Wyniki wyszukiwania
Podczas ferii od 11 stycznia do 23 lutego więcej funkcjonariuszy będzie można spotkać w pociągach, na dworcach oraz na stacjach, gdzie spodziewany jest wzmożony ruch pasażerski. Już od soboty patrole
PRZECZYTAJprzejazdy pociągów towarowych. – Naszym celem jest kolej bezpieczna, komfortowa i przewidywalna. Wszelkie nasze wysiłki inwestycyjne są ukierunkowane na ten cel. Do 2023 r. zmodernizujemy w sumie 9000
PRZECZYTAJkolejowa jest także korzystna dla rozwoju regionu i usprawni komunikację w rejonie Białegostoku. Celem projektu jest skrócenie czasu jazdy pociągów z Warszawy do Ełku, Suwałk, w kierunku państw nadbałtyckich
PRZECZYTAJlinii kolejowej Warszawa Okęcie – Jeziorna wraz z elektryfikacją i budową nowych przystanków. Głównym celem prac jest uruchomienie na niej połączeń pasażerskich i utworzenie połączenia aglomeracyjnego Kons
PRZECZYTAJDla komfortu podróżnych, zwłaszcza osób z ograniczoną możliwością poruszania się, na przystanku Warszawa Aleje Jerozolimskie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wymieniły 4 windy. Ułatwiają one dostęp z w
PRZECZYTAJII Kongres Rozwoju Kolei
29.01.2020
Głównym celem II Kongresu Rozwoju Kolei jest wyznaczenie kierunków dalszego rozwoju transportu kolejowego w Polsce. Ze względu na sukces ubiegłorocznej - 1. edycji Kongresu, Grupa PKP dostrzegła potrzebę
PRZECZYTAJprzez Koszalin ‒ Stargard/Kołobrzeg ‒ Goleniów obejmującym linie kolejowe nr 202,351, 401 i 402”. Celem studium jest opracowanie najkorzystniejszego wariantu modernizacji Magistrali Nadbałtyckiej, która
PRZECZYTAJPlanujemy zakończenie budowy linii na terenie Polski i uzyskanie docelowych parametrów do 2027 roku. Cel jest ambitny, ale realny – powiedział Ireneusz Merchel, prezes Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych
PRZECZYTAJwytyczne otrzymali dyrektorzy projektów PLK i przekazali je wykonawcom oraz inżynierom kontraktów. Celem współpracy jest sprawne realizowanie umów w nowych warunkach. Projekty pod szczególnym nadzorem PKP
PRZECZYTAJ(CEEK), zrzeszającej rynek kolejowy dążący do oszczędzania energii i jej efektywnego wykorzystywania. Celem tego działania jest ograniczenie zużycia energii elektrycznej o 1,2 TWh do 2030 r. przez sektor kolejowy
PRZECZYTAJ