Wyniki wyszukiwania
CARGOTOR pod skrzydłami PLK SA
12.06.2024
cia, oceniam jako celową i wartościową. Z perspektywy naszej Spółki dokonanie transakcji będzie stanowić istotny element w trwającym w Grupie PKP CARGO procesie doskonalenia struktury organizacyjnej grupy
PRZECZYTAJinfrastruktury a przedstawicielami firm budowlanych i dostawcami technologii. Kwietniowe wydarzenie stanowiło podsumowanie pracy grup roboczych Forum, omówienie wdrożonych już rozwiązań oraz jednocześnie z
PRZECZYTAJPoznań, Etap III, odcinek Czempiń – Poznań” (Faza II) to około 428,2 mln zł, z czego 320,8 mln zł stanowią fundusze unijne. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S
PRZECZYTAJBędący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJtechnicznych PLK, służący do zgłaszania problemów technicznych i awarii na przejazdach, które nie stanowią bezpośredniego zagrożenia życia. Działania podjęte po skontaktowaniu się z numerem alarmowym 112
PRZECZYTAJBędący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart ok. 13,3 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni
PRZECZYTAJpodniesie standard podróżowania pociągiem. Nowe rozwiązania, podnoszące poziom obsługi podróżnych, stanowią także zachętę do korzystania z ekologicznego środka transportu, jakim jest kolej. Dzięki inwestycjom
PRZECZYTAJczytelne oznakowanie i wiata dla oczekujących. Ze względu na różnicę poziomów terenu, ważną część prac stanowiło przygotowanie dojścia dla podróżnych, w tym osób o ograniczonej możliwości poruszania się. Do peronu
PRZECZYTAJBędzie szybciej na Węglówce
01.09.2017
Częstochowską w Tarnowskich Górach. Wyeksploatowana konstrukcja zostanie wymieniona na żelbetową. Obiekt stanowił tzw. wąskie gardło dla ruchu kolejowego – z ograniczeniami prędkości do 20 km/h. Roboty rozpoczęto [...] Miejsce to ma ścisły związek z koleją. W toczonych walkach główną linię obronną wojsk polskich stanowił nasyp kolejowy na odcinku Kłobuck – Miedźno. Jednym z newralgicznych, bronionych punktów był wiadukt
PRZECZYTAJoraz żywą lekcją historii. – Współpraca z PLK SA jest dla nas nieoceniona. Otrzymane darowizny stanowią niezwykle cenny wkład w nasze działania na rzecz ochrony dziedzictwa kolejowego. Dzięki wsparciu [...] zabytkowej kolei wąskotorowej. Pozyskane materiały nawierzchni kolejowej, w tym szyny i akcesoria, stanowią kluczowy element w odbudowie zniszczonego torowiska. Współpraca z PLK SA to dla nas ogromna pomoc
PRZECZYTAJ