Wyniki wyszukiwania
stymulowanie inwestycji infrastrukturalnych. Warto dodać, że kolejowy transport pasażerski emituje średnio 3 razy mniej CO2 niż transport drogowy oraz ponad 8 razy mniej niż transport lotniczy. Jest to najbardziej
PRZECZYTAJdla pieszych. O zakresie zmian w układzie torowym świadczy wymiana 221 rozjazdów. Przebudowane będą 3 mosty, 2 wiadukty oraz 18 przepustów. Wartość prac to około 1,1 mld zł. Prawie 40 proc. tej kwoty to
PRZECZYTAJPozwoli to wykonawcom przystąpić do ostatniego etapu przebudowy stacji. Prace będą dotyczyć peronu 3, który obecnie służy do bieżącej obsługi podróżnych. Wszystkie prace budowlane na części pasażerskiej
PRZECZYTAJWschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” jest wart ponad 3,5 mld zł i jest współfinansowany przez UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
PRZECZYTAJch przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Otwocku to ok. 90 mln zł. Cały projekt wart jest prawie 3,5 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego z POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Wszystkie prace na odcinku
PRZECZYTAJwyremontowane zostanie przejście podziemne, w którym będą zamontowane windy prowadzące na perony nr 2 i 3. Następnie modernizowane będą: stacja Szczecin Dąbie, stacja Daleszewo i przystanek w Czepinie. Szczecińska
PRZECZYTAJskrawających. Następnie poszczególne człony TBM o łącznej długości 110 metrów oraz ciężarze ponad 1,3 tys. ton zostały obrócone o 180 stopni i z powrotem umieszczone w komorze. Sprawnie przeprowadzona operacja
PRZECZYTAJdydaktycznych. W lipcu i sierpniu tego roku na przejazdach kolejowo-drogowych doszło do 35 zdarzeń. To o 3 mniej niż podczas ubiegłorocznych wakacji. Ambasadorki i Ambasadorzy Bezpieczeństwa kontynuują działania
PRZECZYTAJRządz oraz budowa przejścia podziemnego na stacji Nakło Nad Notecią. Na liście rezerwowej znajdują się 3 lokalizacje – modernizacja peronów na przystankach Brodnica Fabryczna, Grudziądz Mniszek, Dąbrowa Chełmińska
PRZECZYTAJlinii kolejowej nr 281 Oleśnica – Chojnice na odcinku Koźmin Wlkp. – Jarocin w torze nr 1 od km 78.3,352 do 92,175”, które jest częścią projektu „Prace na liniach kolejowych nr 281. 766 na odcinku Oleśnica
PRZECZYTAJ