Wyniki wyszukiwania
Duża tarcza TBM ruszyła z przystanku Łódź Polesie. Po przebiciu betonowej ściany podziemnego przystanku, Katarzyna zatrzyma się, aby wymienić narzędzia głowicy skrawającej na elementy przystosowane do
PRZECZYTAJTBM Faustyna wystartowała z komory technologicznej przy ul. Żniwnej w kierunku przystanku Łódź Koziny pod koniec lutego br. Na odcinku o długości ok. 750 metrów mechaniczny „kret” buduje trzeci z czterech [...] średnicy 8,5 metra, które połączą stacje Łódź Kaliska i Łódź Żabieniec z dwutorowym tunelem głównym w kierunku Łodzi Fabrycznej. Faustyna wykonała blisko 375 metrów, osiągając półmetek drążenia. Mniejsza tarcza
PRZECZYTAJŻniwnej w kierunku przystanku Łódź Koziny. Na odcinku o długości ok. 750 metrów powstanie trzeci z 4 jednotorowych tuneli o średnicy 8,5 metra, który połączy dwutorowy tunel główny w kierunku Łodzi Fabrycznej [...] zostały zabezpieczone. Wzmocnienie podłoża pozwoli na wznowienie drążenia tunelu przez duży TBM w kierunku przystanku Śródmieście w II kwartale br. Budowa podziemnych przystanków Wykonawca nieprzerwanie
PRZECZYTAJzapleczu ciężkie maszyny i wspomagająca je kolejka przemysłowa usuwają wydobyty urobek, a w przeciwnym kierunku transportują betonowe fragmenty ścian tunelu, które powstają non stop w zlokalizowanej po sąsiedzku
PRZECZYTAJPrzystanek Szczecin Łasztownia (linia kolejowa nr 273 Wrocław – Szczecin) powstał przy ulicy Heyki, a przystanek Szczecin Dunikowo (linia kolejowa nr 351 Poznań – Szczecin) w pobliżu ulic Kobaltowej o
PRZECZYTAJKolejny plac budowy jest w okolicy ul. Skarpowej, gdzie będzie się kończył jednotorowy tunel w kierunku Łodzi Żabieńca. Tu również postępuje budowa ścian szczelinowych. W każdej lokalizacji wykorzystywane
PRZECZYTAJWarszawie, ul. Chłopickiego 50 odbędzie się spotkanie konsultacyjne dotyczące omówienia dokumentu Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce . Konsultacje poprzedzone będą konferencją prasową, która [...] przedstawiciele PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Na spotkaniu zaprezentowany zostanie dokument „Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce” oraz przedstawione będą trendy w rozwoju kolei dużych prędkości
PRZECZYTAJprzedostaną się zarówno ze strony wschodniej na zachodnią ulicy Podwale Grodzkie, jak i z ul. 3 maja, w kierunku głównego podziemnego wejścia do budynku dworca na poziomie -1. Wewnątrz budynku odtworzone zostaną
PRZECZYTAJprzebudowa układu torowego stacji Głogów Małopolski na długości 2 km z peronem i dojściem do peronu ( z kierunku od budynku stacyjnego z przekroczeniem torów w poziomie szyn ), odwodnienie peronu, budowa wiaty
PRZECZYTAJbędą mogli wsiadać do pociągów z dwóch peronów. Poprawi się płynność ruchu i komfort podróżowania w kierunku Warszawy i Krakowa. Stacja przyjazna podróżnym Inwestycja PLK o wartości 55 mln zł obejmuje budowę
PRZECZYTAJ