączenia z linią nr 229 w obszarze stacji Steknica oraz budowę łącznicy do linii nr 229 w kierunku Łeby. Wariant opcjonalny zakłada modernizację linii kolejowej nr 230 na odcinku Wejherowo – [...] Wariant podstawowy obejmuje modernizację linii kolejowej nr 230 na odcinku Wejherowo – Choczewo wraz z budową nowych odcinków, modernizację linii nr 229 na odcinku Lębork – Łeba, budowę nowego fragmentu linii [...] – Garczegorze, linii nr 229 na odcinku Lębork – Garczegorze, budowę nowej linii z Choczewa do elektrowni jądrowej Lubiatowo – Kopalino oraz łącznicy do linii nr 230 w kierunku Lęborka. Realizacja inwestycji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pojedziemy-pociagiem-elektrycznym-do-zgorzelca-3900

Pojedziemy pociągiem elektrycznym do Zgorzelca

04.09.2018

Opole, Wrocław. Wartość projektu „Elektryfikacja linii kolejowych nr 274, 278 na odcinku Węgliniec – Zgorzelec” wynosi 70 mln zł, w tym 59,5 mln zł stanowi dofinansowanie z unijnego instrumentu „Łącząc Europę”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trakcja-elektryczna-od-weglinca-do-zgorzelca-4180

Trakcją elektryczną od Węglińca do Zgorzelca

08.04.2019

Zgorzelec. Od 11 marca wywieszana jest już sieć trakcyjna na torem nr 1. Prace te potrwają do 23 kwietnia i następnie będą prowadzone roboty w torze nr 2. Wcześniej dla tej fazy prac na całym szlaku zamontowano [...] roku. Całkowita wartość projektu „Elektryfikacji linii kolejowych nr 274, 278 na odcinku Węgliniec – Zgorzelec” wynosi 70 mln zł, w tym 59,5 mln zł stanowi dofinansowanie z unijnego instrumentu „Łącząc Europę”

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...53545556575859606162...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 571 do 580 z 918.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook