Wyniki wyszukiwania
będzie realizowane w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 4 - Centralna Magistrala Kolejowa etap II”. CMK zapewni jeszcze lepsze podróże między regionami, gdyż PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zwiększają
PRZECZYTAJwiaduktu. Pracownicy wykonują zbrojenie, a następnie będą betonować konstrukcję nośną. W kolejnym etapie przewidziano montowanie niezbędnego wyposażenia wiaduktu. Wzmacniany jest grunt w miejscach, gdzie
PRZECZYTAJ„Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap IV – infrastruktura pasażerska na liniach rewitalizowanych w ramach POIiŚ 2007 – 2013”. Już 8 z 22
PRZECZYTAJramach większego projektu pn.: „Modernizacja linii kolejowej nr 4 – Centralna Magistrala Kolejowa etap II”. Wykonawcą inwestycji jest konsorcjum firm Intop Warszawa Sp. z o.o. oraz Sarinż Sp. z o.o. Wartość
PRZECZYTAJElektryfikacja to ostatni etap modernizacji trasy z Lublina do Stalowej Woli Rozwadowa. W ramach projektu zelektryfikowano 95-kilometrowy odcinek linii kolejowej Lublin – Stalowa Wola Rozwadów. Aby zapewnić
PRZECZYTAJto 1,4 mld zł. Projekt „Prace na podstawowych ciągach pasażerskich (E30 i E65) na obszarze Śląska, Etap I: linia E65 na odc. Będzin - Katowice - Tychy - Czechowice-Dziedzice – Zebrzydowice: LOT C na odcinku
PRZECZYTAJZnów pojedziemy pociągiem do Wisły
30.11.2020
odcinku Pierściec – Skoczów. Pociągi będą kursowały do Wisły Głębce do marca 2021 roku. W kolejnym etapie będą kontynuowane prace na odcinku między Skoczowem a Wisłą Głębce. Od Goleszowa do Cieszyna i w
PRZECZYTAJtury Andrzej Adamczyk. – Cieszę się, ze projekt Lubelskiej Kolei Aglomeracyjnej wchodzi w kolejny etap realizacji. To ogromna szansa dla całej Lubelszczyzny, ale przede wszystkim dla tych mniejszych m
PRZECZYTAJkolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” wynosi ponad 3,5 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Prace
PRZECZYTAJpn. „Prace na liniach kolejowych nr 14, 811 na odcinku Łódź Kaliska – Zduńska Wola – Ostrów Wlkp., etap I: Łódź Kaliska – Zduńska Wola” o wartości ok. 387 mln zł netto jest w 65% współfinansowany z unijnego
PRZECZYTAJ