Wyniki wyszukiwania
dla małych zwierząt. Wykorzystanie prefabrykatów zapewnia sprawne ułożenie konstrukcji. W drugiej połowie roku pociągi pojadą po nowych konstrukcjach, a prace przeniosą się na obiekty pod sąsiednim torem
PRZECZYTAJsą wykonywane obok przejeżdżających przez stację pociągów i nie wpływają na obsługę podróżnych. W połowie roku oba obiekty mają być udostępnione podróżnym. Nowe kładki skrócą czas dojścia do pociągów na
PRZECZYTAJprzystępuje do robót na połowie peronu nr 3. Roboty rozpoczną się od demontażu starej części obiektu i zabezpieczenia zabytkowej wiaty, która następnie będzie odrestaurowana. Druga połowa peronu będzie dostępna
PRZECZYTAJzabezpieczona i poddana renowacji. W kolejnym etapie wykonawca przystąpi do rozbiórki połowy peronu. Z drugiej połowy peronu trzeciego podróżni cały czas mają zapewniony dostęp do pociągów. Zaawansowane
PRZECZYTAJkonstrukcji. Podobnie wygląda sytuacja przy budowie wiaduktu kolejowego nad ul. Towarową . Gotowa jest połowa obiektu i układany jest nowy tor. Kontunuowanie będą prace przy drogach dojazdowych. Zaplanowane
PRZECZYTAJWersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących pod linkiem: https://youtu.be/fZjh9IeebY8
PRZECZYTAJWersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących pod linkiem: https://youtu.be/goXXABp2304
PRZECZYTAJprzystanek Rzeszów Zachodni powstaje w ramach modernizacji stacji Rzeszów Główny. Efektem inwestycji w połowie 2021 r. będzie stacja bez barier architektonicznych. Windy i schody ruchome oraz czytelne oznakowanie
PRZECZYTAJzyskają stojaki rowerowe w pobliżu peronów. Z przystanku Olsztyn Śródmieście podróżni skorzystają w połowie 2019 roku. Wykonawca musiał uwzględnić bliskie położenie dawnego cmentarza i zmienić technikę robót [...] ok. 260 mln zł. Dofinansowanie UE wynosi 85 proc. Zakończenie inwestycji planowane jest w drugiej połowie 2019 roku. Kontakt dla mediów: Martyn Janduła Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rze
PRZECZYTAJiem tłucznia pod torem nr 1 oraz regulacją 4 rozjazdów. Wszystkie prace rozpoczną się w drugiej połowie 2024 roku i potrwają dwa lata. Ich wartość to 70 mln zł, finansowane są ze środków KPO. Za niespełna
PRZECZYTAJ