• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-stacji-glogow-malopolski-oraz-dwoch-mostow-763

Przebudowa stacji Głogów Małopolski oraz dwóch mostów

16.04.2010

Przedmiotem zamówienia jest min.: przebudowa układu torowego stacji Głogów Małopolski na długości 2km z peronem i dojściem do peronu ( z kierunku od budynku stacyjnego z przekroczeniem torów w poziomie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-szczedrzykowic-do-legnicy-po-dwoch-torach-654

Od Szczedrzykowic do Legnicy po dwóch torach

09.11.2009

linii kolejowej E-30 na odcinku Wrocław – Legnica m.in., szlak: Szczedrzykowice - Legnica tor nr 1 i 2 wraz z przystankiem osobowym Jaśkowice Legnickie. W Jaśkowicach Legnickich przebudowany został przystanek [...] Następnie formowane były kolejne warstwy podtorza i montowany tor bezstykowy przystosowany do prędkości 160 km/h. Zmodernizowano m.in. dwa wiadukty i most. Przebudowa przejazdu kolejowo drogowego poprawiła jego [...] –Legnica wynosi prawie 27 mln. euro. Pomiędzy Wrocławiem a Legnicą modernizacja obejmuje ponadto 11 km szlaku Środa Śląska – Malczyce oraz stację Malczyce(przew. zak. III kw. 2010 r.). Przebudowywana jest

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dworzec-lodz-fabryczna-nabiera-ostatecznych-ksztaltow-2727

Dworzec Łódź Fabryczna nabiera ostatecznych kształtów!

12.02.2015

których pociągi ze zmodernizowanej stacji Łódź Widzew dotrą czterotorowym tunelem o długości blisko 2km. Na perony będzie można dostać się ruchomymi schodami. Będą też windy – stacja będzie dostosowana

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiadukty-w-nowym-dworze-mazowieckim-otwarte-1674

Wiadukty w Nowym Dworze Mazowieckim otwarte

13.06.2012

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przekazały do użytkowania 2 wiadukty w Nowym Dworze Mazowieckim w ciągu ulic Leśnej i Paderewskiego. Z dwóch kolejnych bezkolizyjnych skrzyżowań w okolicy Świercz kierowcy [...] Na dużej części tego fragmentu trasy Warszawa – Gdynia pociągi rozpędzają się już do prędkości 160km/h. W ramach prac na tej części linii E 65 (LCS Nasielsk) zakończono modernizację całego szlaku kolejowego [...] urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Łączny koszt robót zaplanowanych na obszarze LCS Nasielsk około 2 mld PLN. Przekazane wiadukty znajdują się w następujących miejscach: - wiadukt w Nowym Dworze Mazowieckim

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/z-nowego-dworca-lodz-fabryczna-odjedzie-kazdy-pociag-3088

Z nowego dworca Łódź Fabryczna odjedzie każdy pociąg

06.06.2016

od przewoźników, że kasy biletowe wraz z zapleczem zajmą ponad 420 m2. Dla jak najlepszej obsługi podróżnych przewidziano blisko 1600 m2 powierzchni komercyjnej. Klienci kolei znajdą tam m.in.: punkty g [...] kolejowa z czterema peronami i ośmioma torami. Inwestycja w tunelu i na dworcu obejmuje montaż 12,5 km torów. Na pierwszym poziomie, 8 metrów pod ziemią, znajdzie się dworzec kolejowy z poczekalnią i kasami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tunel-do-dworca-lodz-fabryczna-prawie-gotowy-2872

Tunel do dworca Łódź Fabryczna prawie gotowy

03.09.2015

sterowania ruchem oraz budowa ostatniego 155-metrowego odcinka tunelu pod ulicą Kopcińskiego. Tunel ma 1,7 km długości i kończy się 16,5 m pod ziemią, co stanowiło spore wyzwanie konstrukcyjne ze względu na trudny [...] wód podziemnych. Grubość zewnętrznych ścian tunelu przekracza 1 m, natomiast płyty górnej sięga nawet 2,5 m. Na dworcu Łódź Fabryczna zakończyło się już szklenie trzech tzw. świetlików. To pokryte szkłem [...] oraz montaż instalacji przeciwpożarowej. Cała inwestycja, w tunelu i na dworcu, obejmuje montaż 12,5 km torów. Pierwsze przejazdy pociągów technicznych do nowego dworca zaplanowano pod koniec roku. Wartość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsze-tory-na-nowym-dworcu-lodz-fabryczna-2748

Pierwsze tory na nowym dworcu Łódź Fabryczna

10.03.2015

których pociągi ze zmodernizowanej stacji Łódź Widzew dotrą czterotorowym tunelem o długości blisko 2km. Na dworcu pod ziemią znajdą się przystanki autobusów dalekobieżnych oraz parking mogący pomieścić

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-waznym-elementem-rozwoju-regionow-1502

Koleje dużych prędkości ważnym elementem rozwoju regionów.

08.11.2011

wobec nakreślonych priorytetów jedynie ograniczonych do redukcji CO2. Polskie regiony wnioskują o rozwój sieci TEN-T m.in. o 1800 km, zgodnie z projektem rozporządzenia w sprawie sieci TEN T- do roku 2030

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komory-startowe-i-reaktywacja-maszyn-do-drazenia-kolejowych-tuneli-w-lodzi-5039

Komory startowe i reaktywacja maszyn do drążenia kolejowych tuneli w Łodzi

05.10.2020

średnica dużej maszyny TBM 8,7 średnica małej maszyny TBM 7,5 km – łączna długość tunelu średnicowego 3 km – długość odcinka dwutorowego 4,5 km – łączna długość czterech odcinków jednotorowych 12,7 m i 8 [...] dwutorowy tunel o długość 3 km i średnicy 12,7 m – odcinek od ul. Odolanowskiej do Łodzi Fabrycznej. Mniejsza tarcza wydrąży 4 jednotorowe tunele o łącznej długości ok.4,5 km i średnicy 8,5 m. Rozpoczęcie [...] wydobyto już ponad 20 000 m3 ziemi. W kolejnym etapie wykonawca przygotuje tzw. płytę denną o grubości ok. 2 m i średnicy 30 m. W szybie zachodnim dla mniejszego TBM betonowane są ściany szczelinowe. Równocześnie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyla-maszyna-jadwiga-rozpoczela-drazenie-najdluzszego-tunelu-kolejowego-w-polsce-10821

Ruszyła maszyna: Jadwiga rozpoczęła drążenie najdłuższego tunelu kolejowego w Polsce

24.06.2025

Pociągi będą kursować w 16 z nich, o łącznej długości niemal 21 km. Pozostałe 4 to będą tunele ewakuacyjne, a ich długość osiągnie ok. 10 km. - To jeden z najtrudniejszych projektów realizowanych obecnie [...] Podłęże–Gdów. Projekt „Podłęże-Piekiełko” składa się z modernizacji i elektryfikacji 75 km trasy Chabówka–Nowy Sącz i budowy 58 km nowej linii, łączącej docelowo Podłęże z Tymbarkiem i Mszaną Dolną. Dzięki temu [...] Męciną i Mordarką. Realizuje je większa z dwóch tunelownic pracujących w tym miejscu. Jadwiga waży ponad 2,5 tys. ton i ma 90 metrów długości. Przed maszyną i obsługującymi ją specjalistami nie lada wyzwanie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...46474849505152535455...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 501 do 510 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook