• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 4.2. Rezultatów: 950, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-grudniu-w-podroz-z-nowego-peronu-w-kutnie-4035

W grudniu w podróż z nowego peronu w Kutnie

14.12.2018

peronu nr 3, natomiast w 2019 i 2020 r. kontynuowane będą prace związane z przebudową peronów 1 i 2. Przebudowywane jest przejście podziemne na stacji Kutno. Poruszanie się po stacji ułatwia oznakowanie [...] Jeszcze w tym roku zakończy się pierwszy etap modernizacji, czyli przebudowa dwóch torów przy peronie nr 4. Efekty modernizacji widać także na odcinku z Kutna do Zamkowa. Gotowy jest jeden z tor między Kłodawą [...] między miejscowościami Krzewie – Kłodawa oraz jednego toru na odcinku Kłodawa – Zamków. Warta ponad 2 mld zł modernizacja trasy między Poznaniem i Warszawą planowana jest do końca 2020 r. Po przebudowie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-deblina-do-lukowa-bez-komunikacji-zastepczej-4034

Z Dęblina do Łukowa bez komunikacji zastępczej

14.12.2018

projektem w Krajowym Programie Kolejowym. Wartość projektu wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Prace zostaną zrealizowane do 2022 roku. Dodatkowe informacje [...] W niedzielę, 16 grudnia z peronu nr 2 podróżni pojadą pociągiem bezpośrednio do Łukowa. Kończy się zastępcza komunikacja autobusowa Dęblin – Stawy, konieczna od grudnia 2017 ze względu na modernizacje [...] torów. W Dęblinie gotowy jest dwukrawędziowy peron nr 2. Zamontowano już wiatę, oświetlenie, ławki i gabloty informacyjne. Podróżni będą mogli dojść na peron nowym przejściem podziemnym. Po zakończeniu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-styczniu-pojedziemy-z-nowych-peronow-w-otwocku-4030

W styczniu pojedziemy z nowych peronów w Otwocku

10.12.2018

projektem w Krajowym Programie Kolejowym. Wartość projektu wynosi ponad 3,4 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Prace zostaną zrealizowane do 2022 roku. Kontakt dla mediów: [...] potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Po zachodniej stronie stacji ułożono ok. 4 km toru i zamontowano 14 rozjazdów. Po nowych torach pociągi pojadą szybciej - 120 km/h, przed modernizacją

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-inwestuja-w-sprzet-nowoczesne-podbijarki-przyspiesza-prace-na-torach-4052

PLK inwestują w sprzęt. Nowoczesne podbijarki przyspieszą prace na torach

27.12.2018

wysokowydajne podbijarki torowe Dynamic Tamping Express 09- 3X i jedna rozjazdowa typu Unimat 09-4x4/4S Dynamic. Nowe pojazdy sprawnie regulują położenie torów i rozjazdów, aby pociągi mogły jeździć szybko [...] bezpieczeństwo ruchu kolejowego, pozwalając w krótkim czasie usunąć awarię i jej skutki. Projekt POIiŚ 5.2-10 pn. „Poprawa bezpieczeństwa ruchu kolejowego poprzez zakup specjalistycznego sprzętu technicznego”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stalowa-wola-rozwadow-podroze-juz-z-nowego-peronu-4064

Stalowa Wola Rozwadów – podróże już z nowego peronu

08.01.2019

W Stalowej Woli Rozwadowie zakończyły się prace na 300 m peronie nr 2. Pasażerowie zyskali wyższy komfort obsługi. Obiekt wyposażono w nowe ławki, wiaty, gabloty informacyjne oraz pochylnie umożliwiające [...] perony. Od wiosny podróżnym służy peron nr 1. Gotowe są także tory. Łącznie na stacji wymieniono ponad 4 km torów i sieci trakcyjnej. Zamontowano 15 nowych rozjazdów, które umożliwiają sprawne manewry i przejazdy [...] inżynieryjnych, urządzeń sterowania ruchem kolejowym oraz zabudowę sieci trakcyjnej. Na stacji Kraśnik są 4 nowe tory oraz 7 rozjazdów. Montowane są nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym. W stacji Szastarka

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/modernizacja-linii-kolejowej-krakow-rudzice-4090

Modernizacja linii kolejowej Kraków - Rudzice

M.in. przebudowę 4 przystanków, budowę 2 nowych przystanków kolejowych - Kraków Grzegórzki, Złocień. Przebudowę 4 stacji kolejowych, SDIP, nowe tory i obiekty inżynieryjne, likwidację przejść w poziomie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowe-podsumowanie-roku-na-warmii-i-mazurach-4097

Kolejowe podsumowanie roku na Warmii i Mazurach

09.02.2019

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w ramach KPK na Warmii i Mazurach planują przeznaczyć łącznie ponad 2 mld zł. – Obecnie realizowane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. inwestycje na liniach Olsztyn – [...] Jeszcze w tym roku poprawi się dostępność kolei w regionie. Zwiększy się komfort obsługi łącznie na 4 stacjach i 14 przystankach na linii Szczytno – Ełk. Wykonawca buduje nowe, wygodne perony dla podróżnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowe-mosty-beda-sprawniej-badane-4096

Kolejowe mosty będą sprawniej badane

08.02.2019

Zakupiony za 4,8 mln zł specjalistyczny pojazd zapewni lepsze badania techniczne dużych obiektów, np. mostów na Wiśle w Toruniu, Grudziądzu czy Dęblinie. Zastosowanie wysięgnika z koszem o zasięgu około [...] Inwestycja zapewni bezpieczną eksploatację linii kolejowych i ciągłość ruchu pociągów. Projekt POIiŚ 5.2-10 pn. „Poprawa bezpieczeństwa ruchu kolejowego poprzez zakup specjalistycznego sprzętu technicznego”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gorzow-wielkopolski-gotowy-tor-na-estakadzie-perony-w-budowie-4104

Gorzów Wielkopolski – gotowy tor na estakadzie, perony w budowie

14.02.2019

– Gorzów Wielkopolski oraz w toru nr 2 na stacji Gorzów Wielkopolski. Na stacji Gorzów Wielkopolski gotowa jest nowa płyta żelbetowa (strop) pod peronami nr 1 i 2 oraz nad tunelem dworcowym, tzn. przejściem [...] przejściem z holu dworca na perony. Trwają prace na peronach nr 1 i 2. Przygotowywane jest wyposażenie, wiaty oraz oświetlenie. Równocześnie w obrębie stacji montowany jest tor bezpodsypkowy. Odprawa podróżnych [...] podróżnych w stronę Zielonej Góry odbywa się z czynnego peronu nr 4. Kontynuowane są prace w przejściu pod torami. Ściany w tunelu przygotowane są do wyłożenia płytkami ceramicznymi. Wykorzystany będzie odzyskany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-pieniedzy-na-inwestycje-w-linie-kolejowe-4107

Więcej pieniędzy na inwestycje w linie kolejowe

19.02.2019

telekomunikacji. Na realizację KPK do 2023 r. przeznaczonych jest 66,4 mld zł. Po zmianach wydatki na program zostaną zwiększone o 3,2 mld zł, w tym: • 1,8 mld zł będzie pochodzić z budżetu państwa na d [...] Polskich Linii Kolejowych SA. Zmiana Krajowego Programu Kolejowego do 2023 roku dotyczy zwiększenia o 3,2 mld zł środków na realizację przedsięwzięć konkursowych współfinansowanych w ramach instrumentu finansowego [...] zwiększenia środków na te projekty wynika z przekroczenia wartości kosztorysowych inwestycji portowych. • 1,4 mld zł ma pochodzić z kredytu, który zaciągną PKP Polskie Linie Kolejowe SA w Europejskim Banku Inw

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...48495051525354555657...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 521 do 530 z 950.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook