Wyniki wyszukiwania
kolejowego między Goczałkowicami a Czechowicami – bez konieczności objazdu - zaplanowane jest w połowie maja. Wybudowane zostały dwa jednokrawędziowe perony na przystanku Goczałkowice-Zdrój, które w czerwcu
PRZECZYTAJdostępne z wyprzedzeniem na peronach i na Portalu Pasażera. Tunel trzciński to ok. 300 m obiekt z połowy XIX wieku. Znajduje się pod wzniesieniem na terenie Wzgórz Dziwiszowskich, kilkanaście kilometrów
PRZECZYTAJSzlacheckim wykonawca rozpoczął demontaż starych peronów. Zakończenie prac na przystanku zaplanowano w połowie 2024 r. Program Przystankowy w woj. lubelskim W województwie lubelskim program przystankowy obejmuje
PRZECZYTAJwykonawcy dokumentacji projektowej oraz prac budowlanych. Zakończenie budowy przystanku planuje się w I połowie 2025 r. Inwestycja zostanie sfinansowana ze środków „Rządowego programu budowy lub modernizacji
PRZECZYTAJbezpośrednich połączeniach. 13. Gdzie na dworcu znajdują się toalety? ROZWIŃ ZWIŃ Toalety znajdują się w połowie hali dworca, wzdłuż peronu 1 na poziomie 0. 14. Czy toalety są płatne? ROZWIŃ ZWIŃ Tak, toalety są
PRZECZYTAJw okresie wakacyjnym. PLK SA przekazały do przewoźników projekt rozkładu jazdy obowiązującego od połowy czerwca, w którym przewidziano między innymi, że część pociągów od strony wschodniej będzie dojeżdżało
PRZECZYTAJNowe mosty dla nowej kolei w Krakowie
18.05.2023
konstrukcji obiektu. Na samej przeprawie powstała już droga dla rowerów i tor kolejowy, którym od połowy czerwca będą kursować pociągi. Do tego czasu zakończy się układanie nawierzchni, zamontowane będą
PRZECZYTAJZachodnia” wart jest ok. 2 mld zł netto. Zakończenie układania torów i przebudowy peronów przewidziano w połowie 2024 r. Harmonogram zakończenia inwestycji i fazowanie prac zostały uzgodnione z wykonawcą i prz
PRZECZYTAJpociągów. Gotowa jest pierwsza krawędź nowego, wyższego peronu, z której pasażerowie korzystają od połowy czerwca. Wcześniej obsługę zapewniał peron tymczasowy. W budowie jest druga krawędź nowego peronu
PRZECZYTAJZachodnia” wart jest ok. 2 mld zł netto. Zakończenie układania torów i przebudowy peronów przewidziano w połowie 2024 r. Harmonogram zakończenia inwestycji i fazowanie prac zostały uzgodnione z wykonawcą i prz
PRZECZYTAJ