• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy tory. Rezultatów: 1453, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwock-pilawa-dwa-tory-i-nowy-wiadukt-5223

Otwock – Pilawa: dwa tory i nowy wiadukt

11.12.2020

Nowy wiadukt kolejowy w Otwocku nad ul. Żeromskiego/Filipowicza oraz zmieniony układ drogowy zastąpiły przejazd w poziomie szyn. Wzrósł poziom bezpieczeństwa na torach linii Warszawa – Lublin. Mieszka

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/prace-na-pelnych-obrotach-modernizacja-linii-kolejowej-trzebinia-oswiecim-czechowice-dziedzice-5211

Prace na pełnych obrotach: modernizacja linii kolejowej Trzebinia - Oświęcim - Czechowice-Dziedzice

już nowe perony w Chrzanowie, Chełmku i Gorzowie Chrzanowskim. Prace obejmują stacje, przystanki, tory, sieć trakcyjną, wiadukty, mosty, przejazdy kolejowo-drogowe i urządzenia sterowania ruchem kolejowym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/blizej-szybszej-kolei-z-olsztyna-do-dobrego-miasta-i-braniewa-5200

Bliżej szybszej kolei z Olsztyna do Dobrego Miasta i Braniewa

03.12.2020

wymieniono tory i budowane są nowe przystanki w ramach RPO województwa warmińsko-mazurskiego. Roboty są także na odcinku Dobre Miasto – Orneta. Za ok. 60 mln zł ze środków własnych, PLK układają nowe tory i remontują

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czechowice-dziedzice-kolejowy-most-juz-widac-nad-wisla-5182

Czechowice-Dziedzice. Kolejowy most już widać nad Wisłą

27.11.2020

Nad Wisłą między Goczałkowicami Zdrój a Czechowicami-Dziedzicami pociągi będą kursowały po dwóch torach położonych na osobnych trzyprzęsłowych konstrukcjach. W listopadzie wykonawca skończy montaż dwó

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znow-pojedziemy-pociagiem-do-wisly-5188

Znów pojedziemy pociągiem do Wisły

30.11.2020

Pierściec i Skoczów. Prace postępują na linii Goleszów – Cieszyn oraz w stacji Cieszyn. Usunięto już stare tory i elementy sieci trakcyjnej. Przebudowywane są przystanki i obiekty inżynieryjne. W grudniu podróżni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-wiaduktu-kolo-inowroclawia-sprawniejszy-przejazd-pociagow-5162

Przebudowa wiaduktu koło Inowrocławia - sprawniejszy przejazd pociągów

17.11.2020

wiadukcie z poł. XX w. wymienione zostały stalowe konstrukcje oraz wyremontowano przyczółki i ułożono nowe tory. Prace obejmowały kolejno każdą z konstrukcji pod dwoma torami. Takie rozwiązanie pozwalało zachować [...] konkurencyjność przewozów towarowych względem innych środków transportu. Więcej towarów trafia z dróg na tory, a jest to korzyść dla środowiska naturalnego.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-mosty-i-tory-miedzy-opolem-groszowicami-a-opolem-zachodnim-5139

Nowe mosty i tory między Opolem Groszowicami a Opolem Zachodnim

06.11.2020

Zwiększa się możliwości kolei w Opolu i na międzynarodowej trasie E 30. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na modernizacje odcinka linii Opole Groszowice – Opole Główne - Opole Zachodnie.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/slaskie-bezpieczniej-na-60-przejazdach-kolejowo-drogowych-5161

Śląskie. Bezpieczniej na 60 przejazdach kolejowo-drogowych

17.11.2020

Bielska) i Skoczowie (ul. Ks. Mocko). Na blisko 50 przejazdach kierowcy sprawniej mogą przejechać przez tory dzięki wymianie nawierzchni dróg. Tak jest m.in. w: Bierawie (na linii Kędzierzyn Koźle – Chałupki)

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gdynia-port-ukladane-sa-nowe-tory-zwiekszy-sie-przewoz-towarow-5147

Gdynia Port - układane są nowe tory, zwiększy się przewóz towarów

13.11.2020

są dwa wiadukty kolejowe, które usprawnią przejazd składów do portu. Na jednym obiekcie będą cztery tory, a pod nim dwa. Na drugim, dłuższym - z czterech przęseł, będzie jeden tor, ale pod wiaduktem aż siedem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rawicz-podroze-z-nowych-peronow-w-strone-wroclawia-i-poznania-5145

Rawicz – podróże z nowych peronów w stronę Wrocławia i Poznania

10.11.2020

Nowym i Górce Duchownej. Sprawne przejazdy między Czempiniem a Rawiczem zapewniają etapowo wymieniane tory, sieć trakcyjna i nowoczesne urządzenia sterowania. W listopadzie pociągi pojada już nie jednym, lecz

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...46474849505152535455...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 501 do 510 z 1453.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook