Wyniki wyszukiwania
a zarządcy infrastruktury, który tylko w zeszłym roku zamontował niemal 1200 takich stojaków na terenie całego kraju. W województwie podlaskim wszystkie stacje mają już nowe, czytelne oznakowanie. W tym
PRZECZYTAJjej kontrola na każdym etapie realizacji projektu. Zespół ds. jakości egzekwuje wymaganą jakość w terenie, ale także podczas tworzenia dokumentacji, która musi powstawać zgodnie z zapisami kontraktów – nie
PRZECZYTAJTunel do dworca Łódź Fabryczna prawie gotowy
03.09.2015
się 16,5 m pod ziemią, co stanowiło spore wyzwanie konstrukcyjne ze względu na trudny geologicznie teren i obecność wód podziemnych. Grubość zewnętrznych ścian tunelu przekracza 1 m, natomiast płyty górnej
PRZECZYTAJfakturą. Perony są wyposażone w wiaty (z siedzeniami dla podróżnych), tablice informacyjne i zegary. Teren przystanku ma nowe oświetlenie. Dojście od ul. Osobowickiej prowadzi dwoma trasami obok nasypu. Są
PRZECZYTAJPolskich Linii Kolejowych S.A. zwiększy komfort obsługi na stacjach i skróci czas podróżowania na terenie województwa świętokrzyskiego. Ze Skarżyska-Kamiennej do Kozłowa pojedziemy szybciej. Tym samym skróci
PRZECZYTAJdługości 40 metrów, wybudowanych w celu ochrony siedliska roślin i źródlisk znajdujących się na terenie obszarów Doliny Środkowej Odry i Doliny Leniwej Obry. W miejscowościach Babimost, Łęgowo Sulechowskie
PRZECZYTAJcertyfikowany sprzęt laboratoryjny najwyższej jakości. Atutem jest także obecność laboratoriów GDDKiA na terenie każdego województwa, co pozwala na szybkie przeprowadzenia stosownych badań. Ponadto doświadczenia
PRZECZYTAJDzisiejszą akcję zorganizowano w 23 miejscach na terenie całej Polski. Między innymi na przejeździe kolejowo-drogowym w miejscowości Chrzęsne koło Siedlec, gdzie pracownicy PLK, Straży Ochrony Kolei oraz
PRZECZYTAJdo 200 km/h na wybranych odcinkach trasy. Całkowity koszt robót modernizacyjnych prowadzonych na terenie Trójmiasta prze PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach modernizacji magistrali Warszawa – Gdynia
PRZECZYTAJi buduj i w pierwszej kolejności zakończymy prace przygotowawcze, a później ruszymy z pracami w terenie – mówi Marco Giros, dyrektor z firmy Astaldi S.p.a. Projekt nr POIiŚ 7.1-21 „Budowa połączenia kolejowego
PRZECZYTAJ