Wyniki wyszukiwania
się w drugiej połowie 2024 roku i potrwają dwa lata. Ich wartość to 70 mln zł, finansowane są ze środków KPO. Za niespełna 10 mln zł ze środków własnych spółki remontujemy most kolejowy nad Wisłą obok
PRZECZYTAJW wyniku badania i oceny sześciu ofert złożonych w postępowaniu przetargowym za najbardziej korzystną uznano ofertę nr 1, przedstawioną przez konsorcjum w składzie: Przedsiębiorstwo Napraw Infrastrukt
PRZECZYTAJśrodków instrumentu finansowego „Łącząc Europę” (CEF). Środki otrzymane w tym naborze to ponad 816 mln euro czyli ponad 3 mld zł. W poprzednich dwóch konkursach PLK pozyskały 14,5 mld zł dotacji na realizację
PRZECZYTAJwpływały znacząco na ruch pociągów. Do 2018 r. zarządca infrastruktury zrealizuje inwestycje za ok. 49 mln zł brutto (ze środków budżetowych) na odcinku linii nr 95 Kraków Batowice – Nowa Huta. Zapewnią one [...] Huta. Do trzeciego kwartału przyszłego roku PLK zrealizują również zadanie inwestycyjne za ok. 36 mln zł brutto (ze środków UE CEF „Łącząc Europę”) na odcinku Kościelniki – Podłęże. Prace poprawią parametry [...] (min. nad Wisłą i Dłubnią). Łącznie na poprawę trasy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły 85 mln zł. Środki pochodzą z budżetu Państwa i z unijnego instrumentu finansowego „Łącząc Europę” CEF. Inwestycje
PRZECZYTAJTylko na modernizację stacji Warszawa Okęcie PLK przeznaczyła 85 mln złotych. W grudniu od nowego rozkładu jazdy, pasażerowie będą w pełni korzystać z nowego peronu, który będzie wyposażony w ławki, o [...] osobowych Modernizacja linii Warszawa – Radom W grudniu kończą się prace na stacji Radom, o wartości 100 mln złotych. Pasażerowie będą korzystali z trzech całkowicie przebudowanych i w pełni wyposażonych peronów
PRZECZYTAJJest to największe w historii dofinansowanie tych podmiotów. – Dokapitalizowanie w wysokości 850 mln zł pozwoli spółkom zależnym PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. na zwiększenie już posiadanego potencjału
PRZECZYTAJrozjazdy i sieć trakcyjna. Na realizację projektu zarządca infrastruktury planuje przeznaczyć 65 mln zł. Inwestycja pozwoli na dostosowanie infrastruktury kolejowej na stacji do osiągnięcia przez pociągi
PRZECZYTAJprędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich oraz 100 km/h dla towarowych. Koszt inwestycji to 59 mln zł. Kontakt dla mediów: Ewa Symonowicz-Ginter Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ewa.s
PRZECZYTAJch linii kolejowych z drogami – etap I – część przejazdowa”. Projekt za ok. 250 mln zł, ma dofinansowanie prawie 194 mln zł netto z unijnego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Wymieniana
PRZECZYTAJpodpisanej w czerwcu 2018 r. umowy na stację Rzeszów, współfinansowanej ze środków unijnych POIiŚ to 205 mln zł netto. Projekt ma na celu m.in. likwidację barier architektonicznych oraz poprawę komfortu podróżnych
PRZECZYTAJ