Wyniki wyszukiwania
sterowania ruchem kolejowym i siecią trakcyjną. Wykonawca zrealizował prace rozbiórkowe peronu nr 3, połowy peronu nr 2 oraz torów nr 1 i 3, co umożliwi budowę kolejnych segmentów przejścia pod torami oraz
PRZECZYTAJtunel, łączący perony z budynkiem dworca. Nowe, wygodne przejście pod torami jest już gotowe w ponad połowie, podróżni korzystają z windy na peron 3 i od strony osiedla Zatorze. Po zakończeniu prac 110-metrowy
PRZECZYTAJperonie 3 i w przejściu pod torami. Przebudowa peronów wymaga zmian w organizacji ruchu. Pociągi WKD do połowy 2024 r. zostaną wycofane ze stacji Warszawa Zachodnia. Będą kończyć i zaczynać bieg na przystanku [...] Zachodnia” wart jest ok. 2 mld zł netto. Zakończenie układania torów i przebudowy peronów przewidziano w połowie 2024 r. Harmonogram zakończenia inwestycji i fazowanie prac zostały uzgodnione z wykonawcą i prz
PRZECZYTAJpracami został już oczyszczony i przebadany archeologicznie. Zasadniczy zakres robót zakończył się w połowie sierpnia br. Obecnie wszystkie obiekty i urządzenia są eksploatowane i poprawiają jakość ruchu kolejowego
PRZECZYTAJPLK S.A. podpisały umowę za przeszło 4,5 mln zł netto na projekt i modernizację przystanku kolejowego w Brzezinach, przy linii kolejowej Kielce – Busko-Zdrój. PNUiK sp. z o.o., spółka zależna PLK SA,
PRZECZYTAJprzyległych łącznicach” przewidywane jest obecnie na II kw. 2024 r. Tunel trzciński to ok. 300 m obiekt z połowy XIX wieku. Znajduje się pod wzniesieniem na terenie Wzgórz Dziwiszowskich, kilkanaście kilometrów
PRZECZYTAJudostępnienie nowego przejścia podziemnego oraz nowych rozwiązań na peronach planowane jest w drugiej połowie 2025 roku.
PRZECZYTAJprojektu „Rewitalizacja linii kolejowej nr 223 na odcinku Czerwonka – Orzysz – Ełk” określono do drugiej połowy 2025 roku. Inwestycja będzie się ubiegać o dofinansowanie w ramach Programu Fundusze Europejskie
PRZECZYTAJperonu zapewnione jest przez tymczasowe przejście w poziomie szyn. Zakończenie robót planowane jest w połowie 2024 r. Koszt inwestycji to 21,7 mln zł netto, pochodzących ze środków budżetowych PLK S.A. Wykonawcą
PRZECZYTAJuzgodnień. PLK SA przewidują, że pierwsi podróżni będą mogli skorzystać z nowego przystanku w drugiej połowie 2025 roku. – Program przystankowy do odpowiedź rządu na wykluczenie komunikacyjne mniejszych miejscowości
PRZECZYTAJ