Wyniki wyszukiwania
(linia kolejowa nr 18 Kutno – Piła Główna). Zbudowaliśmy nowe przejście podziemne, które zastąpiło stary obiekt łączący wyłącznie perony stacji. Nowe przejście liczy około 75 metrów i jest trzykrotnie dłuższe
PRZECZYTAJpozwalającej na zachowanie w przestrzeni miasta zabytkowych elementów kolejowej przeprawy. Jedna stara nitka będzie zaadaptowana na ścieżkę pieszo-rowerową, łączącą dwie części miasta. Druga zostanie
PRZECZYTAJRządowego Programu, zmodernizowane zostaną perony na stacjach kolejowych oraz przystanki: Tuchów, Stary Sącz, Barcice, Rytro, Młodów, Łomnica-Zdrój, Wierchomla Wielka, Zubrzyk, Żegiestów-Zdrój, Milik,
PRZECZYTAJAktualnie odbudowywany jest dotychczas nieczynny drugi tor na odcinku Szczecinek – Łubowo. Stary tor zdemontowano już na długości 24 km. Ułożono nowe podkłady na 14 km. Rozpoczęto budowę dwóch nowych peronów
PRZECZYTAJjeden stary. Będą nowe wiaty, funkcjonalne oświetlenie, tablice informacyjne i ławki. Dojście do pociągów zapewni przejście podziemne wyposażone w windę i pochylnie. Zlikwidowana zostanie stara kładka
PRZECZYTAJdla użytkowników ogródków działkowych. Ważnym elementem łącznicy będzie wiadukt kolejowy nad ul. Stary Gaj. Obecnie przygotowywany jest teren pod nowy tor. W sierpniu na wybudowanym nasypie będą układane
PRZECZYTAJi Nowy Bieruń oraz z przystanków Orzesze Miasto, Orzesze Zawiść, Łaziska Kopanina, Wyry i Bieruń Stary. Wszystkie perony będą wyższe, co ułatwi wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Perony zyskają nowe wiaty [...] rozkładami jazdy. Szybciej i wygodniej po nowych torach Zostanie utworzone połączenie Tychy – Bieruń Stary – KWK Piast – Nowy Bieruń – Oświęcim. Dzięki temu Tychy i Oświęcim zyskają bezpośrednie połączenie
PRZECZYTAJMrozy, Wołomin, Mordy Miasto, Koziebrody, Radom Południowy. Na liście rezerwowej ujęto 5 projektów: Stara Iwiczna, Nowa Iwiczna, Warszawa Fort Wola, Łochów, Ruda Wielka. Inwestycje zwiększą dostępność mieszkańców
PRZECZYTAJogródków działkowych, przygotowano przejście pod torami. Wybudowano też wiadukt kolejowy nad ul. Stary Gaj. Kontynuowane są prace związane z budową układu drogowego pod obiektem. Równolegle powstaje system
PRZECZYTAJna ponad 20 km odcinku Poznań – Oborniki Wielkopolskie były szlifowane na początku października. Stara trasa – nowe perony i tory Podróżni zyskali wyższy komfort na 23 zmodernizowanych peronach, m.in.
PRZECZYTAJ