Wyniki wyszukiwania
obsługę zapewnią przebudowane perony. Będą podwyższone i wyposażone w nowe oświetlenie, wiaty i ławki. Montaż pochylni ułatwi dostęp do pociągów osobom o ograniczonej sprawności ruchowej. Osobom niewidomym i
PRZECZYTAJzamontowały 14 rozjazdów. Wzrósł poziom bezpieczeństwa na 4 przejazdach kolejowo-drogowych, dzięki montażowi automatycznych półrogatek i sygnalizacji świetlnej. Poprawił się także standard obsługi pasażerów
PRZECZYTAJsytuacjach krytycznych wyłącza tabor z trasy. Polskie Linie Kolejowe w sierpniu podpisały umowę na montaż 4 i wymianę 11 wyeksploatowanych urządzeń. Zostaną zamontowane m.in. na linii 202 na trasie Runowo
PRZECZYTAJnowe urządzenia rogatkowe i sygnalizacja. Wzrost bezpieczeństwa osiągnięty będzie również dzięki montażowi na stacjach nowych urządzeń sterowanie ruchem kolejowym. Efektem robót będzie dostosowanie linii
PRZECZYTAJwiadukty drogowe. Poziom bezpieczeństwa zwiększy modernizacja 24 przejazdów kolejowo-drogowych i montaż nowoczesnych urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Prace realizowane są w ramach projektu „Prace
PRZECZYTAJurządzeniami z posterunku dróżnika na nastawnie zrealizowane będzie w 2016 r. za kwotę prawie 25 mln zł. Montaż monitoringu, to kolejne przedsięwzięcie zarządcy infrastruktury, które wpisuje się w program poprawy
PRZECZYTAJułatwi komunikację w obszarze kolejowym oraz zwiększy bezpieczeństwo. W ramach inwestycji przewidziano montaż nowoczesnych urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Inwestycja „Prace na linii kolejowej nr 7 Warszawa
PRZECZYTAJograniczonych możliwościach poruszania się. Przebudowa toru na odcinku Opole – Szydłów to w m.in. montaż 7 nowych rozjazdów, ułożenie 13 tys. podkładów, 18 km szyn oraz ponad 12 tys. ton tłucznia. Sprawne
PRZECZYTAJWarszawa Zachodnia. Pomiędzy przystankami ułożone zostały już nowe tory i trwają przygotowania do montażu sieci trakcyjnej. Zmieniają się również przystanki i wiadukty. Na przystanku Warszawa Koło kończy
PRZECZYTAJprace ziemne, m.in. związane z odwodnieniem tzn. dobrym odprowadzeniem wody, instalowane są słupy pod montaż wiat. Pomiędzy przystankami Warszawa Młynów a Warszawa Wola ułożono podkłady i szyny na kilkusetmetrowym
PRZECZYTAJ